Fitness Seller

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

dan stond ik met leon gedeelt 6e

Congrats, Gijs!

Jij ook, Leon ;)

Zijn er nog filmpjes gemaakt?
Ben aan 't uploaden.

ben ik eigenlijk de enige die lekker heeft geslapen
Ik ook hoor ;)

Van tevoren weinig last van zenuwen, m'n eerste wedstrijd, ik zou wel zien.
Vlak voor de car deadlift kwam het dan toch..

1) Car deadlift:
Voor mij echt tot de max gegaan. Waar ik van tevoren bang was dat m'n straps niet bleven zitten, gebeurde ook. Echter, dit was niet m'n belemmering. Ik ging kapot op m'n rug en hams, resultaat was 9 reps. 4 of 5 na laatste geworden. Niet echt goed, maar heb er voor m'n gevoel het maximale uit gehaald.

2) Auto hand over hand:
Te licht, veelste licht. Stond na 10 deelnemers nog op de 1e plaats in een tijd van 15 sec. nog wat. Uiteindelijk hierop 4e geworden.

3) Farmer walk (2x 85 kg, 15 m turn):
Nog nooit gedaan ook. Vond de farmers eerlijk gezegd wel fijn en het gewicht was prima. Zo'n 52 meter ofzo gelopen.

4) Bakstenen klemmen:
Tjah, wat moet je ervan zeggen. Nja, 12 stenen, meer peckdeck doen wellicht.. Of gewoon een ander onderdeel next time :)

5) Wheelflip:

Was blij dat de grote band niet meer hoefde, was me nooit gelukt. De andere band was wel behoorlijk licht. Ging ook vrij vlot, had op dit moment misschien nog 1 of 2 seconden sneller gekund. Tijd weet ik niet, denk zo'n 6e plek hierop.

6) Car flip:
Haha, kansloos, veel te zwaar.

Al met al een leuke wedstrijd en gedeeld 6e geworden met Marcelisgroot blijkbaar :). Vond de organisatie goed, de speaker deed het leuk.
Enige minpuntjes waren de zanger en z'n harde geluid (smaak :P) en het lange wachten tussen de onderdelen soms (misschien is het handig om volgend jaar als organisatie een laptop te gebruiken..).
Het is zo dat sommige dingen te licht waren (maakt het wel wat laagdrempeliger) en sommige te zwaar (moeten we maar sterker worden), maar al met al een leuke dag gehad!

Zo ben er ook weer van et "zonnige" amsterdam
K heb wat dat betreft een super debuut gehad :)
was wel een tikkeltje nerveus maar ging super

1e onderdeel auto deadlift
De 1e lift ging met straps maar die gleden weg dus straps afgedaan en heb er in totaal 12 uit kunnen persen en was hier dik tevreden mee :)

2e onderdeel auto hand over hand
veels te licht :( ... ging niet om wie de sterkste was maar om wie et minst vaak mis greep :(

3e onderdeel timbers
Ging super :D 74 meter en een 2e plaats hierop :)

4e onderdeel baksteen tillen
Et is een sterkste man wedstrijd en geen 6 kamp :( ..... 11 stenen maar

5e onderdeel wheelflip
ging wel lekker :) .. mooi licht bandje maar voor de latere deelnemers was de band zeiknat en dat was lelijk :(

6e onderdeel carflip

hou maar op :(

al met al super wedstrijd :) alleen de onderdelen lieten wel een beetje te wensen over
9e plaats behaald :D

zanger was juist goed man leuke muziek ook
gezelig , dat zie je niet vaak hoor

@ marcel: Niet mijn smaak ;) Maar was idd wel gezellig verder!

n53lo2.jpg

Foto van de car deadlift

2zeecyb.jpg

Groepsfoto

Het was mooi om te zien dat er wat kleur in de sport komt!

Volgens mij ziet dave een chicky lopen ofzo? ;) :roflol:

volgens mij een hele mooie wedstrijd geweest.. denk dat iedereen zijn uiterste best heeft gedaan.. dus allemaal proficiat met de behaalde plaatsen:thumbs:

kort verslagje van mijn kant:

Had vannacht bijna niet geslapen en was dus ook ****ing moe toen ik aankwam, maarja voor een eerste wedstrijd vond ik het wel leuk.

onderdeel 1 autodeadlift, had 8 reps, ging k*t.. eerste keer ooit dat ik straps had gebruikt. Ze schoten dan ook 3 of 4 keer los en had niet echt de groove te pakken.

onderdeel 2 auto hand over hand. veels te licht voor iedereen, iets in de 17 sec ofzo. Gozer die achter me stond raapte het touw veels te langzaam ook.

onderdeel 3 farmers walk. echt onwijs klote timbers, iets van 45 meter ofzo..

onderdeel 4 zoveel mogelijk bakstenen liften??? kk onderdeel had 13 stenen.

onderdeel 5 wheelflip, hier stond ik nog 9e maar met die onderdeel verdoete ik het hard, kwam vet ongelukkig uit op het laatst om hem op de grote band te leggen. werd hier laatste..

onderdeel 6 carflip. was achterlijk zwaar niemand kreeg hem om.

was echt ****ing slechte organisatie. uiteindelijk gedeeld 12e geworden met lucas.

filmpjes volgen nog.

dat waren super timbers vriend!!!!!!!!

je bent gewoon een p*ssy whahahahahahaha

"Gekke Gijs" Boeijen car flip @ Sterkste Man en Vrouw van A'dam

Op pagina 12 heb ik het flimpje opnieuw geplaatst!

Laatst bewerkt:
mooie wedstrijd dus!!

Gijs gefeliciteerd!!
en de rest natuurlijk ook!!:D

@the rest over baksteentillen
het is toevallig wel een ouderwets onderdeel dat vaak gedaan werd in nederland!!(jaren 80 bv)

Esther Zilver & Fienny Koops (wel een klein handje geholpen):

Hij moet even goedgekeurd worden waarschijnlijk.

was een hele leuke wedstrijd mannen!!!
jullie hebben je best gedaan en vind het jammer dat ik het jullie niet moeilijk mocht maken!!!

malle gijsie....nogmaals gefeliciteerd met weer een super prestatie :thumbs:

vonden jullie het trouwens geen grote eer dat jullie met mijn mooie timbertjes mochten lopen??
vast wel he hahaha

Hey Jan, video niet langer beschikbaar??

Jammer kun je hem nog eens proberen.

Top dat je er was.

Terug
Naar boven