wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Congrats, Gijs!
Jij ook, Leon
Zijn er nog filmpjes gemaakt?
Vertel ons eens de uitslag!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Congrats, Gijs!
Jij ook, Leon
Zijn er nog filmpjes gemaakt?
ik wilde ook kijken omdat ik nie mee kon doen.. werd ik vrijdag geveld door zware griep nu een opgezwollen keel en elke dag kotsen..
t zit me nie mee!!
OT
hoe ist verlopen?!!![]()
Doe mij maar Yoke of stones ofzo. Vind ik meer sterkste man achtig maar goed. Moest er 16 doen om te winnen en dat deed ik. 1e plaats dus.
) 1e

kk onderdeel had 13 stenen.kort verslagje van mijn kant:
Had vannacht bijna niet geslapen en was dus ook ****ing moe toen ik aankwam, maarja voor een eerste wedstrijd vond ik het wel leuk.
onderdeel 1 autodeadlift, had 8 reps, ging k*t.. eerste keer ooit dat ik straps had gebruikt. Ze schoten dan ook 3 of 4 keer los en had niet echt de groove te pakken.
onderdeel 2 auto hand over hand. veels te licht voor iedereen, iets in de 17 sec ofzo. Gozer die achter me stond raapte het touw veels te langzaam ook.
onderdeel 3 farmers walk. echt onwijs klote timbers, iets van 45 meter ofzo..
onderdeel 4 zoveel mogelijk bakstenen liftenkk onderdeel had 13 stenen.
onderdeel 5 wheelflip, hier stond ik nog 9e maar met die onderdeel verdoete ik het hard, kwam vet ongelukkig uit op het laatst om hem op de grote band te leggen. werd hier laatste..
onderdeel 6 carflip. was achterlijk zwaar niemand kreeg hem om.
was echt ****ing slechte organisatie. uiteindelijk gedeeld 12e geworden met lucas.
filmpjes volgen nog.
en derde of vierde plek op car pull. Sommige onderdelen waren veel te licht, andere te zwaar, en ik ben ook van mening dat baksteentillen geen strongman is maar boerekermis. Al bij al er het beste van proberen maken, toch vrij goed geamuseerd. Ben eerlijk gezegd vrij teleurgesteld met men resultaten maar dit was ook een wedstrijd meer voor de fun héhé.