MuscleMeat

Onderdelen Bekend sterkste Man/Vrouw Amsterdam

Ben dus uiteindelijk niet wezen kijken, werd pas om 13u wakker...niet echt gek na 3.5u slaap en events training...

ik wilde ook kijken omdat ik nie mee kon doen.. werd ik vrijdag geveld door zware griep nu een opgezwollen keel en elke dag kotsen:(..
t zit me nie mee!!:(

OT

hoe ist verlopen?!!:D

heeft gijs weer gewonnen?

Zou erg mooi zijn.. Ik ben benieuwd

Ja..

gefeliciteerd gijs! top weer

Ik verveelde me vanmiddag, dus uiteindelijk besloten om ook nog maar even te gaan kijken. Helaas alleen de laatste drie onderdelen gezien, maar was evengoed vet!:D Respect voor Gijs die uiteindelijk als enige die auto nog omhoog kreeg:thumbs:.

Gijs heeft met 100 punten voorsprong gewonnen. Dave en IJser gedeeld 12e, rest weet ik niet.

nou komt mijn verslag dan:

Redelijk geslapen alleen last van keel gehad en de zenuwen. Beetje dampo op en weer terug in bed. Vroeg eruit en flink aan de koffie. Daarna flink naar de..................... idd!
Ook weer veels te vroeg naar Amsterdam getogen aangezien ik dan toch niet kan rusten.
Op het terrein waren Jacco en Tom (wolverine) al aanwezig. Jacco zag er niet zo frisjes uit en deed dus ook niet mee, jammer!

Langzaam kwam iedereen binnendruppelen en echt heel veel mensen van het forum hebben nu een gezicht voor me.

Onderdeel 1 auto deadlift. Ik mocht als eerste beginnen. Was een renault 19 en je mocht straps gebruiken. De tijd was 90sec. Uiteindelijk 34 herhalingen gedaan en hiermee heel ruim de eerste plaats op dit onderdeel.

Onderdeel 2: Auto hand over hand, VEELS te licht. Jammer, ging erom niet het touw te mispakken. Gedeelde eerste plaats met Mark van Dijk. Iets van 11.8 sec ofzo over 15 m

Onderdeel 3 Farmer walk. Lastige farmers bleek al bij de eerste deelnemers. Waren 85 kg de hand en eigenlijk had ik zo'n 200 meter willen doen maar we moesten elke 15 meter turn maken en ook dat scheelt. Uiteindelijk 105m gelopen en hiermee 1e.

Onderdeel 4 Medley. Moest een grote band omgooien en dan naar de kleine rennen en deze weer naar de grote flippen (15m) en dan de kleine op de grote eindigen.
De grote band bleek een onmogelijke band en ergens bij de 450 kg te liggen. Die werd dus geschrapt. Bleef dat we de kleine naar de grote moesten flippen. Kleine was zo'n 250 denk ik. Ik deed volgens mij 7 flips en in 21 sec en nog wat. Of ik hier eerste was weet ik niet. Leuk detail is dat de eerste flip zo makkelijk was dat vanwege de snelheid ik in de band viel toen ik hem weer wilde pakken voor de 2e flip. Mss is het ergens op video.

Onderdeel 5 Baksteen tillen. Tja!??? Doe mij maar Yoke of stones ofzo. Vind ik meer sterkste man achtig maar goed. Moest er 16 doen om te winnen en dat deed ik. 1e plaats dus.

Onderdeel 6 auto flippen. Ik ging ook letterlijk flippen en heb die K.U.T Renault 2 keer gedeadlift maar kon net niet ompakken voor dat laatste zetje. Beetje een deceptie. Maar goed niemand verder kreeg dat ding echt omhoog dus iedereen vond het van mij al prachtig maar hij had gewoon om gemoeten:mad:

Einduitslag:

Gijs (ik dus:D) 1e
Onbekend persoon voor mij 2e
Mark van Dijk 3e

Simon (Snoob) en Leon iets van 6e en 7e plaats

Tom (Wolverine) 10e?

Steven (Locust) op 1 na laatste:(

Volgend jaar ben ik uitgesloten van deelname geloof ik (zei Jack) . Mijn bijnaam was nu: Gijsje prijsje.

Volgend jaar met de grote mannen de kwalificaties;)

Zonde van die auto man zo close...(zag het eruit dan)

kort verslagje van mijn kant:

Had vannacht bijna niet geslapen en was dus ook ****ing moe toen ik aankwam, maarja voor een eerste wedstrijd vond ik het wel leuk.

onderdeel 1 autodeadlift, had 8 reps, ging k*t.. eerste keer ooit dat ik straps had gebruikt. Ze schoten dan ook 3 of 4 keer los en had niet echt de groove te pakken.

onderdeel 2 auto hand over hand. veels te licht voor iedereen, iets in de 17 sec ofzo. Gozer die achter me stond raapte het touw veels te langzaam ook.

onderdeel 3 farmers walk. echt onwijs klote timbers, iets van 45 meter ofzo..

onderdeel 4 zoveel mogelijk bakstenen liften??? kk onderdeel had 13 stenen.

onderdeel 5 wheelflip, hier stond ik nog 9e maar met die onderdeel verdoete ik het hard, kwam vet ongelukkig uit op het laatst om hem op de grote band te leggen. werd hier laatste..

onderdeel 6 carflip. was achterlijk zwaar niemand kreeg hem om.

was echt ****ing slechte organisatie. uiteindelijk gedeeld 12e geworden met lucas.

filmpjes volgen nog.

kort verslagje van mijn kant:

Had vannacht bijna niet geslapen en was dus ook ****ing moe toen ik aankwam, maarja voor een eerste wedstrijd vond ik het wel leuk.

onderdeel 1 autodeadlift, had 8 reps, ging k*t.. eerste keer ooit dat ik straps had gebruikt. Ze schoten dan ook 3 of 4 keer los en had niet echt de groove te pakken.

onderdeel 2 auto hand over hand. veels te licht voor iedereen, iets in de 17 sec ofzo. Gozer die achter me stond raapte het touw veels te langzaam ook.

onderdeel 3 farmers walk. echt onwijs klote timbers, iets van 45 meter ofzo..

onderdeel 4 zoveel mogelijk bakstenen liften??? kk onderdeel had 13 stenen.

onderdeel 5 wheelflip, hier stond ik nog 9e maar met die onderdeel verdoete ik het hard, kwam vet ongelukkig uit op het laatst om hem op de grote band te leggen. werd hier laatste..

onderdeel 6 carflip. was achterlijk zwaar niemand kreeg hem om.

was echt ****ing slechte organisatie. uiteindelijk gedeeld 12e geworden met lucas.

filmpjes volgen nog.

Jammer dat sommige anderen de schuld geven (organisatie), zorg dat je dan wat beter de wedstrijd voorbereid.
En hier bedoel ik mee goed te trainen in plaats van kletsen.

Ik bedoel dan de tire die niet te flippen was, de auto die veels te zwaar was om te flippen zoals je zelf ook wel gezien hebt denk ik.. auto die voor hand over hand te licht was. Ligt toch wel aan de organisatie denk ik. Maarja no hard feelings he was wel een leuke wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Ik ben denk ik 5de geworden? gedeelde 2de plaats op farmers walk met 60m ??? en derde of vierde plek op car pull. Sommige onderdelen waren veel te licht, andere te zwaar, en ik ben ook van mening dat baksteentillen geen strongman is maar boerekermis. Al bij al er het beste van proberen maken, toch vrij goed geamuseerd. Ben eerlijk gezegd vrij teleurgesteld met men resultaten maar dit was ook een wedstrijd meer voor de fun héhé.

De organisatie was niet "****ing slecht" maar er waren toch paar fouten zoals die ene band die praktisch niemand kon flippen ( Richard had er ook moeite mee ? ). Al bij al redelijk goed geamuseerd

oke idd, laten we zeggen dat het beter had gekund:)

de organisatie was gewoon goed, dat de grip k*t was van de grote bandwisten ze ook niet
en er is geen enkele strongman wedstrijd waar iedereen de onderdelen heeft die hem bevalt
t was gezelig en het was leuk en er was ook wat te doen voor de kinderen

en gijs was 1e
mark van dijk (zo heet hij geloof ik) is 2e geworden

was een leuke dag en over 2 a 3 maanden komt er mischien weer een wedstrijd in den helder

ben ik eigenlijk de enige die lekker heeft geslapen

Terug
Naar boven