MuscleMeat

Onderdelen Sterkste man van NL

iedereen mooi gepresteerd, jan vanuit limburg nogmaals gefeliciteerd, we waren natuurlijk voor alex maar kunnen allemaal ook leven met een sympathieke, sterke fries die gister verdiend heeft gewonnen!

dank je wel prosteenstoter!!

Alex en ik liggen elkaar goed,en gunnen elkaar alles.

ligt net als ik bij jullie,erg goed bij de fans van mij.

zat gister net iets beter in de wedstrijd dan alex,want anders wint die grote knuffelbeer ook zo van mij,hahaha.

gr Jan

Proficiat iedereen! Jammer dat het zo ontzettend ver weg was voor mij.

jan gefeliciteerd super sterk en de rest ook met de behaalde resultaten en prestaties

• Topic Starter Topic Starter
Jan, je hebt gewoon een dijk van een wedstrijd gedraaid. Vrijwel foutloos en dat maakt je de terechte winnaar! Koelbloedig als een ijsrots zat ie gisteren in de tent, mooi om te zien wat voor een emotie daarna los kwam, haha...
Ikzelf ben niet tevreden, dat mag ook niet, maar gezien hoe belabberd ik er aan toe was denk ik dat plaats 3 het hoogst haalbare voor me was. Richard en Jan waren in supervorm en dan win je het gewoon niet vanze.

Het belangrijkst!!!! Supporters bedankt!!!! Geweldig om te zien hoe jullie achter me staan en ieder jaar weer het hele land doorkruisen om me aan te moedigen. Hoop hetzelfde voor jullie eens terug te mogen doen. Wanneer Limburg evenals Friesland 4 deelnemers in de Finale heeft...

Verslag komt later vandaag in mijn logje!!

Jantje beton, morgen ff trainen? Haha..zonder grap, je weet zelf je hebt belachelijk hard getraind, en je training laat je nooit in de steek. zodoende.

Rchard had echt de hele atlantische oceaan tegen zich bij de stones pffff..respect man.

Alex kvind het echt k*t voor je, kon merken dat je nog niet 100 was na die antibiotica en. Dan 3es worden, maak ik een hele diepe buiging voor man!

En kheb echt genoten van alle prestaties, kvind deze sport met de keer mooier worden, en oja oganisatie bedankt voor de treetjes carboload drankjes haha!

Proficiat mannen!

prachtige wedstrijd om te zien, was het eind rijden zeker waard.
jan gefeliciteerd! en zoals ze bij ons in rotterdam zeggen: Fryslân boppe!:)

Jan, nogmaals van harte ouwe ijzervreter haha.
Ook Richard en Alex, jullie gingen natuurlijk voor de 1e plaats, helaas is er daar maar eentje van. Zorgf er in ieder geval volgend jaar voor dat Jarno het eens echt moeilijk krijgt. Dat willen we allemaal zien!

En verder iedereen die daar stond gister, binnen de lijnen, respect! Ik weet zelf hoe mooi het is om daar te staan. Jammer van de regen.

En Jitse, wat een machtige stones man!

..... kleine foutjes gemaakt dus weer geleerd, bijvoorbeeld met een band van 420 moet je toch echt hars gebruiken. gleed de eerst flip al weg. .....

Mag je nu wel hars gebruiken dan met de band?

En Jitse, wat een machtige stones man!

Dank! die 180 voelde zoo lekker..mijn borstbeen is t er nog niet mee eens haha..gaat wel weer over !

Maandag is een rapportage op omroep Friesland, k zal t youtube filmpje hier wel ff plaatsen wanneer ie beschikbaar is.

Ben echt benieuwd naar volgend jaar als Simon er ook tussen staat :D

Denk je?

Finale

Ten eerste wil ik Jan wagenaar feliciteren met zijn behaalde titel.
Je hebt het echt dik verdiend.
Was ook super om te zien hoe blij je ermee was.

Over mijn wedstrijd kan ik eigenlijk heel kort zijn.(KLOTE)

Na de eerste 2 onderdelen ging het voor mij goed ik stond gedeeld 2de met Richard en dat was voor mij een mooi uitgangspunt.
Ik hoopte dan ook dat ik de top 4 dit jaar weer voor het eerst sinds 2007 zou redden.
Maar jammer genoeg ging het daarna mis.:mad:
Ik had op zoveel meer gehoopt,maar dit jaar was niet mijn jaar.
Zoveel pech en tegenslag met wedstrijden en trainingen gehad dat ik het niet kan geloven:(.
Met de wheelflip voelde me rug niet echt lekker,maar bij de stenen was het echt gebeurd doordat de spanning niet goed zat.
En ook in mijn hoofd was ik er niet meer scherp genoeg bij.
Dus op de 3de steen ben ik echt goed door me rug gegaan. De fysio heeft nog geprobeerd me rug te kraken maar dat lukte niet.
Ik had teveel pijn en heb moeten stoppen.
Ik baal hier echt heel erg van.
Me rug voelt nog steeds als een stalen plaat aan....
Ik zal eerst alles laten bezinken en goed moeten nadenken hoe ik het verder zal gaan aanpakken.

Verder erg veel pech voor Richard tijdens de stenen met zoveel regen kan je de stenen niet fatsoenlijk doen.
En Alex jij gaat die titel nog wel pakken dat weet ik zeker.
En voor me maat Rick echt balen die 4de plek was zo dichtbij echt jammer.
Patrick toch nog naar boven geklommen goed gedaan maat

En de rest van de jongens super gedaan.

Het was erg jammer om te zien dat je echt niet meer verder kon Fouad, ik vond je instelling echt hard. Sowieso heb ik altijd al bewondering voor je gehad in de zin dat ik wist dat het als lichtgewicht dus mogelijk was om op dit niveau mee te draaien door jouw prestaties. Op Zaanstad kwam daar een extra stuk bewondering bij omdat je als een echte sportman op die boom doorgaat en laat zien dat je je door niets laat tegenhouden. Ik hoop volgend jaar gewoon weer zij aan zij te kunnen strijden!

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 16:48 ----------

ja, momenteel is zn gescheurde bicep bijna hersteld, over 2 weken gaat ie weer knallen :D

Zonder enig disrespect naar Simon want hij is een van de groten van de strongmanscene van NL weet ik niet of het verstandig is dat hij nog doorgaat. Ik denk dat het lichaam behoorlijke signalen heeft afgegeven de laatste jaren. Misschien laat hij iedereen wel zien dat het onzin is en verbaasd hij vriend en vijand, ook Jarno kwam terug na een verschrikkelijke blessure maar ik acht de kans groot dat er weer wat kapot gaat.

Indd fouad..tot de wheelflip zat je er erg goed bij..zonde van die rug en kapotte pols nog steeds niet te vergeten. Je weet wat ze zeggen over als alles tegen zit..dan ben je voor de volgende keer zowieso voorbereid;).

Zonder enig disrespect naar Simon want hij is een van de groten van de strongmanscene van NL weet ik niet of het verstandig is dat hij nog doorgaat. Ik denk dat het lichaam behoorlijke signalen heeft afgegeven de laatste jaren. Misschien laat hij iedereen wel zien dat het onzin is en verbaasd hij vriend en vijand, ook Jarno kwam terug na een verschrikkelijke blessure maar ik acht de kans groot dat er weer wat kapot gaat.

Okay, hij komt hier en daar wel wat gammel over tijdens de trainingen, maar hij wilt de titel volgend jaar graag pakken, en vergelijkt de huidige prestaties hardop met zn eigen prestaties :o

Laatst bewerkt:
Balen fouad om te horen, sterkte met herstellen.
En gewoon door gaan he, moet nog een dutch strongman cup 2011 tshirt hebben!

Simon kan beter stoppen want die titel gaat die echt niet pakken.

Terug
Naar boven