AndroidHealthClinic

Onderdelen Sterkste man van NL

Alex 1e beurt 160 op de boom en gelijk goed voor een 1e plaats. Jan 2de beurt 160 boom.

Was een leuke wedstrijd, helaas jammer van de regen waardoor de stenen voor Richard een stuk lastiger werden!

Jan 1
Richard 2
Alex 3

Woeste wedstrijd gedraaid iedereen.

Eric 4
Patrick 5
Rick 6
Jitse 6
Kelvin 8
Gijs 9
Johan 10
Fouad 11
Dennis 12

Mooie wedstrijd gezien, jammer van het weer. De emotie bij Jan na het laatste onderdeel was prachtig. Verder laat ik het woord aan de deelnemers zelf..

gruwelijk. ik had als voorspelling richard eerste.

gefeliciteerd Jan. (en de rest)

eric hams nu al 4e.. damn. the force is strong in that one

fouad, veel last van zen blessure?

Zo lekker biertje :) goede wedstrijd gedraaid, foutloos. Zat niet meer in dan de gedeelde 6e plaats met Rick.

Foto's

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]
Veel kijkplezier!

Eric Hams was echt zeer sterk op de yoke (zal in de familie zitten) Als hij zijn boom goed weet te verbeteren........

Sterk heren. Gefeliciteerd allen.

goed gepresteerd door de mannen zo te lezen. wel verrassende uitslag

gefeliciteerd :thumbs:

Respect voor alle deelnemers iedereen heeft geknokt, soms zit het mee en soms zit het tegen. Niet iedereen was even tevreden maar iedereen heeft wel karakter getoond en gevochten als een leeuw. Ik ben altijd trots als ik deel mag uitmaken van zo'n groep. Verslag van mij staat in log. Doetze ook weer bedankt voor de foto's en de toffe chocomeltas:D

Nu naar mijn bed hinken en morgen RPB opengooien voor iedereen die weer van onze mooie sport wil genieten.

Mijn god,wat een dag gister....

wil iedereen bedanken voor weer een super sfeer,en de mooie wedstrijd.

Ik kan het nog niet geloven dat ik gister heb gewonnen,ik hoop dat dat wel gaat komen vandaag of morgen,hahaha.

mo,super hoe jij weer voor iedereen klaarstaat hoor,mag wel eens gezegt worden vind ik.

verder geen commentaar,en genoten van alles en iedereen om me heen en we zijn echt een groep vrienden met zijn allen,helemaal top!!!

gr vanuit een met ballonnen en slingers versierd dorp Scharnegoutum...

:thumbs::clap::bow::cheer: je bent een heel goede ambassadeur van de sport, je bent ook een sportman in hart en nieren!

Thanks Gijs,vind ik heel aardig om te horen van je.....

met zijn alleen zetten wij de sport goed neer vind ik,en dat is hoe het hoord te zijn.

wij kunnen niet zonder de sport,en de sport niet zonder ons.

zie je snel een keer in baarn man,lijkt me gezellig.

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.

Jan ouwe dakdekker, dit heb je mooi gefikst. Wout zal trots zijn jonge.

via deze weg wil ik alle mannen nog een keer feliciteren.

ben 12 de geworden maar met 3 pr,s kon ik op sommige onderdelen aardig mee komen. maar wat was het niveau hoog. kleine foutjes gemaakt dus weer geleerd, bijvoorbeeld met een band van 420 moet je toch echt hars gebruiken. gleed de eerst flip al weg. anker wel uit gelopen. even knoeien met de techniek maar ging wel. op de grandprix deden ze dat niet allemaal. boom 130 makkelijk 140 net niet. dus ben super tevreden
heb misschien wel het meeste genoten van allemaal. wat een super publiek. en ja volgend jaar staat het weer in m,n things to do lijstje.

wi berry bedanken en nartuulijk m,n publiek.

Terug
Naar boven