XXL Nutrition

Onderhoud....

D.D.

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
ik hoorde laatst van iemand dat die dus na een kuur ongeveer om de twee weken nog wat deca en test zette, om zo toch zo weinig mogelijk verlies te lijden...

wat vinden jullie daarvan?

tuurlijk voor je maat of voor je zelf :D :D :D :D waarom niet

dat vinden we oerstom, omdat je zo je eigen lichaam geen kans geeft om te herstellen van de hormoonbombardering!! :cool:

D.D. zei:
ik hoorde laatst van iemand dat die dus na een kuur ongeveer om de twee weken nog wat deca en test zette, om zo toch zo weinig mogelijk verlies te lijden...

wat vinden jullie daarvan?

Meen je dit nou serieus of rip je dit uit dat topic van vorige week over Sustanon waarin iemand vertelde dat hij na zijn kuur nog 1 amp sustanon zetten om het af te bouwen??; Ik heb een beetje het idee dat iedereen hier onderwerpen van mekaar graait, net als die Oxy hype die hier ineens lijkt te heersen :scratch:

oxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxyoxy,oxy,oxy

uhm... ligt t nou aan mij maar je kuur is toch niet afgelopen als je daarna nog wat zet???

Bij me trainen ook verschillende jongens die het zo doen, en ze gaan er goed op, ikzelf heb het ook wel enkele keren gedaan, maar ga nu toch ook eens proberen zonder onderhoud.
Zien wat het verschil gaat geven

kijk natuurlijk verlies je dan minder gains..

Maar het gaat er (denk ik) om dat je lichaam hersteld, en dat zal je toch echt van de Juice moeten afblijven.

hoe zou dat dan in de praktijk te werk gaan.. als je denkt aan de nakuur

die is er dan niet

dus je herstelt niet.. als je dat nou year-round doet.. hoe moeilijk is het dan om je systeem weer op gang te brengen.. m.a.w. hoeveel verschil maakt het als je je systeem 10 weken platlegt of een jaar qua herstel :)

regelmatig laten testen is dan de boodschap in elk geval, mijn eigen test productie lag na 3 keer nog vrij hoog, weet de juiste waarde niet meer, maar was in elk geval niet veel gezakt.

hmmmmmmmmmm :D very interesting.. ik neem aan met lange esters? stel je gebruikt 400mg deca/500mg test in je kuur.. hoe doseer je dan in de onderhoudsfase.. en dat doe je dan elke 2 weken? tot de volgende kuur?

Big G , ben je niet van 84, een jaartje ouder als mij dan?
ikzelf vind het kuren ook wel ok, maar om op deze leeftijd al onderhoud te zetten is echt wel niet slim, ookal draai je wedstrijden,
ik vind het verste dat je kan gaan TIME ON = TIME OFF is, als je dan bevoorbeeld allemaal kuurtjes van 6/8 weken doet kan je nog zeker 3 maal per jaar kuren, maar nu al op onderhoud zitten lijkt me niet slim, aan je fotos te zien ben je nu op 20-21 jarige leeftijd een hele beest, als je nu gewoon zou kuren, laat zeggen 2-3 maal per jaar ben je op je 25ste ook fataal!

das maar mijn mening hè, respect voor je fysiek, maar gezondheid eerst vind ik!

Karma voor Beast hierboven... Hij heeft een punt...

zijn er eigenlijk nog meerdere personen hier op het board die onderhoud zetten? of errug lange kuren doen met tsspauzes waar nog in gebruikt word?

Doe wel een erg lange kuur maar hou geen tussenpauze.

Ik moet ook zeggen dat het me vreemd in de oren klinkt om elke 2 weken dan nog een spuit met "wat" test en deca te zetten.....hoeveel is " wat" dan? ???

Ik keur het overigens niet af hoor want andere mensen(meestal de beginnelingen)kraken mijn kuur ook af omdat ze het te lang vinden en weet je wat?

HET INTERESSEERT ME ECHT GEEN REET!! :D :D :D

Sommige mensen moeten zich wel bedenken dat als je op een gegeven moment een doel voor ogen hebt,je er alles aan doet om dat te halen en ook al vinden de meeste "1 keer" gebruikers dat maar maf,zo werkt het nu eenmaal en de meeste gaan er vanzelf nog wel achter komen.

Ik doe gewoon wat ik doen moet.

Ik heb het zelf ook een paar keer gedaan, kuren > nakuur > daarna doorgaan met 1 clomid p/dag en 200mg deca per week tot de volgende kuur.

Maar mijn kuren duren meestal al 16 tot 20 weken.
Alleen dit jaar ben ik er wel 3 mnd uit geweest (alleen nolva) was wel lang :rolleyes: maar moet zeggen dat mijn kuur waar ik nu in zit (7e week) heel goed inslaat. :D

Ik zit toch met enige vebazing te lezen dat hier een aantal bekendere boardmembers hier blijkbaar aan doen? Terwijl vorige keer dit hele concept de grond in werd geboord? Beetje vreemd..

Terug
Naar boven