Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sommige grote jongens hebben gewoon geen zin om afgezeken te worden door een stel figuren die net trainen en hun eerste kuurtje achter de rug hebben en denken dat ze het allemaal wel weten...
Van mij mag iedereen zeggen wat ie wil,interesseert me toch geen fluit maar andere gasten denken daar anders over en dat kan ik heel goed begrijpen.
Dus over niet al te lange tijd zien we hier alleen nog maar kuurtjes die bij iedereen in de smaak vallen want de "echte' hoeveelheden zullen niet meer vermeld worden.
Jammer,want ik ben zeer geinteresseerd in de grote mannen met de wat dikkere kuren zeg maar....met alle respect voor de beginners hoor,maar die kuurtjes ken ik nu wel.
Het woord onderhoud is in deze hele discussie bullshit. Wanneer je na je kuur nog om de 2 weken een shot met lange esters neemt blijft je axis dus gewoon onderdrukt. Je kuur is dus nooit opgehouden maar in plaats daarvan opgerekt door middel van een lagere dosering AAS. Bridging is een betere beschrijving hiervoor al doe je dat normalerwijze met middelen die de axis veel minder onderdrukken zoals Anavar.
In feite imiteer je met de " om de 2 welen een shot Sustanon of Deca" wat in medische kringen de HRT (hormone replacement therapy) wordt geneoemd.
En dat je gains beter behouden blijven is een open deur: je kuurt immers nog steeds!
Alle negatieve sides worden echter gehandhaafd en kunnen extra vervelend worden door de langdurige blootstelling aan AAS.
het is alleen de vraag of het dat allemaal waard is vooral als je in europa woont, kijk woon je in amerika waar je 1000en dollars kan verdienen vindt ik het wat ander maar hier kost het alleen maar geld en een aantal jaren van je leven als je zo gaat beginnnen.
Denk je dat als je zo aan de onderhoud zit er later ooit nog af zou komen dan kan je dadelijk heel je leven gaan zetten om te kunnen leven als een normale man.
Nou lekker is dat zou het er zelf niet voor over hebben.
En dat je op een gegeven moment aan wat meer hardcore gebruik moet gaan denken kan ik begrijpen, maar kijk dan wel eerst wat je er mee wilt bereiken en of het t allemaal waard is.
Want ik kan je uit een hele dichte kring vertellen dat je er erg spijt van gaat krijgen als je 50 bent en er gaat van alles aan je mankeren en je al de tegenslagen van een 70 jarige gaat krijgen.