XXL Nutrition

Onderhoud...

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Een vriend van me in gym vertelde onlangs dat ie 1keer in de 2weken een deca gaat zetten voor spieronderhoud. zo vertelde hij }
Hij zei dat ie dat ook deed om wat eiwitten vast te houden.

Wat vinden jullie daarvan?
Ronnie & Jay moeten toch het hele jaar {goed} eruit zien, dus moeten ze ook aan onderhoud doen.
hoe zien die kuren/jullie er dan meestal uit?

Laatst bewerkt:
hrt maar dan met deca,ZEER SLECHT IDEE.

hij moet er rekening mee houden dat als ie dat doet z'n eigen test constant onderdrukt,zeker omdat deca zeer zwaar op de axis is.

plus z'n coïtuslife zal niet veel meer voorstellen maar dan heb je wel lekker veel tijd om te trainen/eten/rusten :)

ik weet niet of ie ooit nog kinderen wil maar ook dan zou ik het hele idee maar laten varen.

ik zit zelf op hrt en gebruik tussen m'n kuren 250mg test-e per week.maar dit heb ik dan ook aan mijn arts overlegd en krijg regelmatig controle. het is lekker om nooit meer door pct te hoeven gaan maar je moet die keuse niet te licht nemen en er rekening mee houden dat je dus altijd,ook wanneer je een punt zet achter je sportieve carriere,zal moeten injecteren. en reken maar dat dat niet mee gaat vallen in de loop der jaren.

-rodge

Xlarge, toch niet die rooie he?

XLarge zei:
Een vriend van me in gym vertelde onlangs dat ie 1keer in de 2weken een deca gaat zetten voor spieronderhoud. zo vertelde hij }
Hij zei dat ie dat ook deed om wat eiwitten vast te houden.

Wat vinden jullie daarvan?
Ronnie & Jay moeten toch het hele jaar {goed} eruit zien, dus moeten ze ook aan onderhoud doen.
hoe zien die kuren/jullie er dan meestal uit?
Ronnie & Jay zien er zeker niet goed uit het hele jaar. Kijk maar eens off-season, gigantische vochtretentie. Je kan er wel vanuit gaan dat ze 365 op 365 aan de roids zitten omdat een dergelijke fysiek niet met een normaal testosteronniveau behouden kan worden.

Zelf vind ik het te ver gaan als je year-round aan de roids zit. Je axis ligt altijd plat. Nakuren en goed blijven eten/trainen en je kunt perfect spieren behouden. Dieet is waar de meesten op afhaken; ze gaan te laag in hun kcal zitten.

• Topic Starter Topic Starter
Dus een recreatieve BB-er moet dit gewoon niet doen...
Of je moet de consequenties ervan ondergaan.
Kijk we praten hier niet eens over een wedstrijd BB-er

Het is tegenwoordig enorm in de mode om te kuren 'zoals de pro's dat doen' maar we vergeten dat we een iets ander leven leiden en iets andere doelen hebben en ook niet het geld om zo met je lichaam om te gaan. En misschien meer hersens hebben dan een gemiddelde junk hoop ik.

Bridgen is onzin, je bent óf aan het kuren óf niet. Punt uit. Je vriend voelt de bui hangen en denkt 'vlug nog efkes wat 'onderhoud' doen want ik ben bang dat ik teveel op andere dingen als dieet moet letten om die net gewonnen massa te behouden.' Het begin van een eindeloze verslaving, alsmaar bijspuiten.

Terug
Naar boven