MuscleMeat

Onderkant Chest

realista

Novice
Waardering
0
Dag,

Ik heb een soort lichte ophoping aan de onderkant van mijn borst. Het is geen vet (vetpercentage van c.a. 6%) en als ik het licht aanspan zijn het alleen maar spieren. Het lijken dus afhangende spieren.

Nu lees ik geregeld dat dit bij mensen voorkomt die alleen maar bankdrukken enzo en weinig bovenkant trainen. Maar ik train juist veel boven - en zijkant.

Kan het ook zo zijn dat ik gewoon geen onderkant train? Of is dat niet mogelijk? Hebben jullie nog tips of eventueel oefeningen?

Bedankt!

Wat is je lengte en hoeveel weeg je?

Dag,

Ik heb een soort lichte ophoping aan de onderkant van mijn borst. Het is geen vet (vetpercentage van c.a. 6%) en als ik het licht aanspan zijn het alleen maar spieren. Het lijken dus afhangende spieren.

Nu lees ik geregeld dat dit bij mensen voorkomt die alleen maar bankdrukken enzo en weinig bovenkant trainen. Maar ik train juist veel boven - en zijkant.

Kan het ook zo zijn dat ik gewoon geen onderkant train? Of is dat niet mogelijk? Hebben jullie nog tips of eventueel oefeningen?

Bedankt!

-Als je bovenkant traint stimuleer je ook de onderkant.
-Zijkant borst trainen kan niet.

Het kan dat je onderkant groter is dan bovenkant of andersom, maar echt "afhangende" spieren zul je hier niet van krijgen. Als je meer massa krijgt word je borst dikker en kan dat natuurlijk wel voor verandering zorgen, ik denk dat het gewoon spier is dus. Het kan zomaar aan je genetische aanleg liggen.

Even foto maken is de beste oplossing, kan je waarschijnlijk beter verder geholpen worden. Anders natuurlijk even naar de huisarts als je het niet vertrouwd.

Zou ff een fotootje maken.

Terug
Naar boven