AndroidHealthClinic

Onderrug is heel stijf

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Ik ben van nature erg stijf in mijn onderrug, maar de laatste weken is het heel erg. Ik kan vaak niet eens mijn knieën aanraken en dan is dat nog alleen omdat mijn bovenrug zo bolt. Mijn onderrug kan ik nauwelijks buigen.
Heb er voor de rest niet echt last of pijn van.
Wat kan ik doen om daar verbetering in te brengen?

Alvast bedankt!

gyrropractortje proberen ? mijn neef heeft het zelfde is daar langs geweest naar paar behandelingen en wat tips en tricks gaat het nu stuk beter met hem :)

• Topic Starter Topic Starter
gyrropractortje proberen ? mijn neef heeft het zelfde is daar langs geweest naar paar behandelingen en wat tips en tricks gaat het nu stuk beter met hem :)

Maar ik heb een beetje schrik dat als iemand mij gaat 'behandelen' dat ik mijn rug dan echt barak gaat aanvoelen nadat ik bij hem ben langs geweest en dat dat mijn training in de weg gaat staan.
Hoe zit dat?

Ik ga binnenkort ook naar de chiropractor. Ik hoor van vele mensen dat het in eerste instantie pijn doet maar dat je daarna toch blij bent dat je bent gegaan en soms zul je vaker moeten gaan

yoga/pilates? :dunno:

Maar ik heb een beetje schrik dat als iemand mij gaat 'behandelen' dat ik mijn rug dan echt barak gaat aanvoelen nadat ik bij hem ben langs geweest en dat dat mijn training in de weg gaat staan.
Hoe zit dat?

is redelijk normaal aangezien hij letterlijk je botten weer goed beweegd is je rug niet gewend omdat ie zo stijf is dit kan in eerste instantie best pijn doen en zeker last geven maar na weekje of 2 als je je oefeningen trouw blijft doen heeft het zeker effect trainen zal het denk ik niet in de weg zitten

Terug
Naar boven