MuscleMeat

Onderzoek TU Delft naar lifestyle bodybuilders

M@rsel zei:
LOL :D Het huis moet ook een extra sterke verdieping hebben voor een eventuele home gym met +- 1000 kg aan gewichten :cool: Speciale koelkast met aparte vakken voor de ampullen en kwark en eieren. Een aparte kamer met daarin 10 leg-baterijen voor de kippen. En boven elke deurpost een chin-up bar.
:)

+ de stal in de tuin met wat runderen die aan een melkapparaat hangen, en een harem voor de vrouwelijke bewonderaars

uit de skihut...

Bart je bedoelt zeker hos-grieten? Neuh doe mij maar wat sTvollers...:)

Voor het algemene beeld van de bodybuilder lijkt het me verstandig als DBC niet meedoet aan dit onderzoek. :D

Verdomme Lauw, ik probeer het beeld van de gemiddelde spierenkweker een béétje op te vijzelen en jij wnest dat weer te verijdelen! :mad:

Als jij meedoet aan dit onderzoek dan denkt de burgerij dat wij allemaal overcoïtuste anabolen gebruikende maniaken zijn. En zo is het natuurlijk niet. Okay, jij bent zo. Maar de rest van dit forum zijn keurig nette mensen die zo af en toe eens wat doen op de leg-extension machine in het plaatselijke health-centre. :D
En het gebruik van ILLEGALE stimulerende middelen is natuurlijk verderfelijk. :rolleyes:

On-topic: ik heb altijd een beetje medelijden met onderzoekers en journalisten die zich willen verdiepen in de krachtsportende medemens. Op de 1 of andere manier worden ze nooit serieus genomen, of ze worden botweg genegeerd. :D

IK heb zin om te kotsen. Mag dat ook meegenomen worden in het onderzoek? Dat je, als je je ontbijt zit te eten, gewoon weleens denkt van jaaaaah! LAat mij es lekker wat zure zultevellen in 1000 stukjes eruit brullen, ook al eet ik het nooit, het kan zo aanvoelen snap je, dat staat namelijk gelijk aan een dinsdagochtendgevoel.

Ben ik nog te volgen?
Beuh, ik denk dat ik maar es een spuitje ga klaarmaken.

DBC01 zei:
IK heb zin om te kotsen. Mag dat ook meegenomen worden in het onderzoek? Dat je, als je je ontbijt zit te eten, gewoon weleens denkt van jaaaaah! LAat mij es lekker wat zure zultevellen in 1000 stukjes eruit brullen, ook al eet ik het nooit, het kan zo aanvoelen snap je, dat staat namelijk gelijk aan een dinsdagochtendgevoel.

Ben ik nog te volgen?
Beuh, ik denk dat ik maar es een spuitje ga klaarmaken.
:D snap precies wat je bedoeld:D dat je zit te eten en denkt moet IK dat allemaal n0og naar binnen mikken? buuuuuuuuuuuuuuuurp! :cool:

Eruit brullen? :roflol:
Het ontbijt schuif ik moeiteloos naar binnen. Met de bakken kwark heb ik meer moeite. Ik heb dit weekend kwark van de Lidl ingeslagen, dat spul is droog en zuur, niet te kokken. Maar ik ben te zuinig om het weg te gooien, dus iedere avond om 21.30 staat deze jongen kokhalzend een bak kwark leeg te lepelen. Nog 6 bakken en ik kan weer fijn de sappige kwakr van de Super de Boer halen. :D
Rare jongens, die krachtsporters. :D

Het ontbijt schuif ik moeiteloos naar binnen. 2 dubbele sandwiches, 500gr kwarkm 0,5L shake en een banaan. Maar soms, als je hier en daar wat bijvoedert op alternatieve wijze, dan krijg je dit hè, moet ik jou dat nog uitleggen?

Mij moet je alles uitleggen. En na drie keer snap ik het nog niet, zo houdt ik me staande in deze wereld. :D

Smoking_Sky zei:
Hallo allemaal,

Ik ben student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, en ben bezig met een onderzoek naar de lifestyle van bodybuilders. Het doel van het onderzoek is om een beter beeld te krijgen van de leefomgeving van bodybuilders (indeling van de dag, woonruimte e.d.) zodat later een product specifiek voor bodybuilders ontwikkeld kan worden.
Ik ben druk op zoek naar mensen die zin hebben om mee te doen aan dit onderzoek, door bijvoorbeeld de enquete in te vullen of ons de mogelijkheid te geven fotos te maken van je leefomgeving. Lijkt het je leuk om mee te doen aan dit onderzoek, dan kun je mij mailen op K.L.Giuseppin@student.tudelft.nl

Alvast bedankt,
Kai Giuseppin

Hee, misschien een idee, maar je kan jezelf aanmelden bij een sportschool en BB worden. Lukt dat je met je maandelijkse budget :) :D

ik ben nog niet groot genoeg voor een onderzoek denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Hey allemaal, om ff trug te komen op die leefomgeving, het gaat dan vooral over de sT waarin het huis is ingericht, zijn er veel meubels of juist weinig, hangen er schilderijtjes aan de muur of eerder een gewonnen prijs en dat soort dingen :) .
En het doel van al dit geneuzel :D is gewoon een wat beter idee te krijgen van de "sT" die bij BB's past, net als dat skaters, hippies en ook studenten ;) een eigen sT hebben probeer ik achter de sT van bodybuilders te komen.

Kai

Smoking_Sky zei:
Hey allemaal, om ff trug te komen op die leefomgeving, het gaat dan vooral over de sT waarin het huis is ingericht, zijn er veel meubels of juist weinig, hangen er schilderijtjes aan de muur of eerder een gewonnen prijs en dat soort dingen :) .
En het doel van al dit geneuzel :D is gewoon een wat beter idee te krijgen van de "sT" die bij BB's past, net als dat skaters, hippies en ook studenten ;) een eigen sT hebben probeer ik achter de sT van bodybuilders te komen.

Kai
hehe. er bestaat volgens mij niet zoiets als 'de bodybuilder'. En als je me beoordeeld als bodybuilder moet je me tevens beoordelen als student, want dat ben ik ook. En misschien zijn er nog wel meerdere categorieën waaronder ik val. Maar goed, geef maar op die vragenlijst. :)

Ohhhhhhhh, zeg dat dan meteen.
Persoonlijk denk ik dat fanatieke krachtsporters niet zoveel van andere mensen verschillen. De opvallendste verschillen zal je vinden in de eetgewoontes. Ik denk niet dat je echt opvallende kenmerken vind aan een interieur van de woning van een krachtsporter. Pas als je de koelkast opentrekt zie je dat je met een krachtsporter te maken hebt. :D
Als je wilt kan ik wel effe wat digitale plaatjes schieten van dat gare hok van me. Je mag ook langskomen, maar dan moet je wel een pot eiwit meenemen. :D

Whahaha, WTF?! Wat is dat nou voor een onderzoek, om te kijken hoe een BB zijn huiskamer inricht?? Whahaha :roflol:

Jah man ik heb in de hoek van de kamer mijn squatrek staan waar kleedje over heen hangt waarop een TV staat. Dan in het midden van de kamer op een bankdrukbankje heb ik een mooie shakebaker met verse bloemen staan. Verder hier en daar wat dumbbells en halterstangen om toch een beetje de gezelligheid in je huis te krijgen.

Terug
Naar boven