MuscleMeat

Onderzoek TU Delft naar lifestyle bodybuilders

Had ik dus toch gelijk :)

Enne Rob, zo gek is dat onzerzoek niet hoor, als je je erin zou verdiepen zou het alleen maar herkennend zijn maar als je daar geen zin in hebt of er geen belangstelling voor hebt, betekent het niet dat meteen 'stom' is.

jawel! Rob heeft gelijk. Alles wat je niet binnen 10 seconden kan begrijpen (zo'n beetje alles dus) is hartsikke stom.
Quantummechanica, religie, vrouwen. Allemaal onbegrijpelijk en dus Stom. :)

TU Delft dude, als je langskomt wil ik wel een pot eiwit van een A-merk zien, anders kom je er niet in. En mis je dus de kans om van mijn smaak vol ingerichte liefdesstulpje te genieten.

Bart is nog steeds bereid om vragenlijst in te vullen... alleen beeldmateriaal is uitgesloten.

Laatst bewerkt:
Nu zou ik eigenlijk ook een grap willen maken, maar ik kan er geen bedenken.

:dunno:

Kan jij me er misschien eentje PMmen Lauw?

Kunnen we Lauw de titel 'tijdelijk ontoerekeningsvatbaar' geven?

DBC01 zei:
Enne Rob, zo gek is dat onzerzoek niet hoor, als je je erin zou verdiepen zou het alleen maar herkennend zijn maar als je daar geen zin in hebt of er geen belangstelling voor hebt, betekent het niet dat meteen 'stom' is.

Oh, net zoiets als carnaval dus...?

heh...Bodybuilders hebben extra zware meubels, bij voorkeur massief gebleekt eiken, en veranderen de inrichting van hun huiskamer daarom ook graag 2 keer per dag. :D

Oh ja, aquariums van minimaal 250 liter is een must...lekker mee stoeien om hem aan de andere kant van de kamer te krijgen. :rolleyes:

Lauw zei:
Eruit brullen? :roflol:
Het ontbijt schuif ik moeiteloos naar binnen. Met de bakken kwark heb ik meer moeite. Ik heb dit weekend kwark van de Lidl ingeslagen, dat spul is droog en zuur, niet te kokken. Maar ik ben te zuinig om het weg te gooien, dus iedere avond om 21.30 staat deze jongen kokhalzend een bak kwark leeg te lepelen. Nog 6 bakken en ik kan weer fijn de sappige kwakr van de Super de Boer halen. :D
Rare jongens, die krachtsporters. :D

Ik vind die kwark van de lidl juist lekker! ik krijg die troep van de aldi niet weg die vind ik echt niet te eten. die van de super heb ik nog nooit geprobeerd, zal die is proberen binnekort!

Terug
Naar boven