Zonet op de radio, meer en meer mensen lijden aan psychische stoornissen, en dit is nog steeds een taboe
Dus laten we dit taboe doorbreken
Dus laten we dit taboe doorbreken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zonet op de radio, meer en meer mensen lijden aan psychische stoornissen, en dit is nog steeds een taboe
Dus laten we dit taboe doorbreken![]()
Klopt.
Ik opende dit topic en jawel hoor. Ondraaglijk psychisch lijden.
In Nederland is iedere ziekte een taboe. Lang leve de lol jonguh!
Maar niet iedereen is gemaakt om strak in de pas te lopen zoals van hen verwacht wordt. Tot hun 67e op kantoor te gaan zitten, 2.3 kinderen te fokken, s'zondags de auto te wassen, 2x per week het gras te maaien, altijd maar leeg de ruimte in te lullen/zaniken met buren en "vrienden" en s'avonds naar The voice of Holland te kijken.
Heel veel (steeds meer?) mensen zijn echter onzeker genoeg om dat toch vooral te proberen en dan gaat er op een gegeven moment vanalles mis. (Of juist goed. Je kunt je afvragen of de norm niet flink geestesziek is.)
Veel karaktertypen waarvan het nu waarschijnlijk is dat ze op een gegeven moment gediagnosticeerd worden voor psychische stoornissen kunnen trouwens wel redelijk functioneren in bepaalde rollen en samenlevingsvormen maar daar valt in de gemeenschappen zoals we die nu hebben heel moeilijk vorm aan te geven helaas.
Ik weet niet als dit relevant is voor dit topic, maar ik heb van kleins af aan wel last gehad van sadistische neigingen. Als kleine jongen ging ik namelijk vaak op pad en ging ik op zoek naar allerlei diertjes. Deze diertjes zette ik in een kooi en liet ik tegen elkaar vechten tot de dood, dit gewoon voor mijn persoonlijke vertier.
Ook had ik enkele vrienden die dit ook leuk vonden, op een gegeven moment was het zelfs een hele rage in onze buurt. Dan kwamen we allemaal samen op het pleintje en lieten we onze diertjes tegen elkaar vechten. De eigenaar van de winnaar kreeg dan prijzengeld en faam in de buurt.
Vriendelijke groenten,
Ash Ketchum
wat voor dieren liet je met elkaar vechten dan? een slak tegen een kikker ofzo?