Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Voor maagzuur fix dat ook gelijk 😌
20220527_152630.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Ahh oké, hoe jonger de huisarts hoe moeilijker ze doen over ROA. M'n zus is net klaar met huisarts opleiding en die sturen na de doxy iedereen mooi door naar de dermatoloog.
Nou hoop het niet en anders ga ik het gewoon zelf suggereren
Wel fijn dat je de doxy al gehad hebt, dan is meestal de volgende stap roa,
Ja alleen wel andere huisarts nu opeens, maar wordt gewoon opgeschreven in het systeem dus zal wel goed zijn

Edit: doxy maakt je huid ook gevoeliger voor UV volgens Google.
Ja precies, maar denk wel in mindere mate

Ja alleen wel andere huisarts nu opeens, maar wordt gewoon opgeschreven in het systeem dus zal wel goed zijn
Heb het in m'n puberteit gehad van m'n toenmalige huisarts in Oirschot. Woon nu in Eindhoven en had 9 maanden geleden opeens weer een hoop acne. Huisarts gebeld, keek in m'n dossier en zag dat ik dat spul langdurig op 10mg per dag gehad had en daar goed op had gereageerd. Dag daarna lag het klaar bij de apotheek. Dus je achtergrond met acne en de behandelingen die ze al geprobeerd hebben, hebben ze zeker in het systeem staan.

• #2.284
Heb het in m'n puberteit gehad van m'n toenmalige huisarts in Oirschot. Woon nu in Eindhoven en had 9 maanden geleden opeens weer een hoop acne. Huisarts gebeld, keek in m'n dossier en zag dat ik dat spul langdurig op 10mg per dag gehad had en daar goed op had gereageerd. Dag daarna lag het klaar bij de apotheek. Dus je achtergrond met acne en de behandelingen die ze al geprobeerd hebben, hebben ze zeker in het systeem staan.
Ja moet ook zeggen dat mijn rugacne oprecht al best wel erg was als naturel zijnde
Toen ik natty was dachten mensen dus dat ik kuurde door m'n rugacne lol
Toen ik naar de huisarts ben geweest, vroeg hij of ik aan de anabolen zat (terwijl ik toen net 3 dagen ofzo er aan zat, dus de acne kon daar natuurlijk niet van zijn) omdat het al wel redelijk aanwezig was
Denk dat een dermatoloog niet veel gaat kunnen met het huidige mijnenveld
En anders fix ik roa wel op een andere manier

Ja moet ook zeggen dat mijn rugacne oprecht al best wel erg was als naturel zijnde
Toen ik natty was dachten mensen dus dat ik kuurde door m'n rugacne lol
Toen ik naar de huisarts ben geweest, vroeg hij of ik aan de anabolen zat (terwijl ik toen net 3 dagen ofzo er aan zat, dus de acne kon daar natuurlijk niet van zijn) omdat het al wel redelijk aanwezig was
Denk dat een dermatoloog niet veel gaat kunnen met het huidige mijnenveld
En anders fix ik roa wel op een andere manier
Duurt inderdaad wat langer voordat acne op hormonen reageert dan 3 dagen. De enige reden waarom ze je doorsturen naar de dermatoloog is zodat hij/zij je de roa voorschrijft. Dat was in ieder geval wat m'n zus erover vertelde. Dat huisartsen het niet graag meer voorschrijven omdat het nogal schadelijk is en dat ze het managen van alles rondom die roa dan maar mooi overlaten aan een dermatoloog.

40mg Omeprazol caps is best veel. Vaak krijg je eerst 20mg om 'aan te kijken'

• #2.288
Prep begint morgen (ein-de-lijk)
M’n lichaam kan het bulken echt niet meer aan de laatste dagen

Morgen 4100 kcal

Ook 5x20 min cardio in de week, hoop dat mn conditie ook wat opknapt want ben al kapot na een trap oplopen lol

Heb trainingsschema gekregen maar had al tegen Siem gezegd dat ik het alleen voor inspiratie ga gebruiken

Mn push hou ik lekker zoals hij nu is
Mn pull pak ik wel van Siem maar verander er wel iets aan

Dan ga ik voor legday het kuiten volume ophogen en een hamstring gefocuste dag en quad focused dag (dus de huidige legday) implementeren

Squat
2x6x142,5

Uni LP 4 sec n
1x12x82,5
1x10x82,5

Leg ext
1x15x86
1x12x86

Adductor
1x15x63
1x12x63

LLC
1x12x58
1x10x58
Hier ga ik ook iets aan veranderen want maak amper progressie

RDL dumbells
2x15x36

Calf raise
3x20x40

Een Lying leg curl is ook niet echt een oefening waarop je eindeloos progressie kan blijven boeken. Ik zou meer gaan voor pomp op zo’n oefening. Ik train al anderhalf jaar met min of meer dezelfde working weights op de llc en mijn hams zijn nu 2x zo dik als een jaar geleden. TUT, squeeze, negatives, partials, forced reps, drop sets etc etc. Allemaal manieren om meer intensiteit toe te voegen.

• #2.290
Een Lying leg curl is ook niet echt een oefening waarop je eindeloos progressie kan blijven boeken. Ik zou meer gaan voor pomp op zo’n oefening. Ik train al anderhalf jaar met min of meer dezelfde working weights op de llc en mijn hams zijn nu 2x zo dik als een jaar geleden. TUT, squeeze, negatives, partials, forced reps, drop sets etc etc. Allemaal manieren om meer intensiteit toe te voegen.
Ik doe nu 1-2 sec iso hold maar denk dat ik wat extra setjes toe ga voegen met wat meer TuT
Goed dat je het zegt want begon het nogal frustrerend te vinden dat ik op dezelfde weights blijf

Dat zijn ook manieren om progressive overload toe te passen. Progressie boeken is meer dan gewicht verhogen.

True. Maar het voornaamste punt wat ik wilde maken is dat @Vypaw zich misschien niet zo moet blindstaren op progressive overload. Dat je op een squat of bench elke week meer reps of gewicht wil doen is een supergoed streven, maar je kan niet verwachten dat je op tricep pushdowns of leg curls ook eventjes elke week een plate op de weight stack naar beneden gaat… Op een bepaald moment gaat dat op isolatie oefeningen altijd ten koste van form / control / feel / mmc en dan ben je imo verkeerd bezig want je gaat het doel van een isolatie oefening compleet voorbij.

Wat mij ideaal lijkt is per training 1-2 oefeningen doen waarop je probeert progressie te boeken en de overige oefeningen is het doel om maximale pomp te krijgen.

Niet mee eens. Vorm blijft prioriteit nummer 1, maar progressive overload zorgt er juist voor dat je jezelf overal tot het uiterste pusht. Sinds ik bijvoorbeeld bij arm day progressive overload toepas zijn mijn armen pas echt gaan groeien.

Ik heb juist het tegenovergestelde. Sinds ik voor arms alleen maar pompwerk en supersets etc. doe zijn mijn armen veel beter gaan groeien. Als een megool proberen op single arm db preacher curls een PB te zetten was ‘m niet voor mij :o Kreeg er alleen pijn van aan me tendons.

Zo zie je maar… er is geen one size fits all.

Ik heb ook het hele progressive overload laten varen. Ik train naar hoe sterk ik me voel op de dag zelf, de ene keer is dat beter dan de andere.

Ik heb juist het tegenovergestelde. Sinds ik voor arms alleen maar pompwerk en supersets etc. doe zijn mijn armen veel beter gaan groeien. Als een megool proberen op single arm db preacher curls een PB te zetten was ‘m niet voor mij :o Kreeg er alleen pijn van aan me tendons.

Zo zie je maar… er is geen one size fits all.
Dit

Je kunt af en toe wel PO doen, maar niet lange tijd achtereen. af en toe supersets Scott-curl afwisselen met DB hammer is ook lekker.

Ik heb ook het hele progressive overload laten varen. Ik train naar hoe sterk ik me voel op de dag zelf, de ene keer is dat beter dan de andere.
Gezien jouw strongman achtergrond is autoregulatie door jou prima toe te passen om op lange termijn alsnog progressief te laden.

Gezien je laatste foto werkt het wel voor je

Gezien jouw strongman achtergrond is autoregulatie door jou prima toe te passen om op lange termijn alsnog progressief te laden.
@Spambod kan er ook mee te maken hebben dat ik veel stricter ben gaan trainen(lees; niet meer gooien met gewichten etc.

En wat shadow zegt klopt natuurlijk ook. In die zin doe ik ook nog wel progressieve overload in de training zelf(bijvoorbeeld als ik 12 reps haal ga ik zwaarder). Maar ik ben niet meer ze gefixeerd om mezelf elke training te verbeteren qua reps of gewichten. Ook qua oefeningkeuze ben ik erg flexibel en wissel ik het af.

Geeft mij in ieder geval een stuk meer plezier in het trainen zo en ik lijk er niet op achteruit te gaan idd ;).

• #2.298
Vandaag met vriend getrained
Kwam ik bij de gym aan, gingen de dumbells maar tot 36kg :o
Besloten te benchen

9x100
8x100

Morgen huisarts afspraak

Begin prep
02C0D107-C11D-4ACE-864D-2E0E2466CAD7.jpeg

Dit weekend even duidelijkere fotos maken

Vandaag met vriend getrained
Kwam ik bij de gym aan, gingen de dumbells maar tot 36kg :o
Besloten te benchen

9x100
8x100

Morgen huisarts afspraak

Begin prep
02C0D107-C11D-4ACE-864D-2E0E2466CAD7.jpeg

Dit weekend even duidelijkere fotos maken
Miss rare vraag maar is je acne erger geworden door de tren?

• #2.300
Miss rare vraag maar is je acne erger geworden door de tren?
Ja sowieso door de roids in t algemeen
Denk ook wel een deel voeding dat t nog harder opfucked gezien ik niet goed tegen zuivel kan en er nu nog extra van binnen krijg

Tijdens bulk heb ik altijd acne gehad en tijdens cut was het altijd opeens foetsie
Ook door zon & zout zeewater wat bijdraagt

Terug
Naar boven