ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou hoop het niet en anders ga ik het gewoon zelf suggererenAhh oké, hoe jonger de huisarts hoe moeilijker ze doen over ROA. M'n zus is net klaar met huisarts opleiding en die sturen na de doxy iedereen mooi door naar de dermatoloog.
Ja alleen wel andere huisarts nu opeens, maar wordt gewoon opgeschreven in het systeem dus zal wel goed zijnWel fijn dat je de doxy al gehad hebt, dan is meestal de volgende stap roa,
Ja precies, maar denk wel in mindere mateEdit: doxy maakt je huid ook gevoeliger voor UV volgens Google.
Heb het in m'n puberteit gehad van m'n toenmalige huisarts in Oirschot. Woon nu in Eindhoven en had 9 maanden geleden opeens weer een hoop acne. Huisarts gebeld, keek in m'n dossier en zag dat ik dat spul langdurig op 10mg per dag gehad had en daar goed op had gereageerd. Dag daarna lag het klaar bij de apotheek. Dus je achtergrond met acne en de behandelingen die ze al geprobeerd hebben, hebben ze zeker in het systeem staan.Ja alleen wel andere huisarts nu opeens, maar wordt gewoon opgeschreven in het systeem dus zal wel goed zijn
Ja moet ook zeggen dat mijn rugacne oprecht al best wel erg was als naturel zijndeHeb het in m'n puberteit gehad van m'n toenmalige huisarts in Oirschot. Woon nu in Eindhoven en had 9 maanden geleden opeens weer een hoop acne. Huisarts gebeld, keek in m'n dossier en zag dat ik dat spul langdurig op 10mg per dag gehad had en daar goed op had gereageerd. Dag daarna lag het klaar bij de apotheek. Dus je achtergrond met acne en de behandelingen die ze al geprobeerd hebben, hebben ze zeker in het systeem staan.
Duurt inderdaad wat langer voordat acne op hormonen reageert dan 3 dagen. De enige reden waarom ze je doorsturen naar de dermatoloog is zodat hij/zij je de roa voorschrijft. Dat was in ieder geval wat m'n zus erover vertelde. Dat huisartsen het niet graag meer voorschrijven omdat het nogal schadelijk is en dat ze het managen van alles rondom die roa dan maar mooi overlaten aan een dermatoloog.Ja moet ook zeggen dat mijn rugacne oprecht al best wel erg was als naturel zijnde
Toen ik natty was dachten mensen dus dat ik kuurde door m'n rugacne lol
Toen ik naar de huisarts ben geweest, vroeg hij of ik aan de anabolen zat (terwijl ik toen net 3 dagen ofzo er aan zat, dus de acne kon daar natuurlijk niet van zijn) omdat het al wel redelijk aanwezig was
Denk dat een dermatoloog niet veel gaat kunnen met het huidige mijnenveld
En anders fix ik roa wel op een andere manier
Nou en. Bij twijfel dubbele dosis40mg Omeprazol caps is best veel. Vaak krijg je eerst 20mg om 'aan te kijken'
Ik doe nu 1-2 sec iso hold maar denk dat ik wat extra setjes toe ga voegen met wat meer TuTEen Lying leg curl is ook niet echt een oefening waarop je eindeloos progressie kan blijven boeken. Ik zou meer gaan voor pomp op zo’n oefening. Ik train al anderhalf jaar met min of meer dezelfde working weights op de llc en mijn hams zijn nu 2x zo dik als een jaar geleden. TUT, squeeze, negatives, partials, forced reps, drop sets etc etc. Allemaal manieren om meer intensiteit toe te voegen.
Dat zijn ook manieren om progressive overload toe te passen. Progressie boeken is meer dan gewicht verhogen.
Niet mee eens. Vorm blijft prioriteit nummer 1, maar progressive overload zorgt er juist voor dat je jezelf overal tot het uiterste pusht. Sinds ik bijvoorbeeld bij arm day progressive overload toepas zijn mijn armen pas echt gaan groeien.
Kreeg er alleen pijn van aan me tendons. Ik heb ook het hele progressive overload laten varen. Ik train naar hoe sterk ik me voel op de dag zelf, de ene keer is dat beter dan de andere.
DitIk heb juist het tegenovergestelde. Sinds ik voor arms alleen maar pompwerk en supersets etc. doe zijn mijn armen veel beter gaan groeien. Als een megool proberen op single arm db preacher curls een PB te zetten was ‘m niet voor mijKreeg er alleen pijn van aan me tendons.
Zo zie je maar… er is geen one size fits all.
Gezien jouw strongman achtergrond is autoregulatie door jou prima toe te passen om op lange termijn alsnog progressief te laden.Ik heb ook het hele progressive overload laten varen. Ik train naar hoe sterk ik me voel op de dag zelf, de ene keer is dat beter dan de andere.
@Spambod kan er ook mee te maken hebben dat ik veel stricter ben gaan trainen(lees; niet meer gooien met gewichten etc.Gezien jouw strongman achtergrond is autoregulatie door jou prima toe te passen om op lange termijn alsnog progressief te laden.
.Miss rare vraag maar is je acne erger geworden door de tren?Vandaag met vriend getrained
Kwam ik bij de gym aan, gingen de dumbells maar tot 36kg
Besloten te benchen
9x100
8x100
Morgen huisarts afspraak
Begin prep
![]()
Dit weekend even duidelijkere fotos maken
Ja sowieso door de roids in t algemeenMiss rare vraag maar is je acne erger geworden door de tren?