XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

Ja sowieso door de roids in t algemeen
Denk ook wel een deel voeding dat t nog harder opfucked gezien ik niet goed tegen zuivel kan en er nu nog extra van binnen krijg

Tijdens bulk heb ik altijd acne gehad en tijdens cut was het altijd opeens foetsie
Ook door zon & zout zeewater wat bijdraagt
Viel mij wel op dat het erger was geworden. Heb zelf ook altijd last van pukkeltjes komt denk ik ook sws door het trainen. Ik druk altijd alles uit😂
 
Viel mij wel op dat het erger was geworden. Heb zelf ook altijd last van pukkeltjes komt denk ik ook sws door het trainen. Ik druk altijd alles uit😂
Ik wist 1000% zeker al voor dat ik ging kuren dat ik er erg last van ging krijgen

Altijd heel gevoelig voor geweest, maar zolang het niet op mn hoofd komt vind ik het allemaal prima

Enige wat vervelend was, dat ik laatst een wit shirt aan had en de acne van mn chest ging spontaan bloeden en er dus een vlek op mn shirt zat, dat was wel ff kut
 
Of roaccutane nemen? 6 maanden en je hebt van je leven nergens meer last van.

Of was dat hier al eens aan bod gekomen.
 
Ik wist 1000% zeker al voor dat ik ging kuren dat ik er erg last van ging krijgen

Altijd heel gevoelig voor geweest, maar zolang het niet op mn hoofd komt vind ik het allemaal prima

Enige wat vervelend was, dat ik laatst een wit shirt aan had en de acne van mn chest ging spontaan bloeden en er dus een vlek op mn shirt zat, dat was wel ff kut
Denk dat het wel de minst erge bijwerking is
 
Als het allemaal zo erg is zou ik zuivel uit je dieet halen.
Ja ik vind zuivel de acne wel waard
Had gelezen in jouw log dat je het nu zonder zuivel gaat doen, diep respect
Ik vind zuivel zo chill en makkelijk dat ik die acne voor lief neem

Of roaccutane nemen? 6 maanden en je hebt van je leven nergens meer last van.

Of was dat hier al eens aan bod gekomen.
Yesss hopelijk krijg ik t van de huisarts morgen
 
Letterlijk net een screen hiervan gemaakt

Ik had contact met deze guy voor ik zelf kuurde

Maar hij was sowieso een hyper responder op roids
Hij kon bepaalde oefeningen niet meer doen door de acne en kon ook niet meer op stoelen zitten zonder dat er acne knapte
Heel Fucked up
 
Letterlijk net een screen hiervan gemaakt

Ik had contact met deze guy voor ik zelf kuurde

Maar hij was sowieso een hyper responder op roids
Hij kon bepaalde oefeningen niet meer doen door de acne en kon ook niet meer op stoelen zitten zonder dat er acne knapte
Heel Fucked up
Dan is toch heel de lol van het spelletje af lijkt mij?
 
Altijd heel gevoelig voor geweest, maar zolang het niet op mn hoofd komt vind ik het allemaal prima
Ik weet niet waarom, maar ik heb hier dus nog steeds met momentel wel last van.. zou totaal niet weten van wat het komt en word er beetje zot van.
Of roaccutane nemen? 6 maanden en je hebt van je leven nergens meer last van.

Of was dat hier al eens aan bod gekomen.
Is dit op voorschrift van dokter ?
Ik merk dus altijd acne te hebben op mijn rug en schouderbladen, en met momenten komen er op mijn gezicht ook weer.
 
Brianvm onthoud die vragen even voor morgen. Leg je graag uit hoe je acne aan kunt pakken en kan dan ook gelijk zien hoe erg dat het is.
 
Doe mij maar haar groei, als je echt acne acne krijgt van de aas denk je wel even anders over minst erge bijwerking :roflol:
Eens! Zelf ook gehad, met name door de hormoon schommelingen na de sust. Maanden lang bloed gehad onder mijn shirt tijdens het trainen. Shirt uit doen was toen geen optie.
 
Ik weet niet waarom, maar ik heb hier dus nog steeds met momentel wel last van.. zou totaal niet weten van wat het komt en word er beetje zot van.

Is dit op voorschrift van dokter ?
Ik merk dus altijd acne te hebben op mijn rug en schouderbladen, en met momenten komen er op mijn gezicht ook weer.
Ja dit kun je niet in de winkel kopen.

Dit was voor mij een wondermiddel.
 
Ik weet niet waarom, maar ik heb hier dus nog steeds met momentel wel last van.. zou totaal niet weten van wat het komt en word er beetje zot van.
Hormoon schommelingen (leeftijd / gear) of voeding zijn de grootste oorzaken. Zeg het maar...
 
Eens! Zelf ook gehad, met name door de hormoon schommelingen na de sust. Maanden lang bloed gehad onder mijn shirt tijdens het trainen. Shirt uit doen was toen geen optie.
Zelf nog nooit gehad .. hoogstens 1 verdwaalde pukkel in de zoveel tijd.

Maat van me explodeerde van 250mg test heb nog nooit zo'n bizarre acne gezien lol
 
Zelf nog nooit gehad .. hoogstens 1 verdwaalde pukkel in de zoveel tijd.

Maat van me explodeerde van 250mg test heb nog nooit zo'n bizarre acne gezien lol
Ja heftig, het maanlandschap is er dan niks bij.
Achteraf had ik het bij bepaalde dingen ook wel kunnen zien aankomen, het blijft gokken maar bij sommige producten is het vragen om problemen.
 
Back
Naar boven