- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Wat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
Water🤣Wat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
Boof itWat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
Dan vreet ik liever elke dag 2 extra porties kip..
Is het probleem de lactose, of melkeiwit? Lactose is nog wat aan te doen.SojamelkWat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
Amandel melk vond ik goed te doen (zat wel in een dikke deficit)Wat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
AmandelmelkWat nemen jullie in de plaats dan? Vind m'n whey niet naar binnen te krijgen met water, met melk is het lekker.
Zuivel wordt onder andere genomen voor de eiwitten. Amandelmelk bevat 0 gram eiwit waardoor soja dan een betere vervanging is omdat soja wel eiwit bevat.
Zuivel wordt onder andere genomen voor de eiwitten. Amandelmelk bevat 0 gram eiwit waardoor soja dan een betere vervanging is omdat soja wel eiwit bevat.
En mentaal toch wel, maar het is wel lekker 🤔Je bent knettergek als je zulke acne krijgt door zuivel en het wel blijft eten omdat het makkelijk/lekker is. Je verneukt echt je hele fysiek lol
Ben altijd benieuwd hoe ze reageren bij een obese persoon die met klachten door obesitas bij de dokter komt.Huisarts begon bij binnenkomst meteen over anabolen en de bijwerkingen
Had nog niets gezegd lol
Doorverwezen naar de dermatoloog zoals jij al zei @PartyMarty
Hij mocht geen roa voorschrijven
Dat komt omdat je lichaam zich dan aan het omvormen is tot een echte soyboy. Sommigen hebben daar meer moeite mee dan anderen.Dan moet je soja wel kunnen verteren. Ik krijg verschrikkelijke scheten en fucking diarree van alles wat te maken heeft met die tyfussoja. En met mij vele anderen.
Dit dus. Vind het prima te doen met water.
Ik moest een keer naar weekend arts met de buurvrouw, en die arts was zelf Obese. Echt wel 160kg bij ~1.80m. raar als zo iemand tegen een patiënt moet zeggen dat deze moet afvallen.Ben altijd benieuwd hoe ze reageren bij een obese persoon die met klachten door obesitas bij de dokter komt.
Ja komt door al dat gevreet he bolle en bewegen doe je zeker alleen van de bank naar de koelkast.
Ervaringsdeskundige?Ik moest een keer naar weekend arts met de buurvrouw, en die arts was zelf Obese. Echt wel 160kg bij ~1.80m. raar als zo iemand tegen een patiënt moet zeggen dat deze moet afvallen.
Het is natuurlijk niet alleen zuivelJe bent knettergek als je zulke acne krijgt door zuivel en het wel blijft eten omdat het makkelijk/lekker is. Je verneukt echt je hele fysiek lol
Die oude huisartsen kun je qua roa geluk hebben. Die jonge huisartsen weigeren het helaas allemaal en laten het managen van die troep over aan de dermatoloog.Huisarts begon bij binnenkomst meteen over anabolen en de bijwerkingen
Had nog niets gezegd lol
Doorverwezen naar de dermatoloog zoals jij al zei @PartyMarty
Hij mocht geen roa voorschrijven