MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Zuivel wordt onder andere genomen voor de eiwitten. Amandelmelk bevat 0 gram eiwit waardoor soja dan een betere vervanging is omdat soja wel eiwit bevat.

Dan moet je soja wel kunnen verteren. Ik krijg verschrikkelijke scheten en fucking diarree van alles wat te maken heeft met die tyfussoja. En met mij vele anderen.

Amandelmelk zou ik trouwens nooit een shake mee mixen omdat het een veel te dominante smaak heeft, rijstmelk idem.

Altijd gewoon water gebruiken voor je shakes. Als het niet lekker is moet je niet zo’n gierige megool zijn en duurdere whey kopen met betere flavouring. En heel koud water / ijsblokjes gebruiken helpt ook altijd om je shake beter te laten smaken.

Megool :roflol: wie is hier de mong**l

• Haha
Waarderingen: Xrp
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.334
Huisarts begon bij binnenkomst meteen over anabolen en de bijwerkingen
Had nog niets gezegd lol
Doorverwezen naar de dermatoloog zoals jij al zei @PartyMarty
Hij mocht geen roa voorschrijven

Had nog niets gezegd lol
Ben altijd benieuwd hoe ze reageren bij een obese persoon die met klachten door obesitas bij de dokter komt.

Ja komt door al dat gevreet he bolle en bewegen doe je zeker alleen van de bank naar de koelkast.

Dan moet je soja wel kunnen verteren. Ik krijg verschrikkelijke scheten en fucking diarree van alles wat te maken heeft met die tyfussoja. En met mij vele anderen.
Dat komt omdat je lichaam zich dan aan het omvormen is tot een echte soyboy. Sommigen hebben daar meer moeite mee dan anderen.
Ik heb nog nooit whey met melk gedronken
Dit dus. Vind het prima te doen met water.

Ben altijd benieuwd hoe ze reageren bij een obese persoon die met klachten door obesitas bij de dokter komt.

Ja komt door al dat gevreet he bolle en bewegen doe je zeker alleen van de bank naar de koelkast.
Ik moest een keer naar weekend arts met de buurvrouw, en die arts was zelf Obese. Echt wel 160kg bij ~1.80m. raar als zo iemand tegen een patiënt moet zeggen dat deze moet afvallen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.339
  • Like
Waarderingen: 6am
Had nog niets gezegd lol
Die oude huisartsen kun je qua roa geluk hebben. Die jonge huisartsen weigeren het helaas allemaal en laten het managen van die troep over aan de dermatoloog.

Terug
Naar boven