MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Waarom koop je niet gewoon zelf roa?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Die oude huisartsen kun je qua roa geluk hebben. Die jonge huisartsen weigeren het helaas allemaal en laten het managen van die troep over aan de dermatoloog.
Ja huisarts deed eigenlijk best chill er over voorderest, ook omdat ik zei dat ik gewoon m'n bloed liet testen etc was hij wel erg positief
Het was toevallig nog m'n oude huisarts, maar hij wist er niet genoeg vanaf om het zomaar voor te schrijven aan me
Waarom koop je niet gewoon zelf roa?
Als ik het gratis kan fixen heb ik dat liever natuurlijk, mocht ik het niet krijgen gefixt ga ik het idd zelf kopen

• #2.344

Prep week 1/17​

1654005866055.png

Ochtendgewicht: 81,8kg

Begin prep foto's
Dit weekend eerste check-in met coach, heb wel wat unilaterale verschillen, lats is helaas vooral aanhechting maar linker schouderkop en arm lopen wel wat achter op rechterkant (is goed te zien bij double back bicep)
Ligt ook wel een beetje aan hoe ik poseer maar het verschil is wel duidelijk
Dan ergens in Juni even poseerlessen nemen

Dus voor mij zijn de aandachtspunten nu:
  1. Kuiten/hamstring/traps massa
  2. Linker schouder/arm meer rechttrekken
  3. Rechterbeen recht trekken
  4. Poseren
  5. Acne fixen
Ga dit dus even aan Siem aangeven, kijken wat hij ervan zegt
Voorderest wel tevreden met hoe het eruit ziet qua proporties

Wide Pulldown
WU 25x47 / 20x47
1x12x77
1x10x67
1x10x67
Iets te zwaar begonnen

Small Grip Pulldown
1x12x72
1x12x67
Ook iets te zwaar

Low Row
2x15x67
1x12x67

Smith BOR
2x15x60

Shrugs
2x15x38

Lat Prayer
1x15x36
1x12x36

Incline Bicep Dumbell Curl
3x15x12

Rope Curl
3x15x21

Preacher Curl
Ga ik niet meer doen ivm pols, was dat even vergeten

Workout ga ik nog hier en daar wat aanpassen, was nu even kijken hoe alles aanvoelt, begon namelijk met 3 sets bij oefeningen, maar ben zo gewend aan 2 sets dat ik het daar bij ga houden
Smith BOR wel verrassend lekker

Last met EZ curls ?
Je gebruikt toch geen rechte halter ?

Denk aan je gezondheid voordat je die eerste naald erin ramt zou ik je bloedwaarde uitslag afwachten en vanuit daar verder anticiperen. Je begint nu aan een 3de blast zonder een goed herstel periode tussendoor gepakt te hebben.

Snap ook niet dat jou coach een stack design kuur voorschrijft zonder überhaupt vooraf jou bloedwaardes te weten. Lijkt me wel verstandig als je vooraf weet hoe je cholesterol en oestrogeen bijvoorbeeld ervoor staan.

• #2.348
  • Like
Waarderingen: AK
  • #2.350
Vroeg siem niet voordat je de prep begint een bloedwaarde uitslag? Hoorde dat steeds meer coaches (gelukkig) dit wel eisen voordat ze jou coachen door een prep.
Nope, had wel aangegeven dat ik mn bloed ging laten testen

• Like
Waarderingen: AK
Dan moet je soja wel kunnen verteren. Ik krijg verschrikkelijke scheten en fucking diarree van alles wat te maken heeft met die tyfussoja. En met mij vele anderen.

Amandelmelk zou ik trouwens nooit een shake mee mixen omdat het een veel te dominante smaak heeft, rijstmelk idem.

Altijd gewoon water gebruiken voor je shakes. Als het niet lekker is moet je niet zo’n gierige megool zijn en duurdere whey kopen met betere flavouring. En heel koud water / ijsblokjes gebruiken helpt ook altijd om je shake beter te laten smaken.
Ik begrijp zelf ook wel dat iemand dat dan moet kunnen verteren... Het is een suggestie voor de topic starter. Zoals iedereen onderhand weet dat jij nergens tegen kan zegt dat niks over hem en zou die het kunnen proberen.

Zag het toevallig voorbij komen. Niet geschoten is altijd mis en niet goed is geld terug.

• #2.353
Squat
1x8x145
Stance was beetje kut (zo voelde het niet, maar zag het op filmpje), diepte was hierdoor slecht dus volgende x opnieuw

1x6x145
Goeie diepte

Dumbell RDLs
2x16x38
Is het debiel om deze met een belt te doen?
Denk dat het miss wel nice is

Uni Leg Press 4 sec N
2x12x82,5

Leg Ext
1x15x86
1x12x86
Laatste set ipv spanning erop houden de gehele set elke rep vanaf start punt gedaan, dus beetje meer explosief
Goeie burn

Adductor 2 sec hold
2x15x63
Eindelijk max stack uitgespeeld
Bij elke andere gym waar ik legday heb gedaan tot nu toe zijn die adductors veel te licht, gelukkig bij mn eigen gym wel echt een redelijk zware

LLC 4 sec negatief
2x15x42
Dit ga ik blijven doen, veel betere MMC zonder vorm sacrifice

Calf raise
3x12x60
Dropset
12x60>8x50>8x30

Squat
1x8x145
Stance was beetje kut (zo voelde het niet, maar zag het op filmpje), diepte was hierdoor slecht dus volgende x opnieuw

1x6x145
Goeie diepte

Dumbell RDLs
2x16x38

Uni Leg Press 4 sec N
2x12x82,5

Leg Ext
1x15x86
1x12x86
Laatste set ipv spanning erop houden de gehele set elke rep vanaf start punt gedaan, dus beetje meer explosief
Goeie burn

Adductor 2 sec hold
2x15x63
Bij elke andere gym waar ik legday heb gedaan tot nu toe zijn die adductors veel te licht, gelukkig bij mn eigen gym wel echt een redelijk zware

LLC 4 sec negatief
2x15x42

Calf raise
3x12x60
Dropset
12x60>8x50>8x30
Tuurlijk, riem en straps met RDL's is goud. Veel betere mind muscle connection.

Squat
1x8x145

1x6x145
Goeie diepte

Dumbell RDLs
2x16x38

Uni Leg Press 4 sec N
2x12x82,5

Leg Ext
1x15x86
1x12x86
Goeie burn

Adductor 2 sec hold
2x15x63

LLC 4 sec negatief
2x15x42

Calf raise
3x12x60
Dropset
12x60>8x50>8x30
Doe RDL altijd met riem

Doe niks met belt atm, deadlift varianten sowieso nooit met belt gedaan.

Gebruik helemaal geen lifting gear meer geen straps niks

Met deadlift (varianten) vind ik een belt alleen maar storen. Op een zware (hack) squat helpt een belt weldegelijk puur vanwege het bracen.

Ik gebruik alleen een belt met bankdrukken, om mezelf vast te sjorren aan het bankje.

Terug
Naar boven