Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Een belt met benchen is fijn als je een dikke pens hebt en je buikvet dus wat hoger duwt met je belt waardoor de ROM kleiner is.

Ps: dit is legit geen geintje.

• Haha
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.367
Shoulder Press
2x10x40

Flat
1x6x46
1x4x46

Incline
2x10x24

Side raise
2x15x8

Cable
2x12x3,5

Face pull
2x15x48

Flye
2x15x11

Chest Press
1x12x96
1x10x96

Tricep --

Heb je al een nieuw schema?

Shoulder Press
2x10x40

Flat
1x6x46
1x4x46

Incline
2x10x24

Side raise
2x15x8

Cable
2x12x3,5

Face pull
2x15x48

Flye
2x15x11

Chest Press
1x12x96
1x10x96

Tricep --
Als je zou beginnen met flat. Je komt vers aan. Wat zou je dan kunnen denk je?

• #2.371
Als je zou beginnen met flat. Je komt vers aan. Wat zou je dan kunnen denk je?
Dat doe ik altijd op m'n andere pushday :p
10x46 lukt wel
Maar wil binnenkort even naar basic de 50's doen

Denk dat een Shoulder Press PR van 1x46 er ook wel in zit, maarja risk/reward ain't worth it

• #2.372
Overigens ga ik volgende week bloed doneren, dan kan ik het gelijk combineren met dermatoloog afspraak
Dan ga ik daarna m'n bloed laten testen, denk dat dat het meest accurate is
Anders laat ik m'n bloed testen, ga ik daarna bloed doneren en weet ik al gelijk niet meer wat de huidige waarde van m'n RBC is

Overigens ga ik volgende week bloed doneren, dan kan ik het gelijk combineren met dermatoloog afspraak
Dan ga ik daarna m'n bloed laten testen, denk dat dat het meest accurate is
Anders laat ik m'n bloed testen, ga ik daarna bloed doneren en weet ik al gelijk niet meer wat de huidige waarde van m'n RBC is
1e keer?

Beide heb je niks aan. Voor het bloeddoneren weet je hoe je bloed er de laatste tijd heeft uit gezien, zou ik persoonlijk denk ik liever willen weten. Na het bloeddoneren zijn die waardes zo laag, omdat je net 0,5L bloed hebt gedumpt, waardoor je alsnog geen zak hebt aan een heel deel van het Klein Bloedbeeld deel van je onderzoek.

• #2.376
Beide heb je niks aan. Voor het bloeddoneren weet je hoe je bloed er de laatste tijd heeft uit gezien, zou ik persoonlijk denk ik liever willen weten. Na het bloeddoneren zijn die waardes zo laag, omdat je net 0,5L bloed hebt gedumpt, waardoor je alsnog geen zak hebt aan een heel deel van het Klein Bloedbeeld deel van je onderzoek.
Ja ik ga ook niet gelijk de dag erna m'n bloed laten testen, volgens mij duurt het 12-24 uur voor je gehele bloedvoorraad weer is aangevuld?

Dat doe ik altijd op m'n andere pushday :p
10x46 lukt wel
Maar wil binnenkort even naar basic de 50's doen

Denk dat een Shoulder Press PR van 1x46 er ook wel in zit, maarja risk/reward ain't worth it
Met chest zou ik je wellicht een paar reps bij kunnen houden. Maar die schouders 😵😵

1e keer nemen ze alleen 3 buisjes bloed af om je te screenen. Dat gaat naar een lab. Als daar alles goed van terug komt kun je daarna je 1e echte donatie gaan doen. Of heb je dat deel al gehad?

• #2.379
1e keer nemen ze alleen 3 buisjes bloed af om je te screenen. Dat gaat naar een lab. Als daar alles goed van terug komt kun je daarna je 1e echte donatie gaan doen. Of heb je dat deel al gehad?
Nee dat deel heb ik al gehad ;)
Bloed was tiptop in orde, midden blast lol

Nee dat deel heb ik al gehad ;)
Bloed was tiptop in orde, midden blast lol
Dan zou ik denk ik 3 dagen wachten. Dan zijn voor zover ik op hun website kan vinden de meeste waardes weer normaal, behalve Hematocriet natuurlijk. Maar dat is neem ik aan precies waarvoor je het doet?

Terug
Naar boven