Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Smith BOR
2x17x62,5
Deze bevalt nogmaals, echt heel goed
Goede contractie, misschien dat ik deze wel 3 setjes ga doen

Lat Pulldown Wide
2x15x72
Veel te veel momentum eigenlijk dus toch wat lager gewicht pakken

Low Row
2x15x77
Ez

Lat Prayer
2x15x36

Shrugs
2x18x36

Ben nog close grip lat pulldown vergeten zie ik nu, maar voorderest erg tevreden met de set-up

Incline Dumbell
1x15x12
1x12x12
1x8x12

Rope Curl
3x15x23

Machine Curl
3x12x35
Heb je zelf de volgorde bepaald voor je rug oefeningen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
  • Like
Waarderingen: AK
Smith BOR
2x17x62,5
Deze bevalt nogmaals, echt heel goed
Goede contractie, misschien dat ik deze wel 3 setjes ga doen

Lat Pulldown Wide
2x15x72
Veel te veel momentum eigenlijk dus toch wat lager gewicht pakken

Low Row
2x15x77
Ez

Lat Prayer
2x15x36

Shrugs
2x18x36

Ben nog close grip lat pulldown vergeten zie ik nu, maar voorderest erg tevreden met de set-up

Incline Dumbell
1x15x12
1x12x12
1x8x12

Rope Curl
3x15x23

Machine Curl
3x12x35
Net cardio al die reps :roflol:

• #2.405
3kg kwijt in 5 dagen ofzo
Veel water denk ik
Ik zie de definitie met de dag beter worden iig

3579AA4C-40A1-4BC8-835E-34441D86D2AF.png

Ik heb nu eindelijk afgelopen maanden legday gevonden die werkt dus mentaal is het even kut om er nu 1x per week een andere legday in te gooien maar goed

Dumbell RDLs
1x16x40
2x15x40

LLC Uni
3x13x14

Goodmorning Smith
3x18x40

Leg Press
1x18xmax
2x15xmax
Time under tension toevoegen it is, geen unilateraal want ben daarvoor al veel te dood

Leg Ext
3x10x93

Misschien bij beide 2 sets doen en nog lunges toevoegen

Adductor
2x12x65

Calf raise standing
3x15x70

Ziet er goed uit Pik :flexbiceps:

• #2.408
Oké, nou heb jullie lang genoeg in spanning gehouden
Dit wordt de blast mits bloods beetje normaal zijn

Week nr:
1-7 250mg test e
1-7 200mg mast e
1-7 200mg tren e
1-4 50mg tren a 3x p week
1-7 10mg aromasin 3x p week

8-13 250mg test e
8-14 400mg mast e
8-14 200mg tren e
8-14 50mg winny ED
8-14 10mg aromasin ED

Kan ik wel eens zien hoe tren in een cut gaat shinen tov bulk
Dermatoloog afspraak is dus blijkbaar telefonisch, beetje debiel naar mijn idee maar goed

Jaar geleden was precies eind cut, 65kg lol
1654442776840.png

Kracht begint beetje af te nemen, libido ook, kan ook aan slechte slaap liggen
Ik kan echt niet slapen met iemand in bed, weet niet hoe mensen het doen maar het lukt me gewoon echt niet
Eetlust neemt toe

Doei dagboek

Flat
1x8x46
1x6x46

Incline
2x10x24

Shoulder
2x6x36

Oké, nou heb jullie lang genoeg in spanning gehouden
Dit wordt de blast mits bloods beetje normaal zijn

Week nr:
1-7 250mg test e
1-7 200mg mast e
1-7 200mg tren e
1-4 50mg tren a 3x p week
1-7 10mg aromasin 3x p week

8-13 250mg test e
8-14 400mg mast e
8-14 200mg tren e
8-14 50mg winny ED
8-14 10mg aromasin ED

Kan ik wel eens zien hoe tren in een cut gaat shinen tov bulk
Dermatoloog afspraak is dus blijkbaar telefonisch, beetje debiel naar mijn idee maar goed

Jaar geleden was precies eind cut, 65kg lol
1654442776840.png

Kracht begint beetje af te nemen, libido ook, kan ook aan slechte slaap liggen
Ik kan echt niet slapen met iemand in bed, weet niet hoe mensen het doen maar het lukt me gewoon echt niet
Eetlust neemt toe

Doei dagboek

Flat
1x8x46
1x6x46

Incline
2x10x24

Shoulder
2x6x36
Vanwaar tren a eerste 7 weken en in de 2de fase eruit?
Puur voor een kickstart of zit hier nog een theorie achter?

Waarom plan je van te voren het gebruik van een ai, 14 weeks out nota bene, op middelen/doseringen die niet of nauwelijks aromatiseren.

Waarom zijn al die coaches zo mongolisch… Ik denk dat ik ook maar koots moet worden

• #2.411
Vanwaar tren a eerste 7 weken en in de 2de fase eruit?
Puur voor een kickstart of zit hier nog een theorie achter?
Denk kickstart ja, alhoewel dat ook wel achterhaald is volgens mij
Waarom plan je van te voren het gebruik van een ai, 14 weeks out nota bene, op middelen/doseringen die niet of nauwelijks aromatiseren.

Waarom zijn al die coaches zo mongolisch… Ik denk dat ik ook maar koots moet worden
Ja ik zie hem vrijdag dus ga ik het ff opgooien want denk zelf dat ik die aromasin niet nodig ga hebben

• Like
Waarderingen: AK
moet je acetaat opmaken of wat is de reden ervan, als je vaker dan 1x pw E injecteert zou ik geen ace erbij pakken. Aro zie ik het nut ook niet van in, alleen als je Nandrolon pakt ipv Tren

Op de overbodige tren a kickstart en aromasin na valt het me nog best mee, moet ik zeggen.

• #2.414
moet je acetaat opmaken of wat is de reden ervan, als je vaker dan 1x pw E injecteert zou ik geen ace erbij pakken. Aro zie ik het nut ook niet van in, alleen als je Nandrolon pakt ipv Tren
Geen idee tbh
Heb alleen Tren Hex gerund dus nee hoef geen acetaat op te maken :p

Zou dan nog eerder de ace achteraan doen (de weken voor je wedstrijd). Zonder zal ook wel prima zijn.

Oestrogeen nuken op het einde wordt wel vaker gedaan

Oestrogeen nuken op het einde wordt wel vaker gedaan

Idd, vraag me altijd af of je daar nu daadwerkelijk droger van wordt. Het is iig wel fucking slecht voor je lipids en shit als je elke dag 1mg anastrazole ofzo zou nemen. En ik hoor ook altijd verhalen dat je je dan echt verschrikkelijk kut voelt. Pfff

Idd, vraag me altijd af of je daar nu daadwerkelijk droger van wordt. Het is iig wel fucking slecht voor je lipids en shit als je elke dag 1mg anastrazole ofzo zou nemen. En ik hoor ook altijd verhalen dat je je dan echt verschrikkelijk kut voelt. Pfff
Ik denk dat het op dat punt allemaal meevalt. Je neemt op dat punt al test/tren/mast/winstrol, je lipiden zullen al goed fucked zijn.

Ik heb IRL wel best gekke transformaties gezien met winstrol + AI de laatste weken. Wat de bijdrage van de ai is weet ik niet natuurlijk maar denk wel dat het kan ‘helpen’

Niet droger, minder vocht. Maar helemaal nuken wil je het ook niet aangezien een pomp krijgen ook vrij moeilijk wordt dan.

Ik denk dat het op dat punt allemaal meevalt. Je neemt op dat punt al test/tren/mast/winstrol, je lipiden zullen al goed fucked zijn.

Ik heb IRL wel best gekke transformaties gezien met winstrol + AI de laatste weken. Wat de bijdrage van de ai is weet ik niet natuurlijk maar denk wel dat het kan ‘helpen’
Dan zou arimidex toch beter geschikt zijn als aromasin als het om droger worden gaat ?
Wel slechter voor je cholesterol dan aromasin
Correct me if im wrong ben nog lerende...

Dan zou arimidex toch beter geschikt zijn als aromasin als het om droger worden gaat ?
Wel slechter voor je cholesterol dan aromasin
Correct me if im wrong ben nog lerende...
Waarom zou het beter zijn? Arimidex is potenter en wordt doorgaans in 0.25mg-1mg gebruikt terwijl aromasin in 12.5-25mg gebruikt wordt. Uiteindelijk doet het hetzelfde.

Voor cholesterol lijkt aromasin minder slecht idd.

Terug
Naar boven