Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
3kg kwijt in 5 dagen ofzo
Veel water denk ik
Ik zie de definitie met de dag beter worden iig
Ik heb nu eindelijk afgelopen maanden legday gevonden die werkt dus mentaal is het even kut om er nu 1x per week een andere legday in te gooien maar goed
Dumbell RDLs
1x16x40
2x15x40
LLC Uni
3x13x14
Goodmorning Smith
3x18x40
Leg Press
1x18xmax
2x15xmax
Time under tension toevoegen it is, geen unilateraal want ben daarvoor al veel te dood
Leg Ext
3x10x93
Misschien bij beide 2 sets doen en nog lunges toevoegen
Oké, nou heb jullie lang genoeg in spanning gehouden
Dit wordt de blast mits bloods beetje normaal zijn
Week nr:
1-7 250mg test e
1-7 200mg mast e
1-7 200mg tren e
1-4 50mg tren a 3x p week
1-7 10mg aromasin 3x p week
8-13 250mg test e
8-14 400mg mast e
8-14 200mg tren e
8-14 50mg winny ED
8-14 10mg aromasin ED
Kan ik wel eens zien hoe tren in een cut gaat shinen tov bulk
Dermatoloog afspraak is dus blijkbaar telefonisch, beetje debiel naar mijn idee maar goed
Jaar geleden was precies eind cut, 65kg lol
Kracht begint beetje af te nemen, libido ook, kan ook aan slechte slaap liggen
Ik kan echt niet slapen met iemand in bed, weet niet hoe mensen het doen maar het lukt me gewoon echt niet
Eetlust neemt toe
Oké, nou heb jullie lang genoeg in spanning gehouden
Dit wordt de blast mits bloods beetje normaal zijn
Week nr:
1-7 250mg test e
1-7 200mg mast e
1-7 200mg tren e
1-4 50mg tren a 3x p week
1-7 10mg aromasin 3x p week
8-13 250mg test e
8-14 400mg mast e
8-14 200mg tren e
8-14 50mg winny ED
8-14 10mg aromasin ED
Kan ik wel eens zien hoe tren in een cut gaat shinen tov bulk
Dermatoloog afspraak is dus blijkbaar telefonisch, beetje debiel naar mijn idee maar goed
Jaar geleden was precies eind cut, 65kg lol
Kracht begint beetje af te nemen, libido ook, kan ook aan slechte slaap liggen
Ik kan echt niet slapen met iemand in bed, weet niet hoe mensen het doen maar het lukt me gewoon echt niet
Eetlust neemt toe
moet je acetaat opmaken of wat is de reden ervan, als je vaker dan 1x pw E injecteert zou ik geen ace erbij pakken. Aro zie ik het nut ook niet van in, alleen als je Nandrolon pakt ipv Tren
moet je acetaat opmaken of wat is de reden ervan, als je vaker dan 1x pw E injecteert zou ik geen ace erbij pakken. Aro zie ik het nut ook niet van in, alleen als je Nandrolon pakt ipv Tren
Idd, vraag me altijd af of je daar nu daadwerkelijk droger van wordt. Het is iig wel fucking slecht voor je lipids en shit als je elke dag 1mg anastrazole ofzo zou nemen. En ik hoor ook altijd verhalen dat je je dan echt verschrikkelijk kut voelt. Pfff
Idd, vraag me altijd af of je daar nu daadwerkelijk droger van wordt. Het is iig wel fucking slecht voor je lipids en shit als je elke dag 1mg anastrazole ofzo zou nemen. En ik hoor ook altijd verhalen dat je je dan echt verschrikkelijk kut voelt. Pfff
Ik denk dat het op dat punt allemaal meevalt. Je neemt op dat punt al test/tren/mast/winstrol, je lipiden zullen al goed fucked zijn.
Ik heb IRL wel best gekke transformaties gezien met winstrol + AI de laatste weken. Wat de bijdrage van de ai is weet ik niet natuurlijk maar denk wel dat het kan ‘helpen’
Ik denk dat het op dat punt allemaal meevalt. Je neemt op dat punt al test/tren/mast/winstrol, je lipiden zullen al goed fucked zijn.
Ik heb IRL wel best gekke transformaties gezien met winstrol + AI de laatste weken. Wat de bijdrage van de ai is weet ik niet natuurlijk maar denk wel dat het kan ‘helpen’
Dan zou arimidex toch beter geschikt zijn als aromasin als het om droger worden gaat ?
Wel slechter voor je cholesterol dan aromasin
Correct me if im wrong ben nog lerende...
Dan zou arimidex toch beter geschikt zijn als aromasin als het om droger worden gaat ?
Wel slechter voor je cholesterol dan aromasin
Correct me if im wrong ben nog lerende...
Waarom zou het beter zijn? Arimidex is potenter en wordt doorgaans in 0.25mg-1mg gebruikt terwijl aromasin in 12.5-25mg gebruikt wordt. Uiteindelijk doet het hetzelfde.
Voor cholesterol lijkt aromasin minder slecht idd.