Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Ja benzoyl peroxide maar alleen voor m'n gezicht als het nodig is, want die shit geeft echt keihard af en heeft in het verleden letterlijk in kleding/dekens gebeten
Dus niet heel praktisch als ik heel m'n rug of chest ermee vol smeer
En ik krijg er ook echt dikke rode uitslag van
Je kunt dan ook erytromycine vloeistof aanvragen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Ahh oké, met wat geluk als je apotheek een beetje vlot is kun je dus vrijdag die roa al starten.
Lijkt mij erg stug als ie geen roa uitschrijft.
1654604330353.png
1654604341608.png

Denk het ook wel na deze foto's :p

Bij jou lijkt het ook echt je huidkwaliteit te hebben aangetast?
Dit was de tweede keer voor de roa, 7-8 maanden gelden. Heb het ooit eerder een jaar gehad en toen zag het er meer uit zoals de jouwe. Heel m'n rug en m'n gezicht zaten onder. Had veel moeite met van die dingen af te blijven, dus heb enorm veel van die kleine putjes/littekens overal zitten van de jaren helemaal onderzitten met acne.

• #2.447
Dit was de tweede keer voor de roa, 7-8 maanden gelden. Heb het ooit eerder een jaar gehad en toen zag het er meer uit zoals de jouwe. Heel m'n rug en m'n gezicht zaten onder. Had veel moeite met van die dingen af te blijven, dus heb enorm veel van die kleine putjes/littekens overal zitten van de jaren helemaal onderzitten met acne.
In m'n gezicht had ik er vroeger ook last van om af te blijven, bij m'n schouders en rug is het gelukkig gewoon lastig om überhaupt aan te zitten
Alleen douchen is soms wel ff kut

In m'n gezicht had ik er vroeger ook last van om af te blijven, bij m'n schouders en rug is het gelukkig gewoon lastig om überhaupt aan te zitten
Alleen douchen is soms wel ff kut
Ja snap ik, vooral als ze zo gevoelig zijn als de jouwe dat ze bij het minst of geringste al open springen. Klote voor je kerel! Hoe meer je er vanaf blijft en hoe minder je ze uit gaat zitten knijpen, hoe groter de kans dat je rug/borst redelijk prima er weer uit komt te zien, denk ik. Ik zat die dingen echt de hele tijd met grof geweld open te knijpen, zelfs terwijl ze nog helemaal niet goed waren en denk dat dat de helft van die putjes is.

• #2.449
Ja snap ik, vooral als ze zo gevoelig zijn als de jouwe dat ze bij het minst of geringste al open springen. Klote voor je kerel! Hoe meer je er vanaf blijft en hoe minder je ze uit gaat zitten knijpen, hoe groter de kans dat je rug/borst redelijk prima er weer uit komt te zien, denk ik. Ik zat die dingen echt de hele tijd met grof geweld open te knijpen, zelfs terwijl ze nog helemaal niet goed waren en denk dat dat de helft van die putjes is.
Ja ik herken het helemaal, vroeger had ik er kneiter veel op m'n voorhoofd en ik zat er constant aan, heb gelukkig geen putjes eraan over gehouden alleen wat rode plekjes
Ik zit er zelf niet aan, maar ben wel bang dat d.m.v schuring (bijv in bed of op een stoel) alsnog littekens kan veroorzaken maar we gaan het zien
Ze zijn ook pas sinds de cruise echt gevoelig

Maar had het allemaal nog veel erger in m'n hoofd ingeschat dan dat het op dit moment is tbh, kan er nu nog wel mee leven
Gewoon z.s.m fixen nu

Wordt t straks in de prep dan gewoon winny + roa? Doorgaans wordt bij behandeling door dermatoloog ook regelmatig bloedonderzoek verwacht.

Ja benzoyl peroxide maar alleen voor m'n gezicht als het nodig is, want die shit geeft echt keihard af en heeft in het verleden letterlijk in kleding/dekens gebeten
Fucking herkenbaar.
Enige voordeel is dat je altijd weet hoe het matrasovertrek om moet😂 Zieke bleekvlek op mijn kant van het bed. Liever dat dan nog ergere acne imo

Vervelend dat je er zo veel last van hebt.

Moet je in NL die roa eigenlijk zelf betalen? Of wordt het vergoed? Die pharm grade shit is best wel duur geloof ik.

Ik ken iemand (absoluut geen bodybuilder of wat dan ook) die acne had en roa voorgeschreven kreeg door een dermatoloog, maar het dus allemaal zelf moest betalen. Op mijn aanraden had hij het bij Pharmacom gekocht, lol. Was vele malen goedkoper uit en het werkte perfect.

Moet je in NL die roa eigenlijk zelf betalen? Of wordt het vergoed? Die pharm grade shit is best wel duur geloof ik.
20mg per dag betaalde ik 13,63 euro voor.
10mg per dag betaalde ik 1x 7,88 euro en 1x 8,18 euro voor.
Zijn alle 3 doosjes met 30 capsules.
Rechtstreeks Sandoz van de apotheek.

• #2.454
Wordt t straks in de prep dan gewoon winny + roa? Doorgaans wordt bij behandeling door dermatoloog ook regelmatig bloedonderzoek verwacht.
Jep, r.i.p. lever
Dermatoloog is wel op de hoogte van m'n AAS-gebruik tho'
Maar winny gaat wel vertekend beeld geven dan bij de bloedonderzoeken
Fucking herkenbaar.
Enige voordeel is dat je altijd weet hoe het matrasovertrek om moet😂 Zieke bleekvlek op mijn kant van het bed. Liever dat dan nog ergere acne imo
Ja die vlekken waren niet normaal :p, maar ik heb ook maar kleine tubes, en gezien het over zo'n groot oppervlakte zit zou ik er ook heel snel door heen gaan, dus tot nu toe alleen voor gezicht zodat er iig een fatsoenlijke kop opstaat ipv een vulkaan eiland

Ik ken iemand (absoluut geen bodybuilder of wat dan ook) die acne had en roa voorgeschreven kreeg door een dermatoloog, maar het dus allemaal zelf moest betalen. Op mijn aanraden had hij het bij Pharmacom gekocht, lol. Was vele malen goedkoper uit en het werkte perfect.
Ik heb geen idee, ik hoopte eigenlijk dat het gratis was, mocht het geld kosten ga ik ff black market prijzen navragen en kijken wat voordeliger is

Wordt vergoed, maar gaat eerst van ER af.

edit: Bron

Laatst bewerkt:
Heb je al een keer zinc gluconate geprobeerd? Op dagbasis hoog doseren werkt bij mij als een malle; zelfs op mast nergens last van...

1654604330353.png
1654604341608.png

Denk het ook wel na deze foto's :p
Als je weet dat je lederwaarden goed zijn gewoon alvast aan de roa gaan. Sinds wanneer moet je naar de dermatoloog voor roa? Gewoon eisen bij je huisarts, als die hier al moeilijk over doet wordt het tijd om direct naar de volgende huisarts te gaan en al preventief vanuit jezelf roa slikken.

Dit had ik ooit ook bij de geringste hoeveelheid aas en vooral simpelweg test maar was dan ook begin 20 toen. Ik kan er nu tegenaan knallen wat ik wil maar de enige puistjes die ik krijg zijn van ingegroeide haren. Ook geen pretje als je een halve aap bent zoals ik.

Edit: wel weer raar dat voorkant helemaal clean is? Ik weet niet of je abnormaal veel zweet tijdens je kuur zoals ik? Als je niet goed kunt schoonmaken of scrubben ga je tijdens een kuur met zweten waar je poriën constant open gaan en dus vuil makkelijker toelaten in combinatie met een vette huid is dat gewoon bijna gegarandeerd dikke puistjes hehe.

Terug
Naar boven