XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Waarom zou het beter zijn? Arimidex is potenter en wordt doorgaans in 0.25mg-1mg gebruikt terwijl aromasin in 12.5-25mg gebruikt wordt. Uiteindelijk doet het hetzelfde.

Voor cholesterol lijkt aromasin minder slecht idd.
Dan komt het er dus op neer dat het in verhouding hetzelfde doet. Ik las dat er vaak arimidex word gebruikt . Maar dat is dus omdat het potenter is per MG en niet omdat het beter zn werk doet.

Maar je kan vocht toch ook gewoon beperken door je voeding?

Is het niet dat arimidex oestrogeen onderdrukt en aromasin oestrogeen vernietigd dus sterker dan arimidex? Aromasin dus alleen bij spoed zoals sides van hoge oestrogeen?

Is het niet dat arimidex oestrogeen onderdrukt en aromasin oestrogeen vernietigd dus sterker dan arimidex? Aromasin dus alleen bij spoed zoals sides van hoge oestrogeen?
Bij arimidex lees ik regelmatig over een oestrogeen rebound als je stopt en aromasin niet.

Maar dat is dus omdat het potenter is per MG en niet omdat het beter zn werk doet.
Idd, onderling hebben ze nog wat verschillen in werking maar is allemaal wat miereneukerij.

Maar je kan vocht toch ook gewoon beperken door je voeding?
Einde prep heb je dit wel gemaximaliseerd. Voor ekte bb’ing conditie gaan er een aantal een streepje verder.

De AI is geen must natuurlijk.

Elke coach heeft een andere aanpak, mijn coach zou preventief een ai slikken niet adviseren en de stack design aanpassen bij sides/preventief dmv primo verhogen waarschijnlijk en test verlagen wellicht. Meerdere wegen naar succes iig.

Elke coach heeft een andere aanpak, mijn coach zou preventief een ai slikken niet adviseren en de stack design aanpassen bij sides/preventief dmv primo verhogen waarschijnlijk en test verlagen wellicht. Meerdere wegen naar succes iig.
+1 ik ben nu ook aan het kijken met coach hoe we die aromasin eruit kunnen laten dmv bijvoorbeeld primo, zou die AI persoonlijk het liefst achterwege laten om te moeten slikken om alles in het gareel te houden. Lijkt me ook veel leuker kuren zonder die shizzle

• Like
Waarderingen: AK
+1 ik ben nu ook aan het kijken met coach hoe we die aromasin eruit kunnen laten dmv bijvoorbeeld primo, zou die AI persoonlijk het liefst achterwege laten om te moeten slikken om alles in het gareel te houden. Lijkt me ook veel leuker kuren zonder die shizzle
Meerdere aanpakken tegenwoordig, maar zou zelf absoluut geen oral willen slikken als het niet hoeft dmv een slimme stack design.

Slikt toch ook geen paracetamol preventief om hoofdpijn voor te zijn.

Een coach komt met een plan en tegen die tijd kijkt siem echt wel of iets nodig is of niet.

Snap de hele ophef niet tbh.

Voor alle dbb doktoren hier, hoe willen jullie dit fixen met slim stack design? En dit was op 180mg per week. (test-e)

Screenshot_20220606-113928_Acrobat for Samsung.jpg

Een coach komt met een plan en tegen die tijd kijkt siem echt wel of iets nodig is of niet.

Snap de hele ophef niet tbh.

Voor alle dbb doktoren hier, hoe willen jullie dit fixen met slim stack design? En dit was op 180mg per week. (test-e)

Screenshot_20220606-113928_Acrobat for Samsung.jpg
Wat zou je willen fixen zolang je geen sides merkt van je oestrogeen.

Mij hebben ze juist geleerd dat je oestrogeen juist zo hoog mogelijk moet MITS je geen sides ervaart mbt tepel gekut. Indien dit wel het geval word dan testosteron verlagen en primo toevoegen/verhogen.

Wat zou je willen fixen zolang je geen sides merkt van je oestrogeen.

Mij hebben ze juist geleerd dat je oestrogeen juist zo hoog mogelijk moet MITS je geen sides ervaart mbt tepel gekut. Indien dit wel het geval word dan testosteron verlagen en primo toevoegen/verhogen.
Hier gaat geen primo bij helpen naast dat het een cruise is.

Oestrogeen mag een beetje verhoogt zijn ja maar te hoog is ook niet goed voor je gezondheid, gyno daar gelaten.

Die aromasin aan het einde van de prep is niet om sides te verlagen natuurlijk, eerder voor dat laatste beetje (potentieel) vocht.

Die aromasin aan het einde van de prep is niet om sides te verlagen natuurlijk, eerder voor dat laatste beetje (potentieel) vocht.
Dat klinkt aannemelijk, maar voor een standaard bulk/cut kuur lijkt het me vrij overbodig en eerder schadelijk dan dat het positief bijdraagt.

Als je onnodig veel vocht vasthoudt door geen AI te slikken, dat is pas slecht voor je. Op dit forum wordt er altijd gedaan alsof een AI de duivel is lmao

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.435

Prep week 2​

Ochtendgewicht: 80.1kg
1654601305628.png

Acne begint nu wel hinderlijk te worden, kan geen witte shirts meer dragen omdat m'n chest acne bloedvlekken veroorzaakt

Vanavond cardio + abs (train ik nooit, maar ga het toch maar eens doen)

Smith BOR
2x15x70

Low Row
2x8x87

Lat Prayer
1x15x38
1x12x38

Lat Pulldown Wide
1x15x67
1x12x67

Lat Pulldown Close
2x8x67

Shrug
2x15x38

Bicep Curl
2x15x12
1x12x12

Rope Curl
3x15x25

Gebruik je uberhaupt al iets om je acne te verminderen? Salicylzuur óf benzoylperoxide oid?

Gelukkig is het nog niet zo warm deze week

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.438
Gebruik je uberhaupt al iets om je acne te verminderen? Salicylzuur óf benzoylperoxide oid?
Ja benzoyl peroxide maar alleen voor m'n gezicht als het nodig is, want die shit geeft echt keihard af en heeft in het verleden letterlijk in kleding/dekens gebeten
Dus niet heel praktisch als ik heel m'n rug of chest ermee vol smeer
En ik krijg er ook echt dikke rode uitslag van

Wanneer heb je je telefonisch consult met de dermatoloog?

Terug
Naar boven