Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

🙃

Bijlagen

• Gigachad-1024x427.jpg
    Gigachad-1024x427.jpg
    36,4 KB · Weergaven: 72
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.491
Never skip cheek day lol

• #2.495
Ik 3x gebeld naar dat ziekenhuis omdat dermatoloog maar niet belde
Hebben ze nog een huisnummer van 22 jaar geleden in het systeem

Volgende afspraak zou 11 juli zijn, heb gezegd dat ik dat te lang vond duren dus nu is het 21 juni

Ik ga morgen alvast roa halen denk ik

Heb echt mn dag niet alles gaat mis lol

Volgende afspraak zou 11 juli zijn, heb gezegd dat ik dat te lang vond duren dus nu is het 21 juni

WTF toen was je 2 jaar. Mag hopen dat ze gegevens hebben gekregen van je HA ?

• #2.497

Is het niet verstandig als je met roa begint nadat de dokter er een oordeel/advies over geeft. Die paar dagen extra nu is kut, maar het is niet dat je acne sinds vorige week is komen aanwaaien. Zou dit toch serieus vergaderen met de dokter wat voor jou het beste traject is ipv zelf de dokter uithangen.

Vind het wel weer typisch nederlands dat je nu weer een maand moet wachten.

Als je alvast gewoon aan de roa begint gewoon doen en eerlijk tegen je dermatoloog zijn. Zeg er gewoon bij dat je niet meer kon slapen van de pijn, niet trainen bladibladibla. Als je dermatoloog dan weigert heb je geen kut arts te pakken maar een kut mens. Het duurde te lang, je kon het fysiek en psychisch niet meer aan, done klaar finito. Je had al bloedgeprikt bij je huisarts toch?

Is het niet verstandig als je met roa begint nadat de dokter er een oordeel/advies over geeft. Die paar dagen extra nu is kut, maar het is niet dat je acne sinds vorige week is komen aanwaaien. Zou dit toch serieus vergaderen met de dokter wat voor jou het beste traject is ipv zelf de dokter uithangen.

Vind het wel weer typisch nederlands dat je nu weer een maand moet wachten.

Je hoeft geen dermatoloog te zijn om te kunnen zien dat die jongen roa nodig heeft :o

Maar dosering en duur is wel iets wat je idd misschien beter met een arts kan bespreken. 20mg of 60mg per dag is nogal een verschil, zowel in werking / effectiviteit als in eventuele bijwerkingen.

Terug
Naar boven