Pic?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pic?
Heb je zo'n kaak waar je goed op kan slaan dan?Denk eerder dat ze schrikken van m’n kaken dan m’n acne
Hoef gelukkig niemand te fixen![]()
Pas als ik full-time influencer ben
Wat is een kaak waar je goed op kan slaan?
...of eerder ene waar je goed mee kan fietsen?
Een lange.
Nog paar kuurtjes te gaan
Wie a zegt moet je ook b zeggen hè. Nu ben ik wel benieuwd naar die chad face.
Progress pics?

Doelde meer hieropWie a zegt moet je ook b zeggen hè. Nu ben ik wel benieuwd naar die chad face.
Pics, or it didn't happen.

Chad face is in progress
COPE
50-100mg ..?Heb je al een keer zinc gluconate geprobeerd? Op dagbasis hoog doseren werkt bij mij als een malle; zelfs op mast nergens last van...
WTF toen was je 2 jaar. Mag hopen dat ze gegevens hebben gekregen van je HA ?Ik 3x gebeld naar dat ziekenhuis omdat dermatoloog maar niet belde
Hebben ze nog een huisnummer van 22 jaar geleden in het systeem
Volgende afspraak zou 11 juli zijn, heb gezegd dat ik dat te lang vond duren dus nu is het 21 juni
Ik ga morgen alvast roa halen denk ik
Heb echt mn dag niet alles gaat mis lol
Blijkbaar dus niet, ik vond het ook al belachelijkWTF toen was je 2 jaar. Mag hopen dat ze gegevens hebben gekregen van je HA ?
Is het niet verstandig als je met roa begint nadat de dokter er een oordeel/advies over geeft. Die paar dagen extra nu is kut, maar het is niet dat je acne sinds vorige week is komen aanwaaien. Zou dit toch serieus vergaderen met de dokter wat voor jou het beste traject is ipv zelf de dokter uithangen.Ik 3x gebeld naar dat ziekenhuis omdat dermatoloog maar niet belde
Hebben ze nog een huisnummer van 22 jaar geleden in het systeem
Volgende afspraak zou 11 juli zijn, heb gezegd dat ik dat te lang vond duren dus nu is het 21 juni
Ik ga morgen alvast roa halen denk ik
Heb echt mn dag niet alles gaat mis lol
Is het niet verstandig als je met roa begint nadat de dokter er een oordeel/advies over geeft. Die paar dagen extra nu is kut, maar het is niet dat je acne sinds vorige week is komen aanwaaien. Zou dit toch serieus vergaderen met de dokter wat voor jou het beste traject is ipv zelf de dokter uithangen.
Vind het wel weer typisch nederlands dat je nu weer een maand moet wachten.