MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

  • Topic starter Vypaw
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 354K
  • Volgers 136

Bezoekers in dit topic

  • Ik durf wel eens zwaar gaan op leg extensions. Een rep of 8-9 is het ‘zwaarste’ dat ik zou doen. Wel goed opwarmen met dezelfde vorm die je op zo’n set zou gebruiken
    Hou jij op die rep ranges een goede MMC?
     
    Niets bijzonders te melden

    Flat
    1x7x46
    1x5x46

    Incline
    2x12x24

    Shoulder
    2x8x32

    Te lui om rest te loggen
     
    Ik deed 600mg boldenone.

    Maar dat was sowieso niet echt een geslaagde bulkkuur. Ik zat toen een beetje te kloten met post workout insuline waar ik uiteindelijk heel snel moddervet van werd en tegen het einde van de cycle kreeg ik een galblaasontsteking waardoor ik een paar maanden niet fatsoenlijk kon eten en trainen en alles wat ik gegained had was ik min of meer weer kwijt, lol.

    Daarom ook mijn wens om het nog een keer over te doen.

    Je hebt het over mentale sides van high test… waar had je dan precies last van? Meestal hoor je toch dat mensen voornamelijk last krijgen van allerlei mentale sides van anabolics, niet zozeer van test. Maar kan best zijn dat jij dat wel had natuurlijk.
    Had je daar GH bij gebruikt? Ben altijd wel benieuwd geweest naar die GH+SLIN combo, maar ben te pussy voor slin. En plus is het ook zo controversieel als wat. De een zweert erbij en die andere zegt weer dat het onzin is etc.

    Tot 800-900mg gaat het goed maar als ik bij de 1000mg kom en daarboven dan voel ik me heel vaak depressief. En gewoon een algehele malaise. Ik merk gewoon dat mijn lichaam enorm aan het strugglen is op die dose. Voelt voor mij i.i.g. niet zo prettig. Moet ook zeggen dat het managen van je e2 ook heel lastig wordt. Wellicht dat het daar ook te maken mee kan hebben uiteraard.
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Waarom zo bezorgd over slin? Mensen doen echt te bang daarover als jij gewoon slin dosis rustig opbouwt per 1-2iu en carbs gelijk houd met bg metertje kan er gegarandeerd niks mis gaan. + als je hypo krijgt (ervaring) dan eet je wat carbs en is t ook zo weer over.
    Toch veel te veel gekut voor een beetje gains imo
     
    Waarom zo bezorgd over slin? Mensen doen echt te bang daarover als jij gewoon slin dosis rustig opbouwt per 1-2iu en carbs gelijk houd met bg metertje kan er gegarandeerd niks mis gaan. + als je hypo krijgt (ervaring) dan eet je wat carbs en is t ook zo weer over.
    Ja voornamelijk om die hypo. Ik heb wel eens een best wel extreme hypo gehad van tren en dacht toen echt dat dat het einde was. Zelf toen ik meteen een banaan at werd het niet beter. Ik heb vernomen dat die hypo's met slin veel erger zijn.

    Maar goed, ik heb er ook 3 jaar over gedaan om tren te proberen. Omdat ik bang was voor die hoest. Ik ben gewoon een bang persoon.
     
    Ja voornamelijk om die hypo. Ik heb wel eens een best wel extreme hypo gehad van tren en dacht toen echt dat dat het einde was. Zelf toen ik meteen een banaan at werd het niet beter. Ik heb vernomen dat die hypo's met slin veel erger zijn.

    Maar goed, ik heb er ook 3 jaar over gedaan om tren te proberen. Omdat ik bang was voor die hoest. Ik ben gewoon een bang persoon.

    Ik voelde me er ook niet prettig bij, zelfs al heb ik nooit een hypo of wat dan ook gehad. Maar ik vond die shit gewoon niet chill. Zou het ook niet snel weer doen.

    En volgens mij worden de meeste mensen gewoon dik van slin. Ik kan me misschien wel voorstellen dat mensen met een hele snelle stofwisseling zoals vntl er baat bij hebben, maar voor de gewone sterveling met een normaal metabolisme denk ik persoonlijk niet dat je er veel aan hebt.
     
    Laatst bewerkt:
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Ja dat snap ik man, je hoeft het natuurlijk niet te doen. Maar als jij novorapid of humalog neemt 5iu en 100gr carbs kan er eigenlijk nagenoeg niks gebeuren. Desnoods beginnen op 1 iu en zo elke x opbouwen
    Novorapid piekt alleen altijd weird bij mij, zet pre workout maar krijg na trainen vaak nog een piek en dan zitten er ondertussen al genoeg carbs in.

    Heb ik overigens ook zonder slin als ik droog genoeg ben dat ik na m'n postworkout meal binnen een uur weer moet eten anders hypo.
     
    Misschien een hele domme vraag: wat is het praktisch nut van insuline gebruik in een bodybuilding context? vntl Ano_210124
     
    Ja dat snap ik man, je hoeft het natuurlijk niet te doen. Maar als jij novorapid of humalog neemt 5iu en 100gr carbs kan er eigenlijk nagenoeg niks gebeuren. Desnoods beginnen op 1 iu en zo elke x opbouwen
    Wat voor voordelen merkte jij er dan van? En is het niet ook allemaal best wel gedoe met je glucose te meten constant?

    Iets in mij zegt dat ik die ultimate freak mode een keer bereikt moet hebben, maar anderzijds vraag ik mijzelf steeds meer af waarom. Ik compete niet etc. Vaak komt het voort uit DBB/forever small voelen. Maar goed, hetzelfde geldt in principe voor mensen die wel competen. Is het allemaal wel waard om 10-15 jaar van je leven te halen voor een plastic trofee?

    En wat mij ook klote lijkt is die blijvende bloated/puffy face die je wel eens ziet bij die pro's. Ondanks het feit ze fucking 4-5% bf zijn. Dat is toch ook van GH/SLIN neem ik aan.
     
    Misschien een hele domme vraag: wat is het praktisch nut van insuline gebruik in een bodybuilding context? vntl Ano_210124
    Tijdens trainen minder katabool, nutriënten die gepushed worden naar je spieren etc.

    Of ik er in geloof laat ik buiten beschouwing, wordt er zelf niet dik van en de pomp is leuk maar de meeste gains zullen vocht zijn en het is geen must voor bodybuilding. Kan leuk zijn pre contest voor de carb load als je het goed doet.
     
    Wat voor voordelen merkte jij er dan van? En is het niet ook allemaal best wel gedoe met je glucose te meten constant?

    Iets in mij zegt dat ik die ultimate freak mode een keer bereikt moet hebben, maar anderzijds vraag ik mijzelf steeds meer af waarom. Ik compete niet etc. Vaak komt het voort uit DBB/forever small voelen. Maar goed, hetzelfde geldt in principe voor mensen die wel competen. Is het allemaal wel waard om 10-15 jaar van je leven te halen voor een plastic trofee?

    En wat mij ook klote lijkt is die blijvende bloated/puffy face die je wel eens ziet bij die pro's. Ondanks het feit ze fucking 4-5% bf zijn. Dat is toch ook van GH/SLIN neem ik aan.
    Ja dat ken ik die dikke koppen ja kan van de STH maar ook omdat ze vocht vasthouden.
     
    Wat voor voordelen merkte jij er dan van? En is het niet ook allemaal best wel gedoe met je glucose te meten constant?

    Iets in mij zegt dat ik die ultimate freak mode een keer bereikt moet hebben, maar anderzijds vraag ik mijzelf steeds meer af waarom. Ik compete niet etc. Vaak komt het voort uit DBB/forever small voelen. Maar goed, hetzelfde geldt in principe voor mensen die wel competen. Is het allemaal wel waard om 10-15 jaar van je leven te halen voor een plastic trofee?

    En wat mij ook klote lijkt is die blijvende bloated/puffy face die je wel eens ziet bij die pro's. Ondanks het feit ze fucking 4-5% bf zijn. Dat is toch ook van GH/SLIN neem ik aan.
    Heb nog nooit mn glucose gemeten met slin tbh :')

    Maar van gh houdt je vochtvast, van slin ook, van gear + shitload aan eten/carbs dus aan die kop ontkom je tijdens bulk niet
     
    Back
    Naar boven