Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Ja voornamelijk om die hypo. Ik heb wel eens een best wel extreme hypo gehad van tren en dacht toen echt dat dat het einde was. Zelf toen ik meteen een banaan at werd het niet beter. Ik heb vernomen dat die hypo's met slin veel erger zijn.

Maar goed, ik heb er ook 3 jaar over gedaan om tren te proberen. Omdat ik bang was voor die hoest. Ik ben gewoon een bang persoon.
Hypo van tren? Kan dat?

En wat mij ook klote lijkt is die blijvende bloated/puffy face die je wel eens ziet bij die pro's. Ondanks het feit ze fucking 4-5% bf zijn. Dat is toch ook van GH/SLIN neem ik aan.
Ik schrok wel van de face gains van Rafael Brandao in 3 jaar tijd. InCollage_20220629_184300227.jpg

+ shitload aan eten/carbs dus aan die kop ontkom je tijdens bulk niet
Nee klopt, maar ik zie ook soms van die pro's met zo'n bolle kop op stage terwijl ze fucking ripped zijn. Dat baart mij zorgen. Kijk voorbeeld eens naar Regan Grimes. Die gast heeft altijd van die fucking hamsterwangen. Ook al is hij fucking shredded.

Dat van die face kan kloppen maar met een baard kun je veel verdoezelen
Nah f**k that. Die smerige sinterklaasbaarden zijn voor zwervers. Ik wil er nog wel een beetje normaal uit kunnen zien. Ik kan mijn gezicht al niet meer aanzien tijdens de bulk, laat staan als die shit voor altijd is. Wat een horrorscenario is dat zeg.

Nee dat kan niet. Ik lul maar wat.

Ik schrok wel van de face gains van Rafael Brandao in 3 jaar tijd.InCollage_20220629_184300227.jpg
Die wint inderdaad geen schoonheidsprijs.

Brett Wilkin wint er ook geen doekjes om. Ook 3 jaar tijd oid. Zijn stem is ook helemaal fuckdup geworden. Maar goed, Matt Jansen staat er ook niet bekend om zijn 500 test-e cycles.
1656521771351.png

1656522070248.png

Dallas(26 jaar!!) was wel één van de ziekste, maar die zat ook wel aan 6-10 gram test-e. Ook een klant van Matt Jansen lol

1656521907715.png

Nee klopt, maar ik zie ook soms van die pro's met zo'n bolle kop op stage terwijl ze fucking ripped zijn. Dat baart mij zorgen. Kijk voorbeeld eens naar Regan Grimes. Die gast heeft altijd van die fucking hamsterwangen. Ook al is hij fucking shredded.

Nah f**k that. Die smerige sinterklaasbaarden zijn voor zwervers. Ik wil er nog wel een beetje normaal uit kunnen zien. Ik kan mijn gezicht al niet meer aanzien tijdens de bulk, laat staan als die shit voor altijd is. Wat een horrorscenario is dat zeg.

Nee dat kan niet. Ik lul maar wat.
Doe je zeker.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Wat voor cycles staat matt jansen om bekend dan bijvoorbeeld?
Gaan we nooit achter komen. Die pro's/coaches liegen fucking allemaal over de ekte doses. Ik had alleen een keer gezien/gehoord dat Bostin Loyd er zogenaamd achter was gekomen wat ze gebruikte. En dat zelf hij het veel vond. Nou, dan weet je dat het echt veel is.

Maar goed, we kunnen het zelf aflezen aan hun gemutileerde koppen en zieke mass die ze ineens in een heel kort tijdsbestek gainen. Dan kun je alsnog crème de la crème elite genetics hebben, zoveel mass gainen(na zolang trainen en shit gebruiken) in 3 jaar kun je niet bereiken zonder veel shit te gebruiken.
lmao, deed mij denken aan die zogenoemde death cycle van chad nicholls

-Serostim 12 iu +Humantrophe 10 iu a day (total 22 iu a day)
-Humulin R mixed with Humalog 20-25 iu 6 to 8 times a day
-Lantus insulin 100 iu in the morning
-Increlex IGF1 10-15 mg on training day
-Anapolon (Anadrol) 100mg 3 to 4 time a day (total 300-400 mg a day)
-EPO 70-100 iu a day
-Halotestin 10 mg 4 times a day (total 40 mg a day) 8 weeks on -8 weeks off
-Masteron 100 mg a day
- T3 (Cytomel) 25 mg 3 times a day (total 75 mg a day)
- NPP (Nandrolone) 1000 mg a week
-Primobolan 1000 mg a week
-Winstrol tabs 100 mg a day
-Nolvadex 40 mg a day or Arimidex 1 mg every other day
-Trenbolone (long acting) 1000 mg a week
-Trenbolone Ace 1400 mg a week
-Test Enhantate 800 mg a week
-Test Suspension 1400 mg a week
-Sustanon 1250 mg a week
-Boldenone 1200 mg a week
-Proviron 150 mg a day
-TUDCA ( for detox purpose)

Waarom zo bezorgd over slin? Mensen doen echt te bang daarover als jij gewoon slin dosis rustig opbouwt per 1-2iu en carbs gelijk houd met bg metertje kan er gegarandeerd niks mis gaan. + als je hypo krijgt (ervaring) dan eet je wat carbs en is t ook zo weer over.
Ja voornamelijk om die hypo. Ik heb wel eens een best wel extreme hypo gehad van tren en dacht toen echt dat dat het einde was. Zelf toen ik meteen een banaan at werd het niet beter. Ik heb vernomen dat die hypo's met slin veel erger zijn.

Maar goed, ik heb er ook 3 jaar over gedaan om tren te proberen. Omdat ik bang was voor die hoest. Ik ben gewoon een bang persoon.
Dat is een extreem goede reden @th0maz. Het is onzin dat er niks mis kan gaan. @mrcactus noemt al drie dingen die zomaar eens einde verhaal kunnen betekenen:
-hypo vanwege carbs niet goed
-rustig opbouwen ging mis
-metertje vergeten

Sorrie dat ik zo stellig ben. Zo ben ik ook over GHB bijvoorbeeld. Link spul heb ik een duidelijke mening over. Ik zeg het liever een keertje teveel dan dat er iemand de pijp uit gaat.

@Vypaw Kon het zo niet vinden, maar heb je de rest van je bloedwaarden al binnen ?

• Like
Waarderingen: AK
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind dat al die extra massa ook zijn hele fysiek verneukt.

True, maar zoals zo velen val je dan een beetje tussen wal en schip; te klein om voor de grote prijzen mee te doen in open en te groot voor Classic. Hij kiest er dan toch voor om voor die massa te gaan.

Florian Poirson, Regan Grimes, Roman Fritz, Pierre Henry Ano, Stanimal en zo zijn er nog wel een paar zitten of zaten een beetje in dezelfde categorie.

Weet ook niet wat slechter is voor je gezondheid; voorafgaand aan elke show 10kg water droppen op een already stage ready physique, of 5gr aas+gh+slin knallen om 135kg aan te tikken. Het zijn allebei uitersten.

Toen die Pro werd had ie best kans om een paar jaar nadien op het grote toneel mee te doen. Gaat nu classic doen :o hij deed onlangs trouwens een q&a en als ik het goed gelezen heb wil die eigenlijk stoppen met competitief bb’ing

Toen die Pro werd had ie best kans om een paar jaar nadien op het grote toneel mee te doen. Gaat nu classic doen :o hij deed onlangs trouwens een q&a en als ik het goed gelezen heb wil die eigenlijk stoppen met competitief bb’ing

Ja, apart geval is dat idd. Leek echt op weg om een topper te worden en toen opeens helemaal stilgevallen, helaas. Sicke genetics, maar klaarblijkelijk niet de bereidheid om alles te doen what it takes.

True, maar zoals zo velen val je dan een beetje tussen wal en schip; te klein om voor de grote prijzen mee te doen in open en te groot voor Classic. Hij kiest er dan toch voor om voor die massa te gaan.

Florian Poirson, Regan Grimes, Roman Fritz, Pierre Henry Ano, Stanimal en zo zijn er nog wel een paar zitten of zaten een beetje in dezelfde categorie.

Weet ook niet wat slechter is voor je gezondheid; voorafgaand aan elke show 10kg water droppen op een already stage ready physique, of 5gr aas+gh+slin knallen om 135kg aan te tikken. Het zijn allebei uitersten.
Die weight cap voor classic is bullshit. Ze zouden of die weight cap moeten verhogen of nog een class erbij moeten proppen.

Zo'n Regan Grimes of Marcello/Horse.md vallen precies tussen open en classic in.

Whattup?

Terug
Naar boven