AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Zo ben ik ook over GHB bijvoorbeeld. Link spul heb ik een duidelijke mening over. Ik zeg het liever een keertje teveel dan dat er iemand de pijp uit gaat.
Wat is er mis met GHB? Ik maar een paar bijna-doodervaringen gehad. Duurt maar eventjes en daarna ben je gucci.

Die shit wordt veel erg overtrokken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
Reden dat ik ff niet meer log is omdat ik ff afstand heb gedaan van meeste social media
Verneukte echt veel te veel van m'n tijd, en dit forum had meeste schermtijd

Toch kleine (mentale) update:
Ik hoor langs meerdere kanten dat mijn inlevingsvermogen niet-bestaand is meer
Ik heb de afgelopen week ook nog nooit zo vaak tot 10 moeten tellen, het lijkt wel alsof iedereen mij expres uitdaagt lol

Maar voorderest gaat het prima, beetje verkouden nu, gewicht is nog steeds rond de 76,5

Gaan nu high & low days doen
High days dus ~3700 kcal
Low days ~3100 kcal

Shape is niet zo bijzonder atm, voel me nogal een skinny b*ch
Zit nu beetje in die midden fase dat ik niet lean genoeg ben om er goed uit te zien, maar ook niet echt meer de volle bulk look heb

Pump is idd loesoe zoals je al zei @th0maz

Enige krachttoename gemerkt uit Tren?

& ik vermoed dat Tren ook wat met je bovenstaand bericht te maken heeft

Reden dat ik ff niet meer log is omdat ik ff afstand heb gedaan van meeste social media

Ik heb de afgelopen week ook nog nooit zo vaak tot 10 moeten tellen, het lijkt wel alsof iedereen mij expres uitdaagt lol

Maar voorderest gaat het prima, beetje verkouden nu, gewicht is nog steeds rond de 76,5

High days dus ~3700 kcal
Low days ~3100 kcal

Zit nu beetje in die midden fase dat ik niet lean genoeg ben om er goed uit te zien, maar ook niet echt meer de volle bulk look heb

Gemiddeld 3400kcal pd dan? Wel erg riant in gezien jou prep lijkt me.

High days dus ~3700 kcal
Low days ~3100 kcal

Tren is in mijn optiek sowieso overrated. Zelf de holy tren look en de anti-katabool effecten wegen niet op tegen de mentale effecten imo. Met die shit is het letterlijk heel de wereld vs jou. Iedereen en alles zal er onder moeten gaan lijden. Wellicht leuk als je geen baan, vaste vriendin en/of sociaal leven hebt. Anders bestaat er sowieso de kans dat er iets eronder gaat lijden. En voor wat? Even een paar weken er goed uitzien? lol. En als ik zou competen dan zou ik het alleen een paar weken voor de show doen.

Toen ik spontaan onder de zonnebank ineens begon te janken wist ik het dat het voor mij de laatste keer was. Die emotionele rollercoaster was het voor mij niet meer waard.

Tren is in mijn optiek sowieso overrated. Zelf de holy tren look en de anti-katabool effecten wegen niet op tegen de mentale effecten imo. Met die shit is het letterlijk heel de wereld vs jou. Iedereen en alles zal er onder moeten gaan lijden. Wellicht leuk als je geen baan, vaste vriendin en/of sociaal leven hebt. Anders bestaat er sowieso de kans dat er iets eronder gaat lijden. En voor wat? Even een paar weken er goed uitzien? lol. En als ik zou competen dan zou ik het alleen een paar weken voor de show doen.

Toen ik spontaan onder de zonnebank ineens begon te janken wist ik het dat het voor mij de laatste keer was. Die emotionele rollercoaster was het voor mij niet meer waard.

Grote man huilt van een prikje tren

Reden: opschonen.
Ik heb 3 vials tren ace staan die god***domme inmiddels al over de datum zijn (voor hoeverre dat iets zegt met aas natuurlijk, maar okay) en ik durf die shit gewoon niet te nemen.

Dalijk sla ik me vriendin kapot ofzo, f**k dat.

Uiteindelijk komt iedereen er achter dat blasten eigenlijk t*ring achterlijk is en toch doen we het allemaal:roflol:
Wat zou dan een beter alternatief zijn volgens jou? Ja niet kuren natuurlijk, maar die optie hoef je niet mee te nemen in je antwoord😅

@Vypaw doe maar rustig aan bodybuilding is een lange termijn sport geen sprint. Je kan ook minder kuren of een tijdje helemaal niet. je leeft maar 1 keer.

Grote man huilt van een prikje tren
En helemaal toen ik aan die misvormde grafbek van jou dacht.

Ik heb 3 vials tren ace staan die god***domme inmiddels al over de datum zijn (voor hoeverre dat iets zegt met aas natuurlijk, maar okay) en ik durf die shit gewoon niet te nemen.

Dalijk sla ik me vriendin kapot ofzo, f**k dat.
Ace is in principe vrij snel uit je lichaam. Ik zou het wel minimaal één keer proberen, om alleen die bevestiging voor jezelf te hebben.

Als je een relatie hebt, dan is die paranoia het ergste imo.

Uiteindelijk komt iedereen er achter dat blasten eigenlijk t*ring achterlijk is en toch doen we het allemaal
Die shit is een never ending cuck cycle. Als je een tijdje cruised wil je weer blasten, omdat je je small af voelt. En als je een tijdje aan het blasten bent kun je niet wachten om weer te cruisen, omdat je fysiek en mentaal helemaal fucked bent. Beetje hetzelfde principe als cutten/bulken.

-

Laatst bewerkt:
Niet tot weinig tijd spenderen aan social media is sowieso een goede zet. Je verspeeld je tijd en maakt jezelf alleen maar gek door hoe 'mooi' het leven van anderen lijkt.
Trekt wel weer bij. Doe even rustig aan buiten de sport om en dan komt dat wel weer goed.
Niet-bestaans inlevingsvermogen komt mij bekend voor 😂

Gewoon nuchter accepteren dat je je zo voelt op dit moment aangezien je weet hoe t komt en beseffen dat dit tijdelijk is... net als wanneer je na een weekendje feesten een dinsdagdip hebt...

Terug
Naar boven