AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Niet tot weinig tijd spenderen aan social media is sowieso een goede zet. Je verspeeld je tijd en maakt jezelf alleen maar gek door hoe 'mooi' het leven van anderen lijkt.

Trekt wel weer bij. Doe even rustig aan buiten de sport om en dan komt dat wel weer goed.
Niet-bestaans inlevingsvermogen komt mij bekend voor 😂
Daarom zit ik op DBB dan voel ik me altijd beter nadertijd ;)

Nee zonder gekkigheid Social Media is 1 grote poppenkast het moet mooi zijn en lijken en in het echt is het ruk.

Damn jij zit nog hoog in kcal man, val je op die calorieën nog af? Ik zit zelf al op 2500/2150 😅
Holy crap, met 136 kg?! Hoe en hoe lang hou je dat vol? Ik ben 93 kg en als ik minder dan 3200 eet heel ik niet, functioneer ik niet... Ben wel natty dus snap dat dat ietsje anders werkt met eten enzo misschien? Hoeveel eet je in een bulk dan? Yo.

Holy crap, met 136 kg?! Hoe en hoe lang hou je dat vol? Ik ben 93 kg en als ik minder dan 3200 eet heel ik niet, functioneer ik niet... Ben wel natty dus snap dat dat ietsje anders werkt met eten enzo misschien? Hoeveel eet je in een bulk dan? Yo.
Hij weegt geen 136kg :laugh:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.866
Enige krachttoename gemerkt uit Tren?

& ik vermoed dat Tren ook wat met je bovenstaand bericht te maken heeft
Nee eigenlijk niet veel krachttoename gemerkt, maar ik ben nu ook 6kg lichter dus denk dat het elkaar een beetje uitweegt
Gemiddeld 3400kcal pd dan? Wel erg riant in gezien jou prep lijkt me.
Damn jij zit nog hoog in kcal man, val je op die calorieën nog af? Ik zit zelf al op 2500/2150 😅
1657217123036.png

Vanaf maandag is dus het High Low Low day gebeuren ingegaan

Nee eigenlijk niet veel krachttoename gemerkt, maar ik ben nu ook 6kg lichter dus denk dat het elkaar een beetje uitweegt

1657217123036.png

Vanaf maandag is dus het High Low Low day gebeuren ingegaan
Hoeveel weken heb je nog voor je wedstrijd en hoe je fysiek momenteel?

• #2.869
Overigens vanaf vandaag gestart met Aromasin

Ik had het eerst links laten liggen omdat ik me de dagen na inname van 1x aromasin gelijk 3 dagen kut voelde

M'n linkertepel begon opeens gevoelig te worden en ik voel echt een super klein schijfje onder m'n tepel (op deze foto de linker tepel bij vooraanzicht)
1657217360983.png

Dit was natty vs. nu dus je ziet dat beide tepels wel iets opgezwollen zijn

Maar het gebeurde oprecht echt veel te snel anders had ik er al eerder maatregelen tegen kunnen treffen (had preventief aromasin lagere dosis kunnen nemen maar dat bedenk ik me nu pas :o )
Het was meer dat ik af en toe gevoelige tepels had maar ik zag niets en wilde er ook niet teveel aanzitten i.v.m stimulatie

1657217507925.png

Hier zie je ook linkerborst vs rechterborst, linker is iets meer saggy
Aan de andere kant is m'n linkertepel plaatsing ook meer naar onder, dus misschien maak ik mezelf ook wel een beetje gek nu

Hoop dat het nu met aromasin snel wegtrekt iig

• #2.870
  • Like
Waarderingen: AK
  • #2.871
Als je een relatie hebt, dan is die paranoia het ergste imo.
Heb hier gelukkig echt geen last van, heb alleen geen empathie meer en dat blijkt toch wel belangrijk te zijn in een relatie I guess
Ik merk er zelf niets van dus dat is wel heel kut lol
Ik heb 3 vials tren ace staan die god***domme inmiddels al over de datum zijn (voor hoeverre dat iets zegt met aas natuurlijk, maar okay) en ik durf die shit gewoon niet te nemen.

Dalijk sla ik me vriendin kapot ofzo, f**k dat.
Ik run nu ook in totaal 350mg aan Tren
Toen ik 267mg runde had ik nergens last van (wel andere ester maar goed)

.

Laatst bewerkt:
  • #2.873
Heb je ook jeuk/irritatie aan je tepel? Heb zelf ook een kant die net iets voller oogt in ontspannen toestand dan de andere kant, indien flex zie je geen verschil. Schijnbaar komt dat doordat ik een dominante kant heb me presses en dus al maanden vrijwel alles uni nu doe om dit enigszins bij te laten trekken, misschien herken je het wel met presses dat je altijd aan een kant net iets sterker bent, met name bb bench bijv.
Hij was wel een tijdje gevoelig maar hij jeukt/irriteert niet
Zit dus alleen wel een klein hard schijfje onder
Maar ik voel nooit aan m'n tepels dus misschien zit dat ding er al weken idk

• Like
Waarderingen: AK
Waarom geen nolva

• #2.875
Acne gaat trouwens de goede kant op
Die zalf doet wel echt z'n ding, ik ben soms alleen en kan niet elke dag m'n onderrug insmeren
En ik kan duidelijk het verschil zien waar ik dus wel en niet heb gesmeerd
Chest acne is zo goed als opgedroogd op 1-2 puisten na, het ziet er wel lelijk uit nu, hoop niet dat het allemaal littekens zijn

• #2.876
Heb ik nog over na zitten denken, maar het reduceert slechts de klier en haalt hem niet weg toch?
Het is een schijfje van nog minder dan 1cm denk ik
Coach adviseert elke dag aromasin, dus ga dat nu eerst doen

Het vertrek van Camelus is iedereen zwaar gevallen bro. :heart:
En vandaag helemaal toen ik realiseerde dat Lang Leve de Liefde een zomerstop heeft.

Maar klopt zeker. Zijn karakter/persoonlijkheid was zeker een toevoegde waarde aan dit forum. Alleen nam hij sommige shit hier iets te serieus en heeft dat hem uiteindelijk genekt.

(had preventief aromasin lagere dosis kunnen nemen maar dat bedenk ik me nu pas
Doe ik bijna altijd sinds ik een keer gyno had gekregen. Ik had nooit naar de memes moeten luisteren van (voornamelijk) dit forum. Want hurd durr je moet het pas nemen als je iets merkt!!! lol. Dan is het meestal al te laat. Voorkomen is beter dan genezen.

Persoonlijk zou ik trouwens eerder Armidex gebruiken. Aromasin raped je haar. En als je eenmaal gyno hebt zou ik Raloxifeen/Nolva gebruiken. Alleen Aromasin gaat niks doen voor echte gyno.

, heb alleen geen empathie meer en dat blijkt toch wel belangrijk te zijn in een relatie I guess
Je kunt inderdaad niet altijd een kl***zak zijn. Dan wennen ze daar ook weer aan. Soms moet je ook eens afwisselen en daadwerkelijk luisteren wat ze zegt en/of een keer iets lief zeggen. Anders ben je te voorspelbaar. Dan moet je natuurlijk niet hebben.

Heb ik nog over na zitten denken, maar het reduceert slechts de klier en haalt hem niet weg toch?
Het is een schijfje van nog minder dan 1cm denk ik
Coach adviseert elke dag aromasin, dus ga dat nu eerst doen
Hoeveel aromasin ga je nu nemen dan?
Ik zou sowieso nolva ertegenaan gooien. Aromasin gaat het groeien misschien stoppen (werkt goed preventief) maar nolva verkleint het knobbeltje echt. Al een aantal keer meegemaakt zelf🌚

• #2.880
Aromasin ook niet naar nolva gaat wel meer doen tegen je gyno mocht het gyno zijn
Doe ik bijna altijd sinds ik een keer gyno had gekregen. Ik had nooit naar de memes moeten luisteren van (voornamelijk) dit forum. Want hurd durr je moet het pas nemen als je iets merkt!!! lol. Dan is het meestal al te laat. Voorkomen is beter dan genezen.

Persoonlijk zou ik trouwens eerder Armidex gebruiken. Aromasin raped je haar. En als je eenmaal gyno hebt zou ik Raloxifeen/Nolva gebruiken. Alleen Aromasin gaat niks doen voor echte gyno.
Ja geld het al als gyno als het een schijf onder de tepel is?
Want dat is het wel, maar op de een of andere manier doet het niet echt zeer als ik op mn tepel en dus de schijf druk

Hoeveel aromasin ga je nu nemen dan?
Ik zou sowieso nolva ertegenaan gooien. Aromasin gaat het groeien misschien stoppen (werkt goed preventief) maar nolva verkleint het knobbeltje echt. Al een aantal keer meegemaakt zelf🌚
Nu 10mg aromasin ED
Mocht ik niet echt positieve vooruitgang zien ga ik nolva doen, heb ik ook gewoon nog liggen dus dat is wel top

M’n enige angst aan heel het kuren was gyno, voorderest boeide geen enkele side me
Dus hoop dat ik er nu op tijd bij ben om straks niet met man boobs rond te lopen

Ben verdomme al 4 uur lang foto’s van mn tepels aan het vergelijken :roflol:

Terug
Naar boven