AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

Ik run nu ook in totaal 350mg aan Tren
Toen ik 267mg runde had ik nergens last van (wel andere ester maar goed)

Run je nu 350mg tren Ace?
Dat zal rond de 304mg aan echte tren zijn in tegenstelling tot de 267 in hex.. voor enenthate zou (267) dan maar 186mg zijn dus als Hex zo wat soortgelijk is in inhoud zkt er wel een groot verschil in Tren in je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.883
Run je nu 350mg tren Ace?
Dat zal rond de 304mg aan echte tren zijn in tegenstelling tot de 267 in hex.. voor enenthate zou (267) dan maar 186mg zijn dus als Hex zo wat soortgelijk is in inhoud zkt er wel een groot verschil in Tren in je lichaam.
Ik run nu 150mg ace en 200mg E

Maar dat bedoel ik dus te zeggen tegen @Spambod
Heb nu wel mentale sides maar komt denk ik eerder door de dosering

Aight dan valt het verschil goed mee :)

Ik dacht dat nolva niks deed tegen tren gyno? Tenminste ik neem aan dat het van de tren is?

Ja geld het al als gyno als het een schijf onder de tepel is?
Want dat is het wel, maar op de een of andere manier doet het niet echt zeer als ik op mn tepel en dus de schijf druk

Nu 10mg aromasin ED
Mocht ik niet echt positieve vooruitgang zien ga ik nolva doen, heb ik ook gewoon nog liggen dus dat is wel top

M’n enige angst aan heel het kuren was gyno, voorderest boeide geen enkele side me
Dus hoop dat ik er nu op tijd bij ben om straks niet met man boobs rond te lopen

Ben verdomme al 4 uur lang foto’s van mn tepels aan het vergelijken :roflol:
Ik zou zeggen:
Aromasin van 10mg ED naar 10mg EOD
Nolva introduceren op 20mg

Nolva gaat het schijfje echt heel goed kunnen laten krimpen dus zeker doen.
Aromasin kun je er in houden voor als je de nolva er straks weer uit gooit.
Ik zou er wel rekening mee houden dat je het wel een maandje of 1-2 de tijd moet geven, maar die tijd gaat het in ieder geval zeker niet groter worden.
Als ik merk dat het na twee weken nog steeds gevoelig blijft dan verhoog ik tamoxifen naar 40mg. Als het niet gevoelig is zou ik langer wachten met verhogen. Een maand 20mg en eventueel verhogen als je nog niets ziet gebeuren

• #2.890
Ik heb persoonlijk meer sides op enanthate, met alleen ace valt het mee bij me geen idee waarom tbh
Ik vermoed dat mn sides van de Ace komen gezien de enanthate nog niet volledig verzadigd is

Ben benieuwd of ze verdwijnen na het stoppen van Ace

Voor je met blokkers aan de gang gaat, zou ik even wachten tot de Ace er uit is en Mast E zijn werk gaat doen

Coach adviseert elke dag aromasin, dus ga dat nu eerst doen
Als je coacht je adviseert om zijn zaad te slikken voor betere gains. Zou je dat dan ook doen?

Het kan soms geen kwaad om zelf eens wat studies/onderzoeken te lezen.

a geld het al als gyno als het een schijf onder de tepel is?
Dat is de bevestiging die je moet hebben om te constateren dat het werkelijk gyno is. Anders zijn het meestal puffy nipples(vet onder je tepel)

Ben verdomme al 4 uur lang foto’s van mn tepels aan het vergelijken
Dat dere titty paranoia. Nu nog een paar haren verliezen en je vriendin die de laatste tijd toevallig ineens vaak moet 'overwerken' en the paranoia cycle is complete.

Als je echte gyno hebt voel je dat echt wel hoor. Ik had tijdens mijn eerste cycle na een week of 4 ineens last van een constant jeukende en brandende tepel. Of eigenlijk niet de tepel zelf, maar daarachter. En je kon duidelijk een klein knobbeltje voelen. Na 1-2 dagen tamoxifen was het overigens ook gelijk weer weg.

Als je dat allemaal niet hebt, heb je imo (nog) geen gyno.

Kan zijn dat die shit gewoon een beetje gevoelig of opgezet is van die hormonale oorlog die zich nu afspeelt in je lichaam… dat is vrij normaal.

Je hebt natuurlijk niet voor niets een coach en er zijn meerdere wegen naar Rome.

Snap Vypaw hierin wel ik zou ook in eerste instantie exact doen wat de coach zegt.
Afhankelijk van de resultaten kun je hier dan over praten met de coach of dingen veranderen. ( bijv andere coach)

Na 1-2 dagen tamoxifen was het overigens ook gelijk weer weg.
Heb je geluk mee. Ik was ook een naïeve mong**l en had veel te lang gewacht waardoor ik mijzelf moest nuken met een heleboel letrozol, omdat Nolva niet zo veel deed voor mijn gyno. Shit was echt hell, maar ik had ook gyno ter grootte van een halve stuiver.

Je hebt natuurlijk niet voor niets een coach en er zijn meerdere wegen naar Rome.

Snap Vypaw hierin wel ik zou ook in eerste instantie exact doen wat de coach zegt.
Afhankelijk van de resultaten kun je hier dan over praten met de coach of dingen veranderen. ( bijv andere coach)
Dus dat betekent dat je maar klakkeloos alles van hem moet overnemen? Net alsof die coaches per definitie altijd de waarheid spreken lol.

Met gyno is het van essentieel belang dat je die shit zo snel mogelijk aanpakt. Daar kun je niet even mee wachten en mee aankloten. Voordat je het weet heb je twee shemale t**ten en moet je het operatief laten verwijderen, omdat je als een naïeve mong**l zo nodig je coach moest pijpen.

ASAP aan de Nolva/Raloxifeen.

• #2.896
Als je coacht je adviseert om zijn zaad te slikken voor betere gains. Zou je dat dan ook doen?

Het kan soms geen kwaad om zelf eens wat studies/onderzoeken te lezen.

Dat is de bevestiging die je moet hebben om te constateren dat het werkelijk gyno is. Anders zijn het meestal puffy nipples(vet onder je tepel)

Dat dere titty paranoia. Nu nog een paar haren verliezen en je vriendin die de laatste tijd toevallig ineens vaak moet 'overwerken' en the paranoia cycle is complete.
Had al geen aromasin genomen terwijl coach dit aanraadde en nu zit ik met die schijf, dus ik ga nu wel luisteren naar m’n coach ja

Had zelf ook al gelezen dat nolva het fixt maar ga gewoon deze aanpak doen nu

Die titty paranoia was wel kut ja, heeft heel mn avond verneukt

Had al geen aromasin genomen terwijl coach dit aanraadde en nu zit ik met die schijf, dus ik ga nu wel luisteren naar m’n coach ja

Had zelf ook al gelezen dat nolva het fixt maar ga gewoon deze aanpak doen nu

Die titty paranoia was wel kut ja, heeft heel mn avond verneukt
Blijf er ook vanaf, want anders trigger je het alleen maar en maak je jezelf helemaal gek.

• #2.898
Niet alles klakkeloos aannemen maar ik zou in basis wel naar je coach luisteren.
Heb je het gevoel dat het niet goed gaat dan kun je natuurlijk altijd een andere coach zoeken.

Terug
Naar boven