- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm ja aromasin zou verdere groei sowieso moeten tegenhouden toch? Dus denk niet dat ik met b*ch titties eindigZelf weten bro. Ik zou mijn titties eerder toevertrouwen aan de wetenschap. Het zou zonde zijn om straks 3-4k te wasten aan iets wat je makkelijk zelf had kunnen fixen.
Nee voel helemaal niets bij mn tepels voorderest, ze waren af en toe gevoelig de afgelopen week maar dat is nu ook niet echt meer het gevalJeukende tepels? Gek gevoel bij je tepels? 3 dagen 10mg nolvadex en bij mij was alles weg.
Laat het te lang zitten en je kan het krimpen vergeten.Hmm ja aromasin zou verdere groei sowieso moeten tegenhouden toch? Dus denk niet dat ik met b*ch titties eindig
Nee voel helemaal niets bij mn tepels voorderest, ze waren af en toe gevoelig de afgelopen week maar dat is nu ook niet echt meer het geval
Wat zegt je coach over je shape 11 weeks out. Ikzelf zou echt de kcal dramatisch naar beneden schroeven aangezien je nu full shredded fase moet ingaan en met 3300 kcal pd op 76kg zit je echt mega riant.Huidige shape
Vind mezelf nog aan de hoge kant voor 11 weeks out maar we gaan het zien
Wat zegt je coach over je shape 11 weeks out. Ikzelf zou echt de kcal dramatisch naar beneden schroeven aangezien je nu full shredded fase moet ingaan en met 3300 kcal pd op 76kg zit je echt mega riant.
Kan het mis hebben, maar zou jou coach hierop wel aanspreken als je zelf denkt dat je shape “achterloopt” in deze fase, de weken vliegen voorbij en zou me zwaar kut voelen als me coach me niet maximaal door een prep heeft weten te slepen.
Eens, maar er was ooit sprake van de manier waarop de gyno tot stand kwam. Ik meende dat bij tren het door de prolactine kwam wat bij testosteron niet zo is? Ik weet het fijne er ook niet vanaf maar lees ook tegenstrijdige dingen erover en dat het waarschijnlijk ook een achterhaalde myth is.
Hij is al paar weken in zijn prep he, dacht dat ie 18/20 weken ervoor het uitgetrokken. En idd zou zelf ook wat extra weken pakken aangezien je allemaal nieuwe dingen gaat ervaren wat tijd gaat kosten.Ik vind 12 weken prep voor een eerste show sowieso erg weinig. Zou eerder denken aan 16-20 weken zodat je rustig kan zakken en je hier en daar ook wat fouten kan permitteren.
hop hop gas eropHuidige shape
Vind mezelf nog aan de hoge kant voor 11 weeks out maar we gaan het zien
Wat gaf Siem aan toen je aangaf NU niet tevreden te zijn met je fysiek en je een diepere kcal drop handig aankan? Wat gaf ie al argument om het NIET te doen?Kcals na check-up van vandaag zijn nu:
High: ~3060
Low: ~2610
Ben het voorderest wel met jullie eens allemaal dat m'n kcal nog steeds aardig hoog zijn
Het is ook niet dat ik er van geniet, ik vind cutten op 1500 kcal bijv appelte eitje (en ook leuk om te doen) maar alles boven de 3000 kcal eten vind ik gewoon kut
Heb nu tijdens de trainingen ook niet echt goede pumps meer ofzo maar ik ben ook niet mooi lean
Die tussenfase is gewoon mentaal zo fucking kut, ben op dit punt echt totaal niet blij met m'n fysiek ookal weet ik dat het maar tijdelijk is en zodra de veins door beginnen te komen het weer leuker wordt
Ik ben ook zo bleek als een pak melk door dat ik niet meer kan zonnebanken door de roa wat m'n fysiek ookal een stuk minder mooi maakt
Wellicht dat er nog Clen/T4 toegevoegd wordt binnenkort maar is even aankijken, in mijn ogen niet echt persé nodig
Hij zei dat we nog tijd genoeg haddenWat gaf Siem aan toen je aangaf NU niet tevreden te zijn met je fysiek en je een diepere kcal drop handig aankan? Wat gaf ie al argument om het NIET te doen?
Als siem dat zegt dan is dat ook zo, hij heeft genoeg ervaringHij zei dat we nog tijd genoeg hadden
Dat met die diepere kcal drop aankunnen heb ik niet vermeld voorderest maar heb ik volgens mij in het begin voor ik het coaching traject starten al aangegeven

Gewoon naar je coach luisteren , je bent jezelf aan het mindfucken .nergens goed voorHij zei dat we nog tijd genoeg hadden
Dat met die diepere kcal drop aankunnen heb ik niet vermeld voorderest maar heb ik volgens mij in het begin voor ik het coaching traject starten al aangegeven