AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
Tren pump Loesoe ?

:laugh:

• #2.924
76kg, waist begint langzaam terug te kruipen
1657622857578.png

Acne fluctueert echt als een gek, denk dat het komt omdat de tren enzo nu beginnen in te kicken maar tegelijkertijd de roa aan het werk is
De ene dag lijkt het een stuk erger dan de andere

Benen beginnen echt gedefinieerd te worden maar zijn tegelijkertijd nog een stuk smaller </3

Dit weekend Dominator, echt kapot veel zin in

Neutral Lat Pulldown
2x12x73

Low Row
1x12x80
1x12x70 betere contractie

Lat Prayer
1x13x36
1x12x36

Mid cable
2x12x28

Smith Row
2x12x72,75
1x8x50 TuT

Shrug
2x18x36

Bicep meuk -

Heb je met je arts wel besproken dat je kuurt terwijl je roa neemt?

Goed fysiek alleen die borst moet vele malen dikker en voller.

Pfoe dat ziet er fucked uit. Houdt het je niet wat tegen om verder te zetten?

• #2.927
Squat
1x8x137,5 voeten stance te smal dus diepte was mweh
1x5x137,5 goeie diepte en TuT
1x8x100 extreme TuT + diepte ter compensatie van eerste set

Vind squatten echt tof om te doen maar keek net in de spiegel en mn hele rug zit vol rode bulten door de stang die op de acne drukt
Dus wellicht volgende keer ff BSS doen ofzo

Uni LP 4 sec N
1x10x87,5
1x9x87,5

Leg Ext
2x13x77

LLC 4 sec N
1x12x49
1x8x49

Rdl
2x12x46

Vanavond cardio en kuiten

• #2.928
Pfoe dat ziet er fucked uit. Houdt het je niet wat tegen om verder te zetten?
Nee het lijkt wel stukje erger op die foto dan dan het in het echt is

Dan nog is het wel redelijk extreem hoor maar het is meerendeels uitgedroogd

Ik had dit toentertijd ook met die benzylperioxide op mn gezicht

De acne verdween maar er kwamen t*ring grote rode plekken voor in de plaats (wat nu ook op mn borst is)

En dan na verloop van tijd verdwijnen die rode plekken

Oprecht het enige vervelende aan de acne is dat iedereen zich opeens geroepen voelt om dermatoloog te spelen :o (en heb het dan niet over hier op het forum)

Squat
1x8x137,5 voeten stance te smal dus diepte was mweh
1x5x137,5 goeie diepte en TuT
1x8x100 extreme TuT + diepte ter compensatie van eerste set

Vind squatten echt tof om te doen maar keek net in de spiegel en mn hele rug zit vol rode bulten door de stang die op de acne drukt
Dus wellicht volgende keer ff BSS doen ofzo

Uni LP 4 sec N
1x10x87,5
1x9x87,5

Leg Ext
2x13x77

LLC 4 sec N
1x12x49
1x8x49

Rdl
2x12x46

Vanavond cardio en kuiten
Waar kom je vandaan, pakken we keer samen een leg sessie. Ben ook liefhebber van squats. 🙋‍♂️

• #2.930
Waar kom je vandaan, pakken we keer samen een leg sessie. Ben ook liefhebber van squats. 🙋‍♂️
Rond de buurt van Breda man, maar heb vakantie dus alle tijd
Lijkt me lachen ✌🏻
Heb nog nooit met iemand gesquat ook omdat niemand in mijn omgeving fatsoenlijk squat 🥲

• Like
Waarderingen: AK
Rond de buurt van Breda man, maar heb vakantie dus alle tijd
Lijkt me lachen ✌🏻
Heb nog nooit met iemand gesquat ook omdat niemand in mijn omgeving fatsoenlijk squat 🥲
Ergens in Augustes op zaterdag of zondag, kom hier op terug binnenkort!
Vind het niet erg om naar jou gym te komen, dus dan is het voor jou makkelijker.

• #2.932
Ergens in Augustes op zaterdag of zondag, kom hier op terug binnenkort!
Vind het niet erg om naar jou gym te komen, dus dan is het voor jou makkelijker.
Kunnen ook meet in the middle ergens doen maar augustus is perfect
Spreken we tegen die tijd wel af dan

• Heart
Waarderingen: AK
Nee joh, niks voor mij. Ik durf niet eens mijn gezicht hier te posten, laat staan in het echte leven op komen dagen.
Zon meet kan toch behoorlijk hulpvol zijn om andermans techniek/ manier van trainen te ervaren. Steekt er stiekem veel meer van op dan je denkt tevens leuk om iemand keer te zien / andere gyms keer sessie draaien.

Nu ik erover nadenk, ik zou wel graag een keertje met @Steelpan willen trainen, zodat ik hem op zijn b**kes kan slaan.

Nu ik erover nadenk, ik zou wel graag een keertje met @Steelpan willen trainen, zodat ik hem op zijn b**kes kan slaan.
Vliegen via Istanbul kan nog wel al is het ticket wel 5x duurder geworden. Jammer dat je niet meer direct kan vliegen, had weer een overstap gescheeld.

Wel opschieten dan, want over een paar maanden zijn de vliegtuigen niet meer veilig door gebrek aan onderhoud en mogen ze ook niet meer in Istanbul landen.

Vliegen via Istanbul kan nog wel al is het ticket wel 5x duurder geworden. Jammer dat je niet meer direct kan vliegen, had weer een overstap gescheeld.

Wel opschieten dan, want over een paar maanden zijn de vliegtuigen niet meer veilig door gebrek aan onderhoud en mogen ze ook niet meer in Istanbul landen.

Ik kom desnoods lopend om jou te heropvoeden.

Terug
Naar boven