- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Het blijft toch grappig die russische grootheidswaanzin.
Ga nu naar gewoon hopen dat je over een paar maanden nog werk en eten hebt en maak je over mij maar geen zorgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het blijft toch grappig die russische grootheidswaanzin.
@hoxyz 
Doe iedereen een plezier en houd je shirt aan.Mocht je ook gaan en iemand zien met een kratereiland op z'n rug wees niet bang om me aan te spreken xxx
Met dat weer, koekoek
Ja dacht eerst zo'n lage dosis gaat niet veel doen maar ben echt positief verrastRoa... Tsja, je voelt goed hoe hard dat dat spul je lichaam nuked. Maar die t*ring zooi werkt wel echt verdomd goed![]()
Beter man, die acne verkracht je (toffe) fysiek, hoop voor je dat het werktBetreft acne:
Alle sides die je opnoemde, heb ik al op 20mg roa@hoxyz
Uitgedroogde ogen, lippen, gezicht, huid, reet + random plekken op m'n lichaam waar schaafwonden zitten omdat het zo droog is
Purgen is wel echt vol in gang merk ik, m'n acne droogt wel echt uit als een malle, het lijkt wel alsof ik keihard verbrand ben op de plekken waar de acne zit, zo droog dat de huid is (ik ben niet in de zon geweest dus het is echt puur de roa/aklief)
-------
Ochtendgewicht: ~75,2
Morgen Dominator
Mocht je ook gaan en iemand zien met een kratereiland op z'n rug wees niet bang om me aan te spreken xxx
Hier wat fizeek shots gezien ik nu wel wat meer tevreden ben met hoe het er uit komt te zien
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maak ook progressie foto's van de acne zelf en de progressie gaat wel steady
Ja eens, als ik nu herinneringen krijg van 2 maanden geleden zie ik hoe veel minder definitie ik eigenlijk heb doordat het gewoon bedekt is door die acneBeter man, die acne verkracht je (toffe) fysiek, hoop voor je dat het werkt
Jep
Begrijpelijk ja, Had vroeger een jongen bij mij op school die zijn gezicht en hals onder had zittenJep
Alleen zoals ik al zei zalf is soms kut want als niemand mn rug in kan smeren kan ik zelf niet bij bepaalde plekken en ik merk dat het daar nog wel extremer is (onderrug)
Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)
Dat is de enige reden dat ik wil dat het snel verdwijnd, ik heb genoeg geduld voor het proces zelf maar elke dag lijkt wel een fucking loophole
Kan me niet voorstellen hoe kut het is als je bijvoorbeeld een vinger mist en mensen daar constant over moeten beginnen
Ik had vroeger ook heel m'n kop vol zitten met echt nog veel dikkere acne dan dat op m'n rugBegrijpelijk ja, Had vroeger een jongen bij mij op school die zijn gezicht en hals onder had zitten
De kans dat er lichte littekens over blijven is natuurlijk groot. Hopelijk blijf je er nu wel zo veel als mogelijk vanaf. Hoewel ik weet hoe moeilijk dat kan zijn 😅Ben ook wel benieuwd hoeveel schade er uiteindelijk overblijft
Draag je af en toe tanktops in de gym dat iedereen het ziet? Of is het zelfs met de oversized shirts nog zichtbaar?Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)
Hopen op dezelfde uitkomst dan!Heb zelfs aan die acne geen littekens overgehouden terwijl ik er constant aan zat, dus ben daar wel redelijk blij mee
Gaat wel over ze moeten je niet onzeker man altijd dat gezeik op anderen.Jep
Alleen zoals ik al zei zalf is soms kut want als niemand mn rug in kan smeren kan ik zelf niet bij bepaalde plekken en ik merk dat het daar nog wel extremer is (onderrug)
Maar zoals ik al eerder zei ik word gewoon zo moe van constant opmerkingen in de gym erover etc. (Nu draag ik wel vaak oversized shit maar dan nog)
Dat is de enige reden dat ik wil dat het snel verdwijnd, ik heb genoeg geduld voor het proces zelf maar elke dag lijkt wel een fucking loophole
Kan me niet voorstellen hoe kut het is als je bijvoorbeeld een vinger mist en mensen daar constant over moeten beginnen
Jep draag soms tanktops en dan is het wel goed zichtbaarDraag je af en toe tanktops in de gym dat iedereen het ziet? Of is het zelfs met de oversized shirts nog zichtbaar?