Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.961
Als je de roa verhoogd is het misschien wel helemaal weg bij je 1e wedstrijd.
Ja vind de sides nu al redelijk kut tbh dus ik wacht het af
Nog 9 a 10 weken, is nog voldoende tijd om het met deze dosering te redden denk ik

• Like
Waarderingen: Boca
  • #2.963
Geen dip 😎

74,4-75kg
DCA37746-98C1-446C-8CDD-DCAA61A6D422.jpeg

V(ei)ans :rocker:

Acne lijkt een pak minder af en toe wat minder trainen is ook niet erg als je je best maar doet.

Gozarrrr de lange broek? 🥵🥵

• #2.973
Waarom blijf je dan niet een beetje zonnebanken in de winter?
Nu in de zomer dus veel de zon opzoeken dan verschroeit de rest ook wel.
Wilde ik ook doen maar door de roa hersteld je huid dus blijkbaar heel slecht en heb je een aardig verhoogde kans op huidkanker
Ik zat namelijk ook te denken om low dose roa + zonnebank te doen maar dat werd overal echt heel erg afgeraden

Wilde ik ook doen maar door de roa hersteld je huid dus blijkbaar heel slecht en heb je een aardig verhoogde kans op huidkanker
Ik zat namelijk ook te denken om low dose roa + zonnebank te doen maar dat werd overal echt heel erg afgeraden
Wanneer ben je van de roa af?

@Vypaw heb je geen schaar in huis, hup die lange pijpen er af :rocker:

Goede progress gemaakt. :thumbs: Most musculair mis je wel aardig wat traps (of het is posing), not sure hoe je rug eruit ziet maar iets meer (goede) rows doet je fysiek goed denk ik. En allicht ook wat naar je press techniek kijken, armen lijken zwaar dominant vs borst. Maar meer cherrypicken, al met al dikke prima.

• #2.978
@Vypaw heb je geen schaar in huis, hup die lange pijpen er af :rocker:
No way dat ik een korte broek ga rocken met upperbody dagen :p

Goede progress gemaakt. :thumbs: Most musculair mis je wel aardig wat traps (of het is posing), not sure hoe je rug eruit ziet maar iets meer (goede) rows doet je fysiek goed denk ik. En allicht ook wat naar je press techniek kijken, armen lijken zwaar dominant vs borst. Maar meer cherrypicken, al met al dikke prima.
Traps zijn idd beetje lacking, zal morgen even goede foto van rug maken, ik doe nu smith rows en dat bevalt wel moet ik zeggen
M.b.t chest was ik toevallig vanaf vandaag van plan het een beetje om te gooien
Merk toch dat afgelopen tijd m'n chest een stuk minder vol is geworden dus ik ga de reprange wat hoger maken, het volume klein beetje opschroeven en wat andere oefeningen implementeren
En thanks :D

Sowieso oppassen met dit weer tijdens een roa kuurtje :thumb:

Terug
Naar boven