- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Haha die delt op foto vier. Goed man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha die delt op foto vier. Goed man!
Thanks man!Bruut hoor die sidepose
Vind het ook nice dat je de oude natty foto's vs nu enhanced naast elkaar zet echt een wereld van verschil

Toevallig aan mn pushday incline smith toegevoegd en incline flyesNiet slecht je armen zijn een flink stuk voller geworden.
Borst mag voller concentreer je op incline bewegingen helpt echt enorm.
( Kijk bijv eens hoe Jay Cutler trainde)
Of je begint elke push sessie voortaan met een incline movement, hoef je 0 aanpassingen te doen en geen extra volume wat je herstel weer verminderd.Toevallig aan mn pushday incline smith toegevoegd en incline flyes
Normaal deed ik neutral grip incline dumbell presses maar vind die incline smith bench press echt lekker, kan je helemaal tot het gaatje gaan
Ik zou persoonlijk helemaal niks plat doen. Dus als je 2 presses doet bijv incline smith en dan incline dumbell press.Of je begint elke push sessie voortaan met een incline movement, hoef je 0 aanpassingen te doen en geen extra volume wat je herstel weer verminderd.
Waarom niets plat doen?Ik zou persoonlijk helemaal niks plat doen. Dus als je 2 presses doet bijv incline smith en dan incline dumbell press.
Vervolgens incline fyles en eventueel nog een fly achtige beweging.
Sluit ik me volledig bij aan, zelfs met alleen incline bewegingen voor chest loopt mijn bovenkant borst achter tegenover de restIk zou persoonlijk helemaal niks plat doen. Dus als je 2 presses doet bijv incline smith en dan incline dumbell press.
Waarom staat in elk schema dan nog steeds een (db) bench? Toch betere activatie in 't algemeen? Anders zou iedereen toch puur Incline doenBovenkant borst blijft gemiddeld genomen altijd achter vandaar de focus op incline.

Idealiter is een 15° aan te raden. MAAR; als je dan vervolgens een grote arch gebruik, ben je alsnog weer flat aan het pressen. Ander soms geld dat voor een flat + grote arch dat het ook niet flat meer is. Je wilt dus niet specifiek kijken naar de hoek van de bench, maar eerder naar de hoek van de armen t.o.v. de romp/borstkast.Waarom staat in elk schema dan nog steeds een (db) bench? Toch betere activatie in 't algemeen? Anders zou iedereen toch puur Incline doen![]()
Wel bankje op 30(graden) anders heeft het niet veel nutIk zou persoonlijk helemaal niks plat doen. Dus als je 2 presses doet bijv incline smith en dan incline dumbell press.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je traint ik zie er ook veel die de stang maar half laten zakken met benchen bijvoorbeeld.Wel bankje op 30(graden) anders heeft het niet veel nut
Tja, dat is met alle oefeningen het geval natuurlijk. Incline DP FTWHet ligt er natuurlijk ook aan hoe je traint ik zie er ook veel die de stang maar half laten zakken met benchen bijvoorbeeld.
Dan voor hun niveau eigenlijk te zwaar gaan en flink veel forced reps doen en dan maar afvragen waarom ze schouderklachten hebben.
is ook een favoriet van mij en een echte goede massabouwer.Tja, dat is met alle oefeningen het geval natuurlijk. Incline DP FTW
En Deiana fly's voorafis ook een favoriet van mij en een echte goede massabouwer.

Wat is FTW?Tja, dat is met alle oefeningen het geval natuurlijk. Incline DP FTW