AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

1658227799887.png

Flut training vandaag, 0 energie
Haha die delt op foto vier. Goed man!

Bruut hoor die sidepose
Vind het ook nice dat je de oude natty foto's vs nu enhanced naast elkaar zet echt een wereld van verschil

Niet slecht je armen zijn een flink stuk voller geworden.

Borst mag voller concentreer je op incline bewegingen helpt echt enorm.
( Kijk bijv eens hoe Jay Cutler trainde)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.985
Bruut hoor die sidepose
Vind het ook nice dat je de oude natty foto's vs nu enhanced naast elkaar zet echt een wereld van verschil
Thanks man!
Kan niet wachten tot november
Dan heb ik namelijk precies 1 jaar gekuurd dus ben heel benieuwd hoe dan de before & after eruit komt te zien :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.986
Niet slecht je armen zijn een flink stuk voller geworden.

Borst mag voller concentreer je op incline bewegingen helpt echt enorm.
( Kijk bijv eens hoe Jay Cutler trainde)
Toevallig aan mn pushday incline smith toegevoegd en incline flyes

Normaal deed ik neutral grip incline dumbell presses maar vind die incline smith bench press echt lekker, kan je helemaal tot het gaatje gaan

Toevallig aan mn pushday incline smith toegevoegd en incline flyes

Normaal deed ik neutral grip incline dumbell presses maar vind die incline smith bench press echt lekker, kan je helemaal tot het gaatje gaan
Of je begint elke push sessie voortaan met een incline movement, hoef je 0 aanpassingen te doen en geen extra volume wat je herstel weer verminderd.

Of je begint elke push sessie voortaan met een incline movement, hoef je 0 aanpassingen te doen en geen extra volume wat je herstel weer verminderd.
Ik zou persoonlijk helemaal niks plat doen. Dus als je 2 presses doet bijv incline smith en dan incline dumbell press.
Vervolgens incline fyles en eventueel nog een fly achtige beweging.

Bovenkant borst blijft gemiddeld genomen altijd achter vandaar de focus op incline.

Ik zou persoonlijk helemaal niks plat doen. Dus als je 2 presses doet bijv incline smith en dan incline dumbell press.
Sluit ik me volledig bij aan, zelfs met alleen incline bewegingen voor chest loopt mijn bovenkant borst achter tegenover de rest

Ik weet het niet mijn ervaring en met mij die van anderen is dat meer inclines meer oplevert.
Moet wel zeggen dat ik vroeger jarenlang heel veel vlak gedrukt heb en ook erg zwaar dus mogelijk dat die kant daardoor al overontwikkeld is.

Waarom staat in elk schema dan nog steeds een (db) bench? Toch betere activatie in 't algemeen? Anders zou iedereen toch puur Incline doen ???
Idealiter is een 15° aan te raden. MAAR; als je dan vervolgens een grote arch gebruik, ben je alsnog weer flat aan het pressen. Ander soms geld dat voor een flat + grote arch dat het ook niet flat meer is. Je wilt dus niet specifiek kijken naar de hoek van de bench, maar eerder naar de hoek van de armen t.o.v. de romp/borstkast.

Wel bankje op 30(graden) anders heeft het niet veel nut
incline-bench-press-muscle-groups.gif

Wel bankje op 30(graden) anders heeft het niet veel nut
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je traint ik zie er ook veel die de stang maar half laten zakken met benchen bijvoorbeeld.
Dan voor hun niveau eigenlijk te zwaar gaan en flink veel forced reps doen en dan maar afvragen waarom ze schouderklachten hebben.

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe je traint ik zie er ook veel die de stang maar half laten zakken met benchen bijvoorbeeld.
Dan voor hun niveau eigenlijk te zwaar gaan en flink veel forced reps doen en dan maar afvragen waarom ze schouderklachten hebben.
Tja, dat is met alle oefeningen het geval natuurlijk. Incline DP FTW

Terug
Naar boven