AndroidHealthClinic

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.301
Denk dat ik overigens hier last van heb:

Ik ga dit vanavond eens proberen

Als je verrot bent, moet je je training er op aanpassen of paar dagen rust nemen.
Zoals ik al eerder schreef zou ik gaan cruisen op 150/175mg EW.

@vntl en ik laten ons goed masseren.

Heeft een van jullie wel eens echt een deep tissue massage laten doen

Ik weet niet of ik er baat bij ga hebben
Het probleem:
415EDC37-C2E0-4C10-8983-92C5DD64B4C0.jpeg

Mijn ene kant lijkt hoger te staan dan de ander
Ik weet echter niet of het een kwestie is van unilateraal massa verschil of dat de ene kant gewoon hartstikke vast zit

Aankomende split ga ik sowieso meer unilateraal werk doen, maar dacht wellicht kan zo een massage helpen

Volgende week nieuwe split
Ik ga dan ook mn deload doen
Dus het wordt eerder een techniek week
Alle nieuwe oefeningen uittesten op RPE 6-8 met wat lager volume hier en daar op de grotere spiergroepen
Misschien zitten de spieren aan de ene kant gewoon vaster dan de andere. Stretch je?

• #3.304
  • #3.305
Misschien zitten de spieren aan de ene kant gewoon vaster dan de andere. Stretch je?
Yess ik stretch & foam roll af en toe
Daarom dacht ik als die spieren echt vast zitten dat wellicht een goede massage ze los kan maken

Mn laatste sportmassage (niet diepe massage) fixte wel dingen die vast zaten maar helaas na 2 dagen kwam het alweer vast te zitten

Nu kan ik dat wel met foam rollen opzich nabootsen maar denk dat het nog dieper zit

Ja ga ik ook doen toch :p

Dacht eerst dat het door de deficit kwam maar zit nu in een surplus en de trainingen gaan nog steeds niet lekker

En hebben jullie er veel baat bij?
Tuurlijk, zeker als je ouder wordt als ik is dit van belang en goed rekken en strekken, stretchen. Bestede hier vroeger ook weinig aandacht aan(te weinig)

Dat zeg ik niet, als je weet dat je blast stopt over 3/4 weken dan zou ik niet de blast nog doortrekken in die 3/4 weken als je een deload/techniek periode doet. Voor je gezondheid zou ik dan overstappen op cruise zodat je waardes/ lichaam rustig kan herstellen en je aankomende blast weer ready2go bent.
Herstel je dan echt tijdens een cruise? Je ben nog steeds test aan het zetten toch.

Besproken met Siem en ik ga vanaf deze week toch weer lean bulken
Hij gaf aan dat het niet echt veel nut had om nog droger te gaan en ik dus beter de laatste 4 weken van de kuur kan benutten met lean bulk

Al met al is dit dus m'n eind shape (70kg):​

1660567016006.png

Aandachtspuntjes zijn nog steeds hamstrings, rug en ik vind zelf m'n armen t.o.v torso ook wat achterlopen (vooral zij-aanzicht)
Dus wellicht dat ik m'n routine om ga gooien en een arm day ga implementeren

Dus dan Rug/Borst dag
Bicep/tricep/Schouder (schouder dan denk ik als laatst want die lopen toch erg voor op de rest)

Ik doe nu alles met een V-bar voor rug (pulldown en row), ik ga deze nog om switchen naar 2 D-handles en hoop hiermee wat meer MMC te krijgen met mn ene kortere lat
Vind dit je beste foto tot nu toe, hoe heb je die veins op je onderarm buitenkant zo gekregen? komt dat door de gear & train je onderarmen anders tegenover vroeger & of gewoon nog nooit zo lean geweest?

• #3.312
Vind dit je beste foto tot nu toe, hoe heb je die veins op je onderarm buitenkant zo gekregen? komt dat door de gear & train je onderarmen anders tegenover vroeger & of gewoon nog nooit zo lean geweest?
Altijd al wel een beetje gehad, skinny b*ch life, maar vooral omdat ik nu ook lean ben komt het er goed uit, en thanks man :D

• #3.313
3FA2D037-2724-45AD-8FC1-FED226F393B6.jpeg

Kcal: 3200
Eetlust is nog steeds bizar, echt nog nooit eerder gehad dit

• #3.314
Overigens is de winny eruit

Geen meerwaarde plus ook hier weer het gevoel dat ik er zo lethargic van werd, niet vooruit te branden

Net zoals bij oxy toen, ik laat orals voortaan gewoon lekker staan

Het belemmerd eerder mn progressie dan dat ik er voordeel uithaal

Nu doe ik deze week een deload just to be sure

Zou dan mijn vraagtekens zetten bij de Winny. Ken dat zelf niet als bijwerking van Stanozolol

• #3.318
  • #3.319
Overigens gestopt met coaching bij Siem

Vanaf volgende week heel het jaar stage + afstuderen

Inkomen zakt hierdoor helaas ook drastisch

Kcal geupped naar 3500

Terug
Naar boven