MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Overigens is de winny eruit

Geen meerwaarde plus ook hier weer het gevoel dat ik er zo lethargic van werd, niet vooruit te branden

Net zoals bij oxy toen, ik laat orals voortaan gewoon lekker staan

Het belemmerd eerder mn progressie dan dat ik er voordeel uithaal

Nu doe ik deze week een deload just to be sure
Lethargie kan door leverbelasting komen, hoeft niet natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.324
komt wel goed joh :D gaat lekker hier

Weinig kans, cruise = 4 life of eind carriere.
Alsnog ben ik er zelf wel fan van om met enige regelmaat even te controleren of dit soort keuzes nog wel bij je passen of dat het beter is om het over een andere boeg te gooien.

• #3.331
Uiteraard, als de fun en drive weg is met sporten dan zou ik er ook mee stoppen.
Het is pas sinds vanmiddag dat ik me weer een beetje mens voel

Afgelopen week was echt een hel icm werk, zo moe constant, niet vooruit te branden

Sinds vanmiddag eindelijk weer een beetje energie
Of het de verhoogde kcal, winny of rust is idk maar ben er wel blij mee

Laat die jongen toch ff op rust komen en zijn zinnen zetten op het behalen van de opleiding, rijexamen etc. Hij is nog maar 24j en als achter wat in zijn holle kies gestopt afgelopen tijd.

• #3.335
Laat die jongen toch ff op rust komen en zijn zinnen zetten op het behalen van de opleiding, rijexamen etc. Hij is nog maar 24j en als achter wat in zijn holle kies gestopt afgelopen tijd.
Doe maar lekker rustig aan als je denkt dat het beter is. Je moet niks doe waar je jezelf goed bij voelt.
Komt sowieso goed heren ✌🏻

Over 3 weken even bloed prikken, heel erg nieuwsgierig hoe het er bij staat

Nee 90

Maar ik had coach eig puur voor prep & kuur maarja nu ga ik tig maanden lang cruisen of off

Denk dat ik off season prima op eigen houtje kan
Mocht je compleet off gaan ben je dan van plan dit te loggen & kijken hoeveel je kan behouden kwa gains?
Twijfel zelf namelijk in de verre toekomst om diep te cutten>kuur bulken>cruise>kuur cutten>compleet off te gaan onder begeleiding

• #3.339
Voel me eindelijk weer een beetje mens vandaag
Afgelopen dagen waren echt hel, was zelfs zo extreem vermoeid dat ik me 1 dag heb ziek gemeld voor werk omdat ik gewoon niet de energie had om iets te doen
Ik meld me oprecht nooit ziek voor iets, en al ben ik dood ziek kom ik alsnog opdagen om het te proberen, dus dat geeft wel aan hoe fucked ik me voelde :o
Kreeg ook constant op werk en om me heen te horen dat ik er dood moe en slecht uit zag

Vandaag arm day, meer oefeningen gedaan i.v.m selectie keuze maar dit gaat hem uiteindelijk worden voor de tweede arm day:

Incline DB curl (3 sec n, 1 sec squeeze)
3x10x12

Cross cable tricep extension

Hele fijne oefening
3x12x7,5

Hammer Curl 1 sec squeeze
3x8x12

Tricep Extension
Was even uittesten, andere setup dan normaal
18kg pakken

High Cable Curl
3x12x7,5

Tricep Single Cable Pushdown
3x8x8,25

Unilateral Shoulder Press
2x8x14

Supported Side Raise
2x15x6
Cuffed Cable Side Raise
2x12x3,5

Face Pulls
2x8x47,5

Gewicht: 72,5kg

1661507953252.png

Voel me echt lekker vol atm, morgen en overmorgen nog 2 deload daagjes
Vanaf dan doe ik na elke 3 trainingsdagen 1 dag rust ipv 1 dag rust in de week

• #3.340
Mocht je compleet off gaan ben je dan van plan dit te loggen & kijken hoeveel je kan behouden kwa gains?
Twijfel zelf namelijk in de verre toekomst om diep te cutten>kuur bulken>cruise>kuur cutten>compleet off te gaan onder begeleiding
Ja als ik off ga log ik het sowieso
Maar ik ga eerst nog even cruisen tot m'n leven weer ritme heeft
Als ik eenmaal ingewerkt ben op stage etc ga ik verder evalueren
Ben bang als ik nu off ga dat ik bijvoorbeeld echt dikke energie/motivatie dip krijg (geen idee of het daadwerkelijk gebeurd) en dat ik niet zo'n goede indruk maak
Dus heb liever eerst dat ik even gewend ben aan m'n nieuwe ritme voor ik de keuze maak

En natuurlijk ook even kijken wat m'n bloedwerk zegt

Terug
Naar boven