Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan, maar hoeft niet. Zeker niet als het warm isJasje constant dragen kan wel maar niet dicht.
Hele dag in pak lopen zou ik niet aanraden dan slijten je pakken wel heel erg snel!
Waarom moet je een pak aan dan?
Overhemd en pantalon lijkt me dan toch ook voldoende.
Omdat bedrijfscultuurJasje constant dragen kan wel maar niet dicht.
Hele dag in pak lopen zou ik niet aanraden dan slijten je pakken wel heel erg snel!

Sales/Consultancy
Hahahaha ja echt heStage lopen in je eigen bedrijf. Echt weer zo'n Nederland loophole![]()
Goeie keuze man. Echt gigantisch veel geleerd daar
Wat doe je weekgemiddelde? Heeft echt geen zin als je gemiddeld aankomt pw om meer te eten, bulk moet je echt gruwelijk langzaam aanpakken +0.3kg pw is meer als zat imo.Overigens cardio verminderd naar 3x20 min per week
Wil geen interference effect krijgen, maar wel nog een beetje voordeel behalen van conditie
Denk dat ik mn kcal ook ga uppen naar 3800
Vorig jaar at ik 3800 op dit gewicht, ik eet nu 3500 en doe er ook nog cardio bij
Wat me netto deze week op 3230 kcal brengt per dag ofzo
Ja ik ben verdomme 24 en nu pas weet ik waar echt m'n interesses liggenGoeie keuze man. Echt gigantisch veel geleerd daar
Sinds kort zitten ze ook in Rotterdam en ze zijn het ook aan het opzetten in Eindhoven. Dus hoeft niet meer standaard naar de Vondelgym-Zuid.

Toevallig 1 oud klasgenoot van mij is PT'er bij grow coaching en 1 vriend van mij coached mensen op het NK powerliftenHet valt me op dat ook die grotere fitness bedrijven ook al hun personeel die kant uit sturen. Zo stuurt Miro Vermeeren (eigenaar GROW) ook al z'n PT-ers en dergelijke die kant uit.
Wie is het bij grow dan?Toevallig 1 oud klasgenoot van mij is PT'er bij grow coaching en 1 vriend van mij coached mensen op het NK powerliften
Super chille connecties om te hebben wel
Ja ik ga weekgemiddelde nu nog even aankijken voor ik ga uppen, lijkt nu eindelijk te stabiliserenWat doe je weekgemiddelde? Heeft echt geen zin als je gemiddeld aankomt pw om meer te eten, bulk moet je echt gruwelijk langzaam aanpakken +0.3kg pw is meer als zat imo.
Stijn (doet vooral powerlift coaching)
Snap ik. Die Milo cursus is in een paar jaar ook verdomd duur geworden. Heb er zelf 2 jaar geleden 1600 euro voor betaald, diezelfde cursus kost nu ondertussen 2540 euro.Ja ik ben verdomme 24 en nu pas weet ik waar echt m'n interesses liggen
Ik heb al een 4 jarige ICT studie gedaan + gewerkt in de ICT, vervolgens zit ik nu in m'n laatste jaar HBO (ook 4 jaar) en doe ik een commerciële sales studie
Maar het liefst wil ik iets doen van diëtetiek/PT
Had het liefst nu al die milo cursus gedaan, maar school kost me 250 euro per maand, terwijl ik 150 euro stage vergoeding krijg (en dan nog bonussen met targets maar moet maar kijken hoe makkelijk die te behalen zijn)
En heb daarnaast ook nog vaste lasten
Toevallig 1 oud klasgenoot van mij is PT'er bij grow coaching en 1 vriend van mij coached mensen op het NK powerliften
Super chille connecties om te hebben wel
Ja ben het rustig op aan het bouwenMoet wel in de gaten houden dat PT/
Coaching veel tijd kost, gewoon insta spammen krijg je allerlei free shit en dat bouw je gewoon uit.

Ik ga mezelf pas bij de KvK inschrijven als ik een fatsoenlijk klanten bestand heb, want dan kan ik het meest gebruik maken van die startersbonussen hahahaOhhja, wat Milo wel fucking cheaky doet is dit:
Je klikt die curus aan, die nu 2100 euro is, maar die 2100 euro is exclusief BTW. Dus in je winkelmandje komt er mooi nog 441 euro bovenop.
Die kun jij met je KVK nummer natuurlijk gewoon afschrijven en terugkrijgen bij je BTW aangifte. Maar ik weet nog wel dat ik dat 2 jaar geleden een beetje een smerige verassing vond.
En wat heeft die cursus al opgebracht?Snap ik. Die Milo cursus is in een paar jaar ook verdomd duur geworden. Heb er zelf 2 jaar geleden 1600 euro voor betaald, diezelfde cursus kost nu ondertussen 2540 euro.