XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

Jasje constant dragen kan wel maar niet dicht.

Hele dag in pak lopen zou ik niet aanraden dan slijten je pakken wel heel erg snel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.363
Waarom moet je een pak aan dan?

Overhemd en pantalon lijkt me dan toch ook voldoende.
Jasje constant dragen kan wel maar niet dicht.

Hele dag in pak lopen zou ik niet aanraden dan slijten je pakken wel heel erg snel!
Omdat bedrijfscultuur
Ik ontvang niet eens klanten ofzo
Maarja we zien het wel

Mocht het me niet bevallen neem ik half jaar studie vertraging, stel mn PT bedrijf loopt goed en ik kan dat aantonen mag ik stage lopen in mn eigen bedrijf

Dus komt allemaal wel goed :D

Raar bedrijf heb je dan.

Welke sector?

• #3.365
Overigens cardio verminderd naar 3x20 min per week

Wil geen interference effect krijgen, maar wel nog een beetje voordeel behalen van conditie

Denk dat ik mn kcal ook ga uppen naar 3800

Vorig jaar at ik 3800 op dit gewicht, ik eet nu 3500 en doe er ook nog cardio bij
Wat me netto deze week op 3230 kcal brengt per dag ofzo

Stage lopen in je eigen bedrijf. Echt weer zo'n Nederland loophole :roflol:

• #3.368
Stage lopen in je eigen bedrijf. Echt weer zo'n Nederland loophole :roflol:
Hahahaha ja echt he
Maar moet dan wel dingen aan kunnen tonen zoals omzet en stakeholders etc

Maar heb nu 4 klanten en 4 toekomstige
+ deal met eigenaar dat ik gratis PT in de gym mag geven

Volgend jaar milo cursus knallen, voor nu bell academy en menno henselmans course uitspelen

Volgend jaar milo cursus knallen
Goeie keuze man. Echt gigantisch veel geleerd daar ;)
Sinds kort zitten ze ook in Rotterdam en ze zijn het ook aan het opzetten in Eindhoven. Dus hoeft niet meer standaard naar de Vondelgym-Zuid.

Het valt me op dat ook die grotere fitness bedrijven ook al hun personeel die kant uit sturen. Zo stuurt Miro Vermeeren (eigenaar GROW) ook al z'n PT-ers en dergelijke die kant uit.

Overigens cardio verminderd naar 3x20 min per week

Wil geen interference effect krijgen, maar wel nog een beetje voordeel behalen van conditie

Denk dat ik mn kcal ook ga uppen naar 3800

Vorig jaar at ik 3800 op dit gewicht, ik eet nu 3500 en doe er ook nog cardio bij
Wat me netto deze week op 3230 kcal brengt per dag ofzo
Wat doe je weekgemiddelde? Heeft echt geen zin als je gemiddeld aankomt pw om meer te eten, bulk moet je echt gruwelijk langzaam aanpakken +0.3kg pw is meer als zat imo.

• #3.371
Goeie keuze man. Echt gigantisch veel geleerd daar ;)
Sinds kort zitten ze ook in Rotterdam en ze zijn het ook aan het opzetten in Eindhoven. Dus hoeft niet meer standaard naar de Vondelgym-Zuid.
Ja ik ben verdomme 24 en nu pas weet ik waar echt m'n interesses liggen :o
Ik heb al een 4 jarige ICT studie gedaan + gewerkt in de ICT, vervolgens zit ik nu in m'n laatste jaar HBO (ook 4 jaar) en doe ik een commerciële sales studie
Maar het liefst wil ik iets doen van diëtetiek/PT :roflol:

Had het liefst nu al die milo cursus gedaan, maar school kost me 250 euro per maand, terwijl ik 150 euro stage vergoeding krijg (en dan nog bonussen met targets maar moet maar kijken hoe makkelijk die te behalen zijn)
En heb daarnaast ook nog vaste lasten

Het valt me op dat ook die grotere fitness bedrijven ook al hun personeel die kant uit sturen. Zo stuurt Miro Vermeeren (eigenaar GROW) ook al z'n PT-ers en dergelijke die kant uit.
Toevallig 1 oud klasgenoot van mij is PT'er bij grow coaching en 1 vriend van mij coached mensen op het NK powerliften
Super chille connecties om te hebben wel

• #3.373
Wat doe je weekgemiddelde? Heeft echt geen zin als je gemiddeld aankomt pw om meer te eten, bulk moet je echt gruwelijk langzaam aanpakken +0.3kg pw is meer als zat imo.
Ja ik ga weekgemiddelde nu nog even aankijken voor ik ga uppen, lijkt nu eindelijk te stabiliseren
Had namelijk de eerste 2 weken na de prep bijna geen gewichtstoename wat ik wel verwacht had met glycogeen en vocht enzo
Maar onlangs schoot het opeens omhoog

Data van vorig jaar is ook wel lastig om op te baseren gezien het m'n eerste kuur was en dat dus ook een beetje met gewichtstoename speelt
Maar voor nu houd ik gewoon de spiegel in de gaten, heb nog steeds aderen op m'n buik, rug etc.

Moet wel in de gaten houden dat PT/
Coaching veel tijd kost, gewoon insta spammen krijg je allerlei free shit en dat bouw je gewoon uit.

Ja ik ben verdomme 24 en nu pas weet ik waar echt m'n interesses liggen :o
Ik heb al een 4 jarige ICT studie gedaan + gewerkt in de ICT, vervolgens zit ik nu in m'n laatste jaar HBO (ook 4 jaar) en doe ik een commerciële sales studie
Maar het liefst wil ik iets doen van diëtetiek/PT :roflol:

Had het liefst nu al die milo cursus gedaan, maar school kost me 250 euro per maand, terwijl ik 150 euro stage vergoeding krijg (en dan nog bonussen met targets maar moet maar kijken hoe makkelijk die te behalen zijn)
En heb daarnaast ook nog vaste lasten

Toevallig 1 oud klasgenoot van mij is PT'er bij grow coaching en 1 vriend van mij coached mensen op het NK powerliften
Super chille connecties om te hebben wel
Snap ik. Die Milo cursus is in een paar jaar ook verdomd duur geworden. Heb er zelf 2 jaar geleden 1600 euro voor betaald, diezelfde cursus kost nu ondertussen 2540 euro.

• #3.377
Moet wel in de gaten houden dat PT/
Coaching veel tijd kost, gewoon insta spammen krijg je allerlei free shit en dat bouw je gewoon uit.
Ja ben het rustig op aan het bouwen
Heb expres nog niet marketing gedaan op tiktok ofzo, gezien ik daar wel redelijk bereik heb
Maar kan nog veel meer dingen automatiseren in excel, ben dat eerst allemaal rustig aan het opbouwen
Heb nu een soort van database met voeding gekoppeld aan excel om zo gemakkelijker voedingsschema's te kunnen maken, nog niet helemaal tevreden mee
Wil eerst een paar mensen goed resultaat laten boeken zodat ik dat weer als visite kaartje kan gebruiken
Heb voorderest geen credibility qua certificaten dus moet eerst bewijs hebben dat ik daadwerkelijk wel mensen kan helpen :p

Ohhja, wat Milo wel fucking cheaky doet is dit:
Je klikt die curus aan, die nu 2100 euro is, maar die 2100 euro is exclusief BTW. Dus in je winkelmandje komt er mooi nog 441 euro bovenop.
Die kun jij met je KVK nummer natuurlijk gewoon afschrijven en terugkrijgen bij je BTW aangifte. Maar ik weet nog wel dat ik dat 2 jaar geleden een beetje een smerige verassing vond.

• #3.379
Ohhja, wat Milo wel fucking cheaky doet is dit:
Je klikt die curus aan, die nu 2100 euro is, maar die 2100 euro is exclusief BTW. Dus in je winkelmandje komt er mooi nog 441 euro bovenop.
Die kun jij met je KVK nummer natuurlijk gewoon afschrijven en terugkrijgen bij je BTW aangifte. Maar ik weet nog wel dat ik dat 2 jaar geleden een beetje een smerige verassing vond.
Ik ga mezelf pas bij de KvK inschrijven als ik een fatsoenlijk klanten bestand heb, want dan kan ik het meest gebruik maken van die startersbonussen hahaha
Overigens wel een goede tip dat ik dat idd gewoon kan afschrijven, thanks!

Snap ik. Die Milo cursus is in een paar jaar ook verdomd duur geworden. Heb er zelf 2 jaar geleden 1600 euro voor betaald, diezelfde cursus kost nu ondertussen 2540 euro.
En wat heeft die cursus al opgebracht?

Heb zelf ook enkele PT cursussen gedaan, weggegooid geld imo.

Terug
Naar boven