Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Voel me eindelijk weer een beetje mens vandaag
Afgelopen dagen waren echt hel, was zelfs zo extreem vermoeid dat ik me 1 dag heb ziek gemeld voor werk omdat ik gewoon niet de energie had om iets te doen
Ik meld me oprecht nooit ziek voor iets, en al ben ik dood ziek kom ik alsnog opdagen om het te proberen, dus dat geeft wel aan hoe fucked ik me voelde :o
Kreeg ook constant op werk en om me heen te horen dat ik er dood moe en slecht uit zag

Vandaag arm day, meer oefeningen gedaan i.v.m selectie keuze maar dit gaat hem uiteindelijk worden voor de tweede arm day:

Incline DB curl (3 sec n, 1 sec squeeze)
3x10x12

Cross cable tricep extension

Hele fijne oefening
3x12x7,5

Hammer Curl 1 sec squeeze
3x8x12

Tricep Extension
Was even uittesten, andere setup dan normaal
18kg pakken

High Cable Curl
3x12x7,5

Tricep Single Cable Pushdown
3x8x8,25

Unilateral Shoulder Press
2x8x14

Supported Side Raise
2x15x6
Cuffed Cable Side Raise
2x12x3,5

Face Pulls
2x8x47,5

Gewicht: 72,5kg

1661507953252.png

Voel me echt lekker vol atm, morgen en overmorgen nog 2 deload daagjes
Vanaf dan doe ik na elke 3 trainingsdagen 1 dag rust ipv 1 dag rust in de week

als ik zo je negatieve ervaringen lees, komt dit grotendeels uit Tren. Zo ja, zou je nog ooit tren gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
Voel me eindelijk weer een beetje mens vandaag

als ik zo je negatieve ervaringen lees, komt dit grotendeels uit Tren. Zo ja, zou je nog ooit tren gebruiken?
Nee die negatieve ervaringen zijn sowieso van de winstrol
Met anadrol had ik namelijk echt precies hetzelfde gezeik
Heel de dag alleen maar op de bank kunnen liggen en niet vooruit te branden

Mijn enige negatieve ervaring met tren is de acne, voorderest geen last van tren, beetje slechtere slaap maar that's it

Ja als ik off ga log ik het sowieso
Maar ik ga eerst nog even cruisen tot m'n leven weer ritme heeft
Als ik eenmaal ingewerkt ben op stage etc ga ik verder evalueren
Ben bang als ik nu off ga dat ik bijvoorbeeld echt dikke energie/motivatie dip krijg (geen idee of het daadwerkelijk gebeurd) en dat ik niet zo'n goede indruk maak
Dus heb liever eerst dat ik even gewend ben aan m'n nieuwe ritme voor ik de keuze maak

En natuurlijk ook even kijken wat m'n bloedwerk zegt
Verstandig. Rustig opbouw maar ook rustig afbouwen. Succes met stage etc... De verhouding tussen taille en schouders is nog steeds erg goed :thumb:

Hoeveel invloed zal de beschadiging aan je huid hebben op het herstel ? Bij wielrenners is een schaafwond direct terug te vinden in prestaties.

Ben je helemaal off en ga je ook niet meer on?
Ben bijna een jaar volledig off. Maar ga wss in de toekomst weer on. Trt op z’n minst want het is wel nodig.
Heb t zelfde, kijk er naar uit volledig off te gaan. Kijk niet uit naar alles natuurlijk ;)
eerste 2-3 maanden was het erg kut mbt libido maar vanaf dan begon het wel wat terug op gang te komen. Hard trainen was ook erg kut en ging op den duur niet echt meer. Nu begint zich dat weer op gang te trekken. Fysiek is wel niet meer de oude natuurlijk maar voel me wel gezond.

• #3.345
Ben bijna een jaar volledig off. Maar ga wss in de toekomst weer on. Trt op z’n minst want het is wel nodig.

eerste 2-3 maanden was het erg kut mbt libido maar vanaf dan begon het wel wat terug op gang te komen. Hard trainen was ook erg kut en ging op den duur niet echt meer. Nu begint zich dat weer op gang te trekken. Fysiek is wel niet meer de oude natuurlijk maar voel me wel gezond.
Mijn libido is helemaal dood sinds een paar weken, terwijl ik juist in het begin net een konijn was lol

• #3.346
Hoeveel invloed zal de beschadiging aan je huid hebben op het herstel ? Bij wielrenners is een schaafwond direct terug te vinden in prestaties.
Ik heb oprecht geen idee, denk dat ik wel goed wat littekens over houd
Maar ben al 2 weken niet meer wakker geworden in een bed met m'n eigen bloed, wat wel een klein win puntje is :o

Mijn libido is helemaal dood sinds een paar weken, terwijl ik juist in het begin net een konijn was lol
Einde cut/prep kan dat wel eens. Beetje pyramide van Mazlow stuff, eerst niveau 1 halen (voldoende eten in jouw geval), dan pas niveau 2 (seks/voortplanting).

• #3.348
33AC3A23-9BBE-4B5A-B4F5-EB76F3FC4E23.jpeg

2 jaar verschil, toevallig precies hetzelfde gewicht ook

Vandaag en morgen nog even deload
Maandag rust
En dan vanaf dinsdag nieuwe split knallen
Voel me weer helemaal top in ieder geval, deload week was de goede zet

33AC3A23-9BBE-4B5A-B4F5-EB76F3FC4E23.jpeg

2 jaar verschil, toevallig precies hetzelfde gewicht ook

Vandaag en morgen nog even deload
Maandag rust
En dan vanaf dinsdag nieuwe split knallen
Voel me weer helemaal top in ieder geval, deload week was de goede zet
Ik wil je niet bashen, en heb er echt geen verstand van. Maar puur uit interesse.. komen die pukkels door gear? Of was je op foto 1 ook geen natty?

• #3.350
Ik wil je niet bashen, en heb er echt geen verstand van. Maar puur uit interesse.. komen die pukkels door gear? Of was je op foto 1 ook geen natty?
Ik had al beetje pukkels van mezelf als natty
Op mn rug ook
Maar de gear heeft het laten exploderen
Links was ik zeker natty ja :roflol: dat was het resultaat van een dirty bulk

Ik had al beetje pukkels van mezelf als natty
Op mn rug ook
Maar de gear heeft het laten exploderen
Links was ik zeker natty ja :roflol: dat was het resultaat van een dirty bulk
Respect voor je eerlijkheid. Je bent wel ziek droger op hetzelfde gewicht! Vind je de toename in pukkels het waard als het om spiergroei gaat?

• #3.353
Respect voor je eerlijkheid. Je bent wel ziek droger op hetzelfde gewicht! Vind je de toename in pukkels het waard als het om spiergroei gaat?
Ligt eraan hoeveel littekens ik over ga houden :p

Nee zonder gekkigheid heb nergens spijt van, had ook kunnen stoppen bij mn eerste acne toename en heb ik toen ook niet gedaan

Ben heel eigenwijs qua dat betreft en ook als ik littekens krijg is dat mn eigen domme fout en daar ben ik me ook zeer van bewust

Ik vind de gains het wel waard, maar ik kan helaas niet mn fysiek op zn mooist zien omdat het toch aardig bedekt is

Ligt eraan hoeveel littekens ik over ga houden :p

Nee zonder gekkigheid heb nergens spijt van, had ook kunnen stoppen bij mn eerste acne toename en heb ik toen ook niet gedaan

Ben heel eigenwijs qua dat betreft en ook als ik littekens krijg is dat mn eigen domme fout en daar ben ik me ook zeer van bewust

Ik vind de gains het wel waard, maar ik kan helaas niet mn fysiek op zn mooist zien omdat het toch aardig bedekt is
Ai, ik ga je volgen! ;)

Ik ken het ben altijd on en off gegaan. Mijn plan 2 jaar geleden was eigenlijk trt rest van mn leven maar zie er voorlopig van af omdat ik nog zonder problemen kinderen wil kunnen krijgen en in Maart onderzoek waarbij ik een volledig schone 'baseline' wil hebben.

• #3.356
Laatste dag deload
Morgen rust + eerste dag stage
Moet heel de dag in pak lopen, als ik ergens een schijthekel aan heb :roflol:

Incline DB Row

Hele fijne oefening op deze manier

2x12x18 (nog steeds deload ofc)

Lat pulldown wide
2x10x57

High wide row (focus op rhomboids/traps)
2x12x40

Unilateral machine row
2x8x80

Incline db press
2x8x30

Flat
2x12x26

Incline flye
2x15x10

Lat Prayer
2x20x18

Shrug
2x18x20
Zit nog beetje te spelen met incline db shrug of normale shrug

Pak op maat gemaakt, You Animal :D

Waarom moet je een pak aan dan?

Overhemd en pantalon lijkt me dan toch ook voldoende.

Zit ook maar met 1 iemand op kantoor :roflol:
Zie er echt de meerwaarde niet van in
Dan loop je ook niet in pak, als je zit draag je geen jasje. Weet de setting niet maar als je/jullie klanten ontvangen hoeft dat ook niet. Alleen als je naar klanten toegaat, maar draag je het jasje ook niet constant

Terug
Naar boven