Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie inderdaad, thanks!zal dan vollume van vandaag anders verlagen dat je iets minder werksets draai. dus wel gewoon alles geeft maar dan in minder sets. denk dat je dan donderdag dit weer doet dat het wel mee moet vallen met fatigue
prikkel je de spier toch 2 keer per week
Dus vanochtend doe je borst/push om vervolgens savonds armen te doen. Totaal overbodig eerder contra productief aangezien je met push triceps secundair 100% meepakt en als je de energie al hebt om 2 sessies pd te draaien ben ik benieuw hoe jou sessies lopen zeg 🤨Wellicht dat ik vanavond nog een arm sessie knal
Gisteren rustdag, morgen legday, dan vervolgens weer donderdag armday
Kan alleen 1 dag niet trainen dit weekend maar die valt niet op mn rustdag waardoor ik deze week niet 2x armen kan hitten en ik de frequentie wel hoog wil houden
Weet alleen niet of ik fatigue van de sessie van vandaag ga merken
Heb vanochtend back/chest gedaanDus vanochtend doe je borst/push om vervolgens savonds armen te doen. Totaal overbodig eerder contra productief aangezien je met push triceps secundair 100% meepakt en als je de energie al hebt om 2 sessies pd te draaien ben ik benieuw hoe jou sessies lopen zeg 🤨
Mega eetlust na een cut is herkenbaar. Heb je intermittent fasting geprobeerd? Helpt mij met mijn eetlust als ik mijn ontbijt uitstel én als ik carbs zoveel mogelijk pre- en post workout doe (avonden).Ik probeer elke week 70K stappen te maken zodat dat verbruik gelijk blijft
Alleen nu ik een kantoorbaan heb is dit wel even een stukje lastiger
Maar even kijken hoe het gaat met mijn gewicht deze week\
Plus punt is: Ritme
Eindelijk vaste werktijden
Mag eten wanneer ik wil
Afgelopen maanden weight gain geanalyseerd met data van oude telefoon en zag dat ik op 3800 kcal 0,7-1kg per week aan kwam, dus toch besloten om niet op te hogen naar 3800
Vanaf nu kan ik denk ik pas echt weight gain goed bij gaan houden omdat ik voor mijn gevoel nu pas echt weer verzadigd ben qua vocht etc. sinds mn cut
Ik zit nu dus nog steeds op 3500-3600, even aankijken deze week wat m'n totale stappen zijn en wat m'n gewicht doet
Ik aim voor 250-500 gram per week, natty wilde ik niet meer dan 250-300 gram gainen, maar ik denk dat tot 500 gram nog wel prima is
Liever iets meer vet en gains dan minder vet en geen gains I guess
Ik heb het wel echt extreem moeilijk, om mezelf in te houden met eten, sinds die prep is mijn eetlust echt zo fucking hoog en het blijft maar zo hoog
Vroeger smeekte ik echt om eetlust maar dit is echt bizar
Wellicht dat het ook nog een van de compounds in m'n systeem is, maar als ik mezelf niet in bedwang hou heb ik om 7 uur 's Ochtends al binnen een halfuur 2K kcal in m'n nek
Het is juist voor het eerst in m'n leven dat ik fatsoenlijk kan ontbijtenMega eetlust na een cut is herkenbaar. Heb je intermittent fasting geprobeerd? Helpt mij met mijn eetlust als ik mijn ontbijt uitstel én als ik carbs zoveel mogelijk pre- en post workout doe (avonden).

Wel een stevig ontbijtje zeg 😅Het is juist voor het eerst in m'n leven dat ik fatsoenlijk kan ontbijten
Mijn ontbijt is nu:
200ml amandelmelk ongezoet
100 gram havermout
2 lotus biscuits
30 gram whey
100 gram blauwe bessen
2-4 boterhammen met 100-200 gram eiwit
En dat is als ik mezelf in bedwang kan houden
Heb m'n kcals geupped naar 3800, dan maar iets meer weight gain
Heb nu kantoorbaan maar heb wel nu iets gefixt waardoor ik elke dag 10K stappen alsnog hit
Ben voor mezelf toch nog iets te laag in vet % om me comfortabel/optimaal te voelen op het moment
Denk zodra ik weer wat hoger in vet kom dit ook weer wat minder zal worden
Ja dat kan je wel stellen

Ja die 10k stappen haal ik sowieso elke dagInderdaad flink ontbijt, nice.
En hoor graag hoe je de 10k stappen haalt. Zelf op kantoor haal ik net aan 4k en dan doe ik bewust een paar extra rondjes.
Door te lopen?
Thanks, dit ga ik maar eens proberen!
Oh het was een vraag

Gewichten vallen wel mee (niet slecht bedoelt), focus je veel op tut? Of ligt het ergens anders aan?Incline db curl
3x10x14
Hammer
3x8x14
High cable
1x20x9
2x12x12,5
Tricep overhead ext
3x12x19
Single Tricep Pushdown
3x8x9
Cable cross ext
1x5x9
2x12x7,5
Uni shoulder press
2x8x20
Side raise & face pull
Ik focus gewoon op goede uitvoeringGewichten vallen wel mee (niet slecht bedoelt), focus je veel op tut? Of ligt het ergens anders aan?
Met triceps ligt het er aan wat voor oefening maar met biceps curl ik max met 12kg ofzoietsIk focus gewoon op goede uitvoering
De incline db curls zijn 3 sec negatief + 1 sec squeeze
De hammer = 2 sec squeeze
Focus vooral op MMC
90% vd mensen doet armen gewoon veel te zwaar imo

Ja met sommige tricep pushdown attachments ga ik ook wel iets zwaarderMet triceps ligt het er aan wat voor oefening maar met biceps curl ik max met 12kg ofzoiets![]()

Je groeit het meest als je je ego aan de kant kan gooien. Weinig beseffen dat maar als je in de gemiddelde gym kijktJa met sommige tricep pushdown attachments ga ik ook wel iets zwaarder
Maar idd, dan komt iemand naar je toe “huh curl je maar zo weinig”
Vervolgens zie ik diezelfde persoon 20kg curlen met de slechtste vorm die de mensheid ooit heeft gekend![]()