Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

zal dan vollume van vandaag anders verlagen dat je iets minder werksets draai. dus wel gewoon alles geeft maar dan in minder sets. denk dat je dan donderdag dit weer doet dat het wel mee moet vallen met fatigue
prikkel je de spier toch 2 keer per week

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.402
zal dan vollume van vandaag anders verlagen dat je iets minder werksets draai. dus wel gewoon alles geeft maar dan in minder sets. denk dat je dan donderdag dit weer doet dat het wel mee moet vallen met fatigue
prikkel je de spier toch 2 keer per week
Goeie inderdaad, thanks!

Wellicht dat ik vanavond nog een arm sessie knal

Gisteren rustdag, morgen legday, dan vervolgens weer donderdag armday

Kan alleen 1 dag niet trainen dit weekend maar die valt niet op mn rustdag waardoor ik deze week niet 2x armen kan hitten en ik de frequentie wel hoog wil houden

Weet alleen niet of ik fatigue van de sessie van vandaag ga merken
Dus vanochtend doe je borst/push om vervolgens savonds armen te doen. Totaal overbodig eerder contra productief aangezien je met push triceps secundair 100% meepakt en als je de energie al hebt om 2 sessies pd te draaien ben ik benieuw hoe jou sessies lopen zeg 🤨

• #3.404
Dus vanochtend doe je borst/push om vervolgens savonds armen te doen. Totaal overbodig eerder contra productief aangezien je met push triceps secundair 100% meepakt en als je de energie al hebt om 2 sessies pd te draaien ben ik benieuw hoe jou sessies lopen zeg 🤨
Heb vanochtend back/chest gedaan

Voor nu is de RPE van mijn trainingen nog niet super hoog omdat het net een nieuwe split is en ik dus langzaam naar hogere RPE / lagere RIR opbouw
Want ik heb alles technisch uitgetest vorige week tijdens deload
En nu is het deze week uittesten wat mijn werkgewichten met mijn gezette repranges zijn
Snapte

• Like
Waarderingen: AK
  • #3.405
Beentjes
802F29A6-6EF5-4843-9614-AD311DE1E5AA.jpeg
925963C5-1966-4608-8B71-80D1E387FBB1.jpeg

Niets bijzonders, maar tijdje geen update geplaatst

Vascularity blijft heel erg zichtbaar, size mwah

BSS
2x8x24
Opbouwen naar 12 reps dan gewicht verhogen
Nog beetje gekut met balans maar wel chille oefening
Neem 1 min rust tussen elke kant

Dit is de perfecte zet geweest
Moet nu weer ‘s Avonds trainen
Kans dat ik dan het perfecte squat rack en goede barbell bemachtig was aanzienlijk klein

Geen last van acne plus dit bespaart me zoveel meer tijd

Uni LP
1x10x80
1x9x80
Ff ego aan de kant gezet, gewicht omlaag en volledige ROM

Leg ext
2x10x84

Llc
1x12x49
1x6x49
Hier stapje terug volgende keer en weer meer focus op MMC

Rdl
1x12x46
1x6x46
Ook hier even stapje terug volgende keer
Vorm was whack, dikke onderrug pomp

Adduct
1x14
1x6xmax

Abduct
2xfailurexmax

Seated calf
3x15x45 TuT

Ik probeer elke week 70K stappen te maken zodat dat verbruik gelijk blijft
Alleen nu ik een kantoorbaan heb is dit wel even een stukje lastiger
Maar even kijken hoe het gaat met mijn gewicht deze week\

Plus punt is: Ritme
Eindelijk vaste werktijden
Mag eten wanneer ik wil

Afgelopen maanden weight gain geanalyseerd met data van oude telefoon en zag dat ik op 3800 kcal 0,7-1kg per week aan kwam, dus toch besloten om niet op te hogen naar 3800
Vanaf nu kan ik denk ik pas echt weight gain goed bij gaan houden omdat ik voor mijn gevoel nu pas echt weer verzadigd ben qua vocht etc. sinds mn cut
Ik zit nu dus nog steeds op 3500-3600, even aankijken deze week wat m'n totale stappen zijn en wat m'n gewicht doet
Ik aim voor 250-500 gram per week, natty wilde ik niet meer dan 250-300 gram gainen, maar ik denk dat tot 500 gram nog wel prima is
Liever iets meer vet en gains dan minder vet en geen gains I guess

Ik heb het wel echt extreem moeilijk, om mezelf in te houden met eten, sinds die prep is mijn eetlust echt zo fucking hoog en het blijft maar zo hoog
Vroeger smeekte ik echt om eetlust maar dit is echt bizar
Wellicht dat het ook nog een van de compounds in m'n systeem is, maar als ik mezelf niet in bedwang hou heb ik om 7 uur 's Ochtends al binnen een halfuur 2K kcal in m'n nek
Mega eetlust na een cut is herkenbaar. Heb je intermittent fasting geprobeerd? Helpt mij met mijn eetlust als ik mijn ontbijt uitstel én als ik carbs zoveel mogelijk pre- en post workout doe (avonden).

• #3.407
Mega eetlust na een cut is herkenbaar. Heb je intermittent fasting geprobeerd? Helpt mij met mijn eetlust als ik mijn ontbijt uitstel én als ik carbs zoveel mogelijk pre- en post workout doe (avonden).
Het is juist voor het eerst in m'n leven dat ik fatsoenlijk kan ontbijten :roflol:
Mijn ontbijt is nu:
200ml amandelmelk ongezoet
100 gram havermout
2 lotus biscuits
30 gram whey

100 gram blauwe bessen
2-4 boterhammen met 100-200 gram eiwit

En dat is als ik mezelf in bedwang kan houden :o

Heb m'n kcals geupped naar 3800, dan maar iets meer weight gain
Heb nu kantoorbaan maar heb wel nu iets gefixt waardoor ik elke dag 10K stappen alsnog hit
Ben voor mezelf toch nog iets te laag in vet % om me comfortabel/optimaal te voelen op het moment

Denk zodra ik weer wat hoger in vet kom dit ook weer wat minder zal worden

Het is juist voor het eerst in m'n leven dat ik fatsoenlijk kan ontbijten :roflol:
Mijn ontbijt is nu:
200ml amandelmelk ongezoet
100 gram havermout
2 lotus biscuits
30 gram whey

100 gram blauwe bessen
2-4 boterhammen met 100-200 gram eiwit

En dat is als ik mezelf in bedwang kan houden :o

Heb m'n kcals geupped naar 3800, dan maar iets meer weight gain
Heb nu kantoorbaan maar heb wel nu iets gefixt waardoor ik elke dag 10K stappen alsnog hit
Ben voor mezelf toch nog iets te laag in vet % om me comfortabel/optimaal te voelen op het moment

Denk zodra ik weer wat hoger in vet kom dit ook weer wat minder zal worden
Wel een stevig ontbijtje zeg 😅

Inderdaad flink ontbijt, nice.
En hoor graag hoe je de 10k stappen haalt. Zelf op kantoor haal ik net aan 4k en dan doe ik bewust een paar extra rondjes.

• #3.411
Inderdaad flink ontbijt, nice.
En hoor graag hoe je de 10k stappen haalt. Zelf op kantoor haal ik net aan 4k en dan doe ik bewust een paar extra rondjes.
Ja die 10k stappen haal ik sowieso elke dag
Want zo is het wat makkelijker om mn kcal en gewicht te tracken

• #3.414
  • Like
Waarderingen: vntl
  • #3.415
Incline db curl
3x10x14

Hammer
3x8x14

High cable
1x20x9
2x12x12,5

Tricep overhead ext
3x12x19

Single Tricep Pushdown
3x8x9

Cable cross ext
1x5x9
2x12x7,5

Uni shoulder press
2x8x20

Side raise & face pull

Incline db curl
3x10x14

Hammer
3x8x14

High cable
1x20x9
2x12x12,5

Tricep overhead ext
3x12x19

Single Tricep Pushdown
3x8x9

Cable cross ext
1x5x9
2x12x7,5

Uni shoulder press
2x8x20

Side raise & face pull
Gewichten vallen wel mee (niet slecht bedoelt), focus je veel op tut? Of ligt het ergens anders aan?

• #3.417
Gewichten vallen wel mee (niet slecht bedoelt), focus je veel op tut? Of ligt het ergens anders aan?
Ik focus gewoon op goede uitvoering

De incline db curls zijn 3 sec negatief + 1 sec squeeze
De hammer = 2 sec squeeze

Focus vooral op MMC
90% vd mensen doet armen gewoon veel te zwaar imo

Ik focus gewoon op goede uitvoering

De incline db curls zijn 3 sec negatief + 1 sec squeeze
De hammer = 2 sec squeeze

Focus vooral op MMC
90% vd mensen doet armen gewoon veel te zwaar imo
Met triceps ligt het er aan wat voor oefening maar met biceps curl ik max met 12kg ofzoiets :roflol:

• #3.419
Met triceps ligt het er aan wat voor oefening maar met biceps curl ik max met 12kg ofzoiets :roflol:
Ja met sommige tricep pushdown attachments ga ik ook wel iets zwaarder

Maar idd, dan komt iemand naar je toe “huh curl je maar zo weinig”

Vervolgens zie ik diezelfde persoon 20kg curlen met de slechtste vorm die de mensheid ooit heeft gekend :roflol:

Ja met sommige tricep pushdown attachments ga ik ook wel iets zwaarder

Maar idd, dan komt iemand naar je toe “huh curl je maar zo weinig”

Vervolgens zie ik diezelfde persoon 20kg curlen met de slechtste vorm die de mensheid ooit heeft gekend :roflol:
Je groeit het meest als je je ego aan de kant kan gooien. Weinig beseffen dat maar als je in de gemiddelde gym kijkt :o

Terug
Naar boven