XXL Nutrition

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
Je groeit het meest als je je ego aan de kant kan gooien. Weinig beseffen dat maar als je in de gemiddelde gym kijkt :o
Ja heb er zelfs soms nog last van
Vooral met benen
Ik wil dan zo graag progressie boeken dat ik vervolgens mn vorm ga opofferen
Gelukkig heb ik altijd wel weer realisatie momentjes dat ik een stapje terug doe

Maar ja als jij als jochie van 50kg 2 keer zoveel curled als iemand die 3x zo buff is dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen denk ik :p

Ja heb er zelfs soms nog last van
Vooral met benen
Ik wil dan zo graag progressie boeken dat ik vervolgens mn vorm ga opofferen
Gelukkig heb ik altijd wel weer realisatie momentjes dat ik een stapje terug doe

Maar ja als jij als jochie van 50kg 2 keer zoveel curled als iemand die 3x zo buff is dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen denk ik :p
Ja en dat belletje zegt dat jij met je opgeblazen anabolenspiertjes gewoon niet sterk bent t.o.v. een natty.. :p

• #3.423
Look like Tarzan, act like Jane.

• #3.426
5FE9E6D9-9297-4B34-B1A9-8CAC5DD2D1A1.jpeg

Volgens mij is mn weegschaal niet meer helemaal lekker
Lijkt me wel heel sterk dit

• #3.429
  • #3.431
Vandaag back & chest, gisteren armen & schouders
Normaal doe ik dus rustdag er tussen maar dat kwam niet handig uit, deze week is even een uitzondering op alle andere weken

Morgen korean bbq + wat drankjes doen met een vriend
Morgen is namelijk m'n enige vrije weekend de komende 10 maanden
Vanaf volgende week werk ik 6 dagen in de week (en dat is dan nog buiten m'n coaching om), dus ga morgen even genieten en dan wordt het echt even grinden de komende tijd voor school, stage, werk en eigen coaching
Wel zin in, merk als ik vrije tijd heb dat ik me dood verveel dus zo erg is het niet, schade van drankjes beperk ik door eiwit hoog te houden, water te drinken na elk glas en goed veel eiwitten te eten voor het slapen
Is sowieso een van m'n weinige keren drinken, had namelijk nog 1 belofte met iemand staan dat ik na m'n show zou drinken met hem, nu gaat m'n show niet door, komende 9 maanden door roa traject sowieso niet de mogelijkheid om te drinken (niet dat ik het überhaupt van plan was maar goed)

Roaccutane traject begint als het goed is over 1,5 week.
Volgende week vet profiel testen, week erop evalueren met dermatoloog

Acne is echt veel, maar heb er geen last meer van, geen bloed meer in m'n bed, het doet geen zeer met oefeningen, geen random bloed uitspattingen meer
1662117318728.png

Voel me echt met de dag groeien, weet niet wat het is maar het voelt echt lekker
Heel veel zin en vertrouwen in deze off-season
Ben benieuwd hoe het er over 6-12 maanden bij staat, hoop dat de unilaterale oefeningen z'n werk gaan doen

Incline DB Row
2x12x24
Lekkere pomp al

Incline DB shrug
2x15x24

Lat pulldown
2x10x60

High row
2x10x43

Machine Row
2x8x82,5

Incline Smith
2x10x70

Flat
2x12x30

Low to high flye
2x12x10

Lat Prayer
1x20x19
1x15x28
Voortaan 28kg pakken

• #3.432
Ohja, en m'n libido is langzamerhand terug aan het komen
Had echt het gevoel de afgelopen weken alsof ik fucking asexueel was maar we zijn weer terug aan het komen

Zoals je al aan gaf :p @mucci

Ohja, en m'n libido is langzamerhand terug aan het komen
Had echt het gevoel de afgelopen weken alsof ik fucking asexueel was maar we zijn weer terug aan het komen

Zoals je al aan gaf :p @mucci
Het duurde bij mij ook een aantal weken vooral het weer normaal werd.

M’n vriendin had wel door dat zij voornamelijk vragende partij was destijds :o

• #3.434
Het duurde bij mij ook een aantal weken vooral het weer normaal werd.
Ik heb al zoveel nadelige effecten gehad met pas 6 weeks out, kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk het zou zijn geweest als ik echt met de contest mee had gedaan
(Alsin honger na contest, libido, energie, vermoeidheid etc.)
M’n vriendin had wel door dat zij voornamelijk vragende partij was destijds :o
Hahaha heel herkenbaar dit ja :roflol:
Omgedraaide wereld

• #3.436
En wat heb je precies veranderd qua kcal/middelen?
Sorry ik heb het hier niet helemaal gevolgd laatste week.
Kcal is nu 3800
Waar het 3 weken geleden nog 2700 ofzo was
Was denk ik gewoon nog echt te lean voor mijn eigen doen om weer goed te functioneren
Heb nog steeds aderen overal op m'n buik lopen maar ik begin langzamerhand iets vettiger te worden
Energie is ook weer een stuk beter en dergelijke

Was heel erg in de stress om m'n kcal naar 3800 te uppen omdat ik niet te dik wil worden maar ik voel me er mentaal en fysiek zoveel beter bij dat het het extra vet wel waard is
Plus heb ook zeker nog wat ruimte om vet te gainen

Vandaag back & chest, gisteren armen & schouders
Normaal doe ik dus rustdag er tussen maar dat kwam niet handig uit, deze week is even een uitzondering op alle andere weken

Morgen korean bbq + wat drankjes doen met een vriend
Morgen is namelijk m'n enige vrije weekend de komende 10 maanden
Vanaf volgende week werk ik 6 dagen in de week (en dat is dan nog buiten m'n coaching om), dus ga morgen even genieten en dan wordt het echt even grinden de komende tijd voor school, stage, werk en eigen coaching
Wel zin in, merk als ik vrije tijd heb dat ik me dood verveel dus zo erg is het niet, schade van drankjes beperk ik door eiwit hoog te houden, water te drinken na elk glas en goed veel eiwitten te eten voor het slapen
Is sowieso een van m'n weinige keren drinken, had namelijk nog 1 belofte met iemand staan dat ik na m'n show zou drinken met hem, nu gaat m'n show niet door, komende 9 maanden door roa traject sowieso niet de mogelijkheid om te drinken (niet dat ik het überhaupt van plan was maar goed)

Roaccutane traject begint als het goed is over 1,5 week.
Volgende week vet profiel testen, week erop evalueren met dermatoloog

Acne is echt veel, maar heb er geen last meer van, geen bloed meer in m'n bed, het doet geen zeer met oefeningen, geen random bloed uitspattingen meer
1662117318728.png

Voel me echt met de dag groeien, weet niet wat het is maar het voelt echt lekker
Heel veel zin en vertrouwen in deze off-season
Ben benieuwd hoe het er over 6-12 maanden bij staat, hoop dat de unilaterale oefeningen z'n werk gaan doen

Incline DB Row
2x12x24
Lekkere pomp al

Incline DB shrug
2x15x24

Lat pulldown
2x10x60

High row
2x10x43

Machine Row
2x8x82,5

Incline Smith
2x10x70

Flat
2x12x30

Low to high flye
2x12x10

Lat Prayer
1x20x19
1x15x28
Voortaan 28kg pakken
Linksonder blijft streef voor mij!

• #3.438
8K kcal gehit vandaag
Alles gegeten waar ik zin in had (ook aardig wat bakken met havermout en whey en gewoon rijst groente en kip :roflol:)
Beetje apart dat dat ook cravings van me zijn

Maar goed totale som
8000 kcal
-10% thermisch effect van eten
Komen we uit op 7200 kcal

Vandaag 860 kcal verbrand
3800 basis kcal (wat ik elke dag eet)
400 kcal cardio morgen
3x200 kcal cardio volgende week die ik dan niet erbij tel die week

7200 - 3800 - 860 - 400 - 600 = 1540
Morgen rond de 1500 kcal deficit want brak waarschijnlijk

Dus rond de 40 kcal overschot ongeveer

En eindelijk, voor het eerst in maanden, ben ik verzadigd
Totally worth it want was dit gevoel gewoon helemaal kwijt

Vanaf maandag autisten leven voor 10 maanden

Morgen legday, wellicht wat minder sets, even kijken hoe hersteld ik me voel

Laatst bewerkt:
Ben toch blij dat ik niet meer aan dat autistisch compenseren en lijden doe.. :roflol: Gewoon genieten en weer door met het leven alsof er niets gebeurd is.

• #3.440
Ben toch blij dat ik niet meer aan dat autistisch compenseren en lijden doe.. :roflol: Gewoon genieten en weer door met het leven alsof er niets gebeurd is.
Hahahahaha ja dit is het plan
Of ik morgen nog steeds instem met dit plan is een 2e
Maar het plan staat er :p

Terug
Naar boven