Vandaag back & chest, gisteren armen & schouders
Normaal doe ik dus rustdag er tussen maar dat kwam niet handig uit, deze week is even een uitzondering op alle andere weken
Morgen korean bbq + wat drankjes doen met een vriend
Morgen is namelijk m'n enige vrije weekend de komende 10 maanden
Vanaf volgende week werk ik 6 dagen in de week (en dat is dan nog buiten m'n coaching om), dus ga morgen even genieten en dan wordt het echt even grinden de komende tijd voor school, stage, werk en eigen coaching
Wel zin in, merk als ik vrije tijd heb dat ik me dood verveel dus zo erg is het niet, schade van drankjes beperk ik door eiwit hoog te houden, water te drinken na elk glas en goed veel eiwitten te eten voor het slapen
Is sowieso een van m'n weinige keren drinken, had namelijk nog 1 belofte met iemand staan dat ik na m'n show zou drinken met hem, nu gaat m'n show niet door, komende 9 maanden door roa traject sowieso niet de mogelijkheid om te drinken (niet dat ik het überhaupt van plan was maar goed)
Roaccutane traject begint als het goed is over 1,5 week.
Volgende week vet profiel testen, week erop evalueren met dermatoloog
Acne is echt veel, maar heb er geen last meer van, geen bloed meer in m'n bed, het doet geen zeer met oefeningen, geen random bloed uitspattingen meer
Voel me echt met de dag groeien, weet niet wat het is maar het voelt echt lekker
Heel veel zin en vertrouwen in deze off-season
Ben benieuwd hoe het er over 6-12 maanden bij staat, hoop dat de unilaterale oefeningen z'n werk gaan doen
Incline DB Row
2x12x24
Lekkere pomp al
Incline DB shrug
2x15x24
Lat pulldown
2x10x60
High row
2x10x43
Machine Row
2x8x82,5
Incline Smith