Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.501
Lijkt me een logische keuze om je volgende blast dan te baseren op test en primo.
Dagelijks of om de dag prikken en dosis heel langzaam verhogen tijdens de cycle.
Ik begin ook niet meer aan andere compounds.
Wil heel graag NPP proberen nog in de toekomst (enige compound die m'n interesse heeft gewekt, rest boeit me echt niet), maar test en primo was echt een top kuur zeker
Mooie gains op gemaakt, geen sides op beetje anxiety na, maar dat kan ik wel fixen

Wil heel graag NPP proberen nog in de toekomst (enige compound die m'n interesse heeft gewekt, rest boeit me echt niet), maar test en primo was echt een top kuur zeker
Mooie gains op gemaakt, geen sides op beetje anxiety na, maar dat kan ik wel fixen
Ik begin er nooit meer aan. Meer acne en gyno die ik tijdens de blast niet weg kreeg op 40mg tamoxifen.
Ik zette alles daily dus had gehoopt dat het wel los zou lopen.

Zou zelf het risico niet meer lopen voor dat kleine beetje spiermassa wat je potentieel sneller ermee op zou kunnen bouwen.

• #3.503

12 week blast resultaten:​

1662812696312.png

Morgen laatste inject, ff m'n mast opmaken en dan cruise season

Net toch gaan trainen, spierpijn was geen spierpijn maar was meer een soort pomp ofzo, overal progressie op geboekt, dus qua herstel zit het nu nog wel goed
120kg bench PR gehit
Na 4 rug oefeningen en 2 sets tot failure op incline smith press + pre-fatigued triceps van gisteren, not bad

Laatst bewerkt:
  • #3.504
Incline DB row
2x12x26
Incline DB shrug
2xFailurex26

Lat Pulldown
2x10x63

High row
2x10x45

Machine Row
2x8x85

Incline smith
2x11x72,5

Bench
1x120
Flat db
1x12x32

Flyes
2x12x10

Rug oefening waarvan ik naam vergeten ben, mid dual cable pull ofzo ?
2x13x21

• #3.511
Lijkt mij echt een kut oefening :o

Waarom doe je deze?
Normaal doe ik lat prayers met een touw maar was lang geleden dat ik deze had gedaan dus even uitproberen

Vind het overigens best een lekkere oefening, alleen geen idee hoe echt effectief die is dus hou het lekker bij mn lat prayers

• #3.517
Laatste inject vandaag gezet, zit wel een gram mast in deze week oeps

Niet dat dat enige toegevoegde waarde heeft maar vial is iig op

Vandaag rustdag
Eetlust is sky high

Laatste inject vandaag gezet, zit wel een gram mast in deze week oeps

Niet dat dat enige toegevoegde waarde heeft maar vial is iig op

Vandaag rustdag
Eetlust is sky high
…. Hoeft niet op, had het bewaard, dacht dat het vaak ruim jaar + goed blijft.

• #3.520
Terug
Naar boven