- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ja als ik er een foto van kan maken van de dermatoloog dan zeker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja als ik er een foto van kan maken van de dermatoloog dan zeker
Is het een lekker wijf ?Ja als ik er een foto van kan maken van de dermatoloog dan zeker
Gewoon zeggen dat je het nodig hebt voor je eigen dossier, bloedwaarden uitslagen is letterlijk van levensbelang en die moet je bewaren voor toekomstige cycles dat je altijd terug kan kijken hoe vorige cycles je waarden beïnvloeden. Lijkt me ook erg stug dat een huisarts zegt dat je dit niet mee mag nemen op papier naar huis voor eigen administratie.Ja als ik er een foto van kan maken van de dermatoloog dan zeker
Mijn mening is subjectief onder invloed van tren
Ja moet vast goed komen, ze is de moeilijkste niet denk ik zoGewoon zeggen dat je het nodig hebt voor je eigen dossier, bloedwaarden uitslagen is letterlijk van levensbelang en die moet je bewaren voor toekomstige cycles dat je altijd terug kan kijken hoe vorige cycles je waarden beïnvloeden. Lijkt me ook erg stug dat een huisarts zegt dat je dit niet mee mag nemen op papier naar huis voor eigen administratie.
Je kan gewoon vragen print hem even uit voor mij en dan doen ze dat gewoon. Hier tenminste wel.Gewoon zeggen dat je het nodig hebt voor je eigen dossier, bloedwaarden uitslagen is letterlijk van levensbelang en die moet je bewaren voor toekomstige cycles dat je altijd terug kan kijken hoe vorige cycles je waarden beïnvloeden. Lijkt me ook erg stug dat een huisarts zegt dat je dit niet mee mag nemen op papier naar huis voor eigen administratie.
Niet locken bovenaan, spanning erop houden van rep 1 tot eind.Geen lower back pump meer met RDL’s ✌🏻
Mn kin inhouden en naar achter bewegen ipv naar beneden heeft erg geholpen
Iemand nog tips?
Denk zelf nog iets meer bracen + stang dichter bij mn schenen houden en iets gecontroleerder
Top, thanks!Niet locken bovenaan, spanning erop houden van rep 1 tot eind.
uitslagen zijn ook je eigendom, en staan vaak online in het systeem wat het betreffende ziekenhuis/huisarts gebruikt.Gewoon zeggen dat je het nodig hebt voor je eigen dossier, bloedwaarden uitslagen is letterlijk van levensbelang en die moet je bewaren voor toekomstige cycles dat je altijd terug kan kijken hoe vorige cycles je waarden beïnvloeden. Lijkt me ook erg stug dat een huisarts zegt dat je dit niet mee mag nemen op papier naar huis voor eigen administratie.
Voor school/werk trainen is heerlijk, alleen wil ik die beetje social life die ik heb behouden dus moet vaak erna. Nadeel van voor school trainen is dat ik (nog) slomer ben in het eerste uur.Een van de lekkerste workouts ooit gehad
Dit 's Ochtends trainen bevalt me echt heel goed, ik word toch elke ochtend fucking vroeg wakker
M'n energie was echt 10/10, geen probleem met intensiteit te leveren, het is geen dierentuin, ik kan lekker met hoodie op trainen omdat het nog niet t*fus warm is in de gym
Paar wijzigingen op m'n hamstring focused legday:
Ik deed eerst 3 oefeningen met 3 sets voor hamstring, deze breng ik terug naar 2 sets
Voor quads werkte minder sets hogere intensiteit beter, dus ik ga dit ook voor hamstrings toepassen
Ook quad volume breng ik terug naar 2 sets per oefening ipv 3, want op m'n quad dag doe ik ook maar 2 sets hamstring per oefening.
Unilateral Leg Extension gaat eruit, heb toch niet echt een goede MMC hiermee, ik ga hiervoor in de plaats een leg extension doen met m'n tenen iets meer naar binnen, dit zou iets meer activatie voor je quad vastus lateralis moeten geven
Zal wel nihil zijn maar dan heb ik toch iets meer variatie
De andere legday doe ik dan neutrale positie
RDL
1x8x110
1x8x120
Tussen 110-120 gaat startpositie worden voor op te bouwen
Unilateral Lying Leg Curl (3-4 sec negative)
2x15x14
Smith GM's
2x15x47,5
Toch wel maar weer geïmplementeerd, de stretch vind ik toch echt top, ookal is het nog een extra hip hinge
Leg Press (3 sec negative + deadstop)
1x15x195
1x13x195
Uni Leg Ext ( 2 sec hold)
2x11x23
Dit was tot failure maar de spieractivatie voelde alsnog whack en niet helemaal goed
Adductor
1x10x65 (2 sec hold)
1x10x43 (back-off set iets meer TuT)
Hip Thrust Machine
2x15x60
Zoek nog een vervanger voor abduction machine, deze is toch niet zo optimaal voor glutes als ik in eerste instantie dacht, wellicht dat ik kickbacks ga doen
Heavy TuT Seated Calf Raise
3x10x50
Ik ben letterlijk andere tijden gaan gymmen omdat ik weet dat vrienden van mij moeten werken in de gym en ik geen zin heb om te praten tijdens het trainenVoor school/werk trainen is heerlijk, alleen wil ik die beetje social life die ik heb behouden dus moet vaak erna. Nadeel van voor school trainen is dat ik (nog) slomer ben in het eerste uur.![]()

Haha toen ik in de commercial gym trainde zeiden mensen amper iets tegen mij aangezien ik zo in een focus zit dat je het gewoon ziet dat ik niet wil praten. Meestal wel hoi/doei maar thats it.Ik ben letterlijk andere tijden gaan gymmen omdat ik weet dat vrienden van mij moeten werken in de gym en ik geen zin heb om te praten tijdens het trainen
Vind het fucking irritant als ik ga sporten en iemand om de 20 minuten naar me toe komt om een fucking onzin praatje te maken
Moet ik weer m'n oortjes uit doen, volledig uit m'n focus
Daarom dat ik blij ben dat ik weer met hoodie op kan trainen, dan hoef ik niemand aan te kijken of te praten
Ja perfect manHaha toen ik in de commercial gym trainde zeiden mensen amper iets tegen mij aangezien ik zo in een focus zit dat je het gewoon ziet dat ik niet wil praten. Meestal wel hoi/doei maar thats it.

Deze waarden zijn eind blast geprikt, over een maand weer maar dan tijdens cruise