ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Verkapt wie wil mijn mast kopenMast zit komende 1,5/1,75 jaar niet in de planning
Hele kamer ligt vol halve vials![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkapt wie wil mijn mast kopenMast zit komende 1,5/1,75 jaar niet in de planning
Hahaha nee vials met primo, tren hex, tren a, tren e
Beter, blijft er meer mast voor mij over :')Mast never again. Basically gebottelde acne en hairloss.
Heb ook nog een halve staan😂
Ben sowieso blij dat deze blast er op zit aan de ene kantMast never again. Basically gebottelde acne en hairloss.
Heb ook nog een halve staan😂

Poh moet er niet aan denken, zal m’n omgeving ook niet waarderen. Hoeveel zet je?Ben sowieso blij dat deze blast er op zit aan de ene kant
Zat maar 6 weken tussen de 2 blasts
Als je dat even weg haalt zit ik al 20 weken aan de tren
Mentaal kan ik er iig alleen maar op vooruit gaan denk ik![]()
200mg dus niet te gek, ben niet perse een lul geworden maar wel heel erg op mezelf en een stuk minder sociaalPoh moet er niet aan denken, zal m’n omgeving ook niet waarderen. Hoeveel zet je?
Planning en realiteit lopen vaak niet 1 op 1 🤪Mast zit komende 1,5/1,75 jaar niet in de planning
Touche

9 maanden cruisen, we gaan het meemaken. Zet zelf in op de helft iig 😜Touche
Maar planning is nu -/+ 9 maanden cruise
3 maanden blast test/deca
Dan cruise
En dan kijken naar show
fixedTouche
Maar planning is nu -/+ 9 weken cruise
3 maanden blast test/deca
Dan cruise
En dan kijken naar show

Ik zet een vial test op 3 maanden.9 maanden cruisen, we gaan het meemaken. Zet zelf in op de helft iig 😜
😳Ik ga voor 2,5 maand. Zodra de acne ietwat rustiger wordt gaat de dosis omhoog.
Uhmmm.Ik ga geen giveaway doen zoals Meeuw wie straks goed zit met het aantal maanden cruisen
😳
Ben benieuwd naar je waardes!Eerst maar eens die bloedtest morgen samen inkijken met de dermatoloog
Denk dat ze zich helemaal de pleures schrikt gezien ik mid blast bloed heb laten prikken
Dacht ook dat het minder waarden zouden zijn maar bijna heel mn normale bloedtest is nu al gecovered door die van hun
Wat is je stack nu man? Hoeveel en wat zet je 😉Die mast heeft mn libido trouwens wel weer helemaal uit het graf gebracht, de t*ring
Nu gewoon cruise