MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Had je ook Winstrol gebruikt ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.564
Eigenlijk zijn deze bloods het resultaat als ik het goed zeg van:

1-3 Anadrol 50mg ED
1-8 Test E 350
1-8 Tren Hex 367

3 weken cruise @200mg Test E

Toen nieuwe kuur

1-4 Tren A 150
1-12 Tren E 250
1-6 Mast E 200
6-12 Mast E 400
1-12 Sust 250
8-10 50mg Winny ED

Ook niet echt top advies van je coaches voor je als je het al 2e en 3e kuur kan noemen. Zo vroeg in je bbd "carrière" al 16 weken tren runnen met een 3 week break. Hoelang zat er tussen kuur 1 en 2?

• #3.566
Ook niet echt top advies van je coaches voor je als je het al 2e en 3e kuur kan noemen. Zo vroeg in je bbd "carrière" al 16 weken tren runnen met een 3 week break. Hoelang zat er tussen kuur 1 en 2?
6 weken :o
Tussen 2 en 3e kuur was coach-switch dus dat fuckte heel het plan op
Maar ik ga het gewoon vanaf nu zelf doen want heel veel dingen vond ik sowieso al tegenstrijdig die ik moest doen wat me niet lekker zat

• #3.567
Cable curl
2x10x25

Rope Pushdown
2x10x26

Rope Curl
2x12x25

Single overhead Ext
2x8x12,5

Barbell Curl
2x8x35

Banded JM Smith Press
2x8x50

Dumbell Shoulder Press
1x9x40
1x5x40
Eind van t jaar maar eens 46kg proberen

Side raise
2x16x6
Cuffed
2x13x3,5

Rear delt ext
2x12x7,5

• #3.568
Precies 1 jaar verschil
Bijna 9 maanden aan gear usage
Rechts wel stuk betere down lighting ofc

Verschil in huidkwaliteit is wel real :’)

21449400-0AD3-4B2F-B091-E741B87DE029.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #3.573
Ging je op test only al erg nice? Of vooral toen je begon te stacken.
Test/primo was voor mij mn beste kuur en het meest op gegained (maar was ook eerste kuur)

Heb niet echt het gevoel dat tren veel meerwaarde heeft gehad op wat meer 3D schouders na

Anadrol en winstrol vond ik sowieso kut dus orals hoeven ook niet meer van mij

Test/primo was voor mij mn beste kuur en het meest op gegained (maar was ook eerste kuur)

Heb niet echt het gevoel dat tren veel meerwaarde heeft gehad op wat meer 3D schouders na

Anadrol en winstrol vond ik sowieso kut dus orals hoeven ook niet meer van mij
De beste kuur is de kuur waarbij je mentale gezondheid, slaap, eetlust en focus tijdens de trainingen het best zijn.
Persoonlijk heb ik het liefst gewoon compounds waarbij ik bijna niet merk dat ik on ben.
Doe nu zelf gewoon een hele lange ‘blast’.
Nu week zes op 200 test 150 primo en indien nodig verhoog ik de dosis lichtjes. Het doel is eigenlijk om alles zo laag mogelijk te houden. Mijn huid is nu ook eindelijk weer rustig.

• #3.577
De beste kuur is de kuur waarbij je mentale gezondheid, slaap, eetlust en focus tijdens de trainingen het best zijn.
Persoonlijk heb ik het liefst gewoon compounds waarbij ik bijna niet merk dat ik on ben.
Nu week zes op 200 test 150 primo en indien nodig verhoog ik de dosis lichtjes. Het doel is eigenlijk om alles zo laag mogelijk te houden. Mijn huid is nu ook eindelijk weer rustig.
Volledig mee eens
Eigenlijk zit alles wel prima behalve slaap maar ik heb er vertrouwen in dat dat goed gaat komen in mn cruise

Mentale gezondheid zit ook best steady, soms even een klein dipje gehad mid blast maarja dat kon de roa, nolva, deficit, orals of te lage E2 door de aromasin zijn toen

Ik word nu 2x wakker per nacht, wat ik nog mee vind vallen aan de tren

Maar 1x is wel eigenlijk mn max dat ik wakker wil worden

Enige wat ik merk van “on” zijn is dat ik gewoon erg op mezelf ben

Die wat lagere dosis maar langere blast beviel mij ook erg en na mn test/deca blast (afhankelijk hoe die gaat bevallen) denk ik dat ik dat gewoon blijf doen

Maar waarom meteen 2 middelen. Langzaam opbouwen is toch altijd het advies? Of zijn jullie te gretig voor dat soort regeltjes.

• #3.579
Maar waarom meteen 2 middelen.
Beste zou altijd zijn om alleen te starten met test, ben ik wel met je eens
Maar test & primo is gewoon echt gouden combi imo
Langzaam opbouwen is toch altijd het advies?

Of zijn jullie te gretig voor dat soort regeltjes.
Gretig wordt je van zelf wel naar mate je kuurt, je wilt steeds meer, shit is verslavend

je bent echt flink gegroeid in 1 jaar tijd man , respect man, ga zo door :D

Terug
Naar boven