- Waardering
- 27.886
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep
Dat verlaagd mede je HDL
Eigenlijk zijn deze bloods het resultaat als ik het goed zeg van:
6 wekenOok niet echt top advies van je coaches voor je als je het al 2e en 3e kuur kan noemen. Zo vroeg in je bbd "carrière" al 16 weken tren runnen met een 3 week break. Hoelang zat er tussen kuur 1 en 2?

Goede baardgains ook wel!Precies 1 jaar verschil
Bijna 9 maanden aan gear usage
Rechts wel stuk betere down lighting ofc
Verschil in huidkwaliteit is wel real :’)
![]()
En hoeveel kg verschil?Precies 1 jaar verschil
Bijna 9 maanden aan gear usage
Rechts wel stuk betere down lighting ofc
Verschil in huidkwaliteit is wel real :’)
![]()
Rond de 8
Ging je op test only al erg nice? Of vooral toen je begon te stacken.
Test/primo was voor mij mn beste kuur en het meest op gegained (maar was ook eerste kuur)Ging je op test only al erg nice? Of vooral toen je begon te stacken.
De enige test only die Vypaw en ik runnen zijn tijdens de cruise😅Ging je op test only al erg nice? Of vooral toen je begon te stacken.
Ja dit dus 😂De enige test only die Vypaw en ik runnen zijn tijdens de cruise😅
De beste kuur is de kuur waarbij je mentale gezondheid, slaap, eetlust en focus tijdens de trainingen het best zijn.Test/primo was voor mij mn beste kuur en het meest op gegained (maar was ook eerste kuur)
Heb niet echt het gevoel dat tren veel meerwaarde heeft gehad op wat meer 3D schouders na
Anadrol en winstrol vond ik sowieso kut dus orals hoeven ook niet meer van mij
Volledig mee eensDe beste kuur is de kuur waarbij je mentale gezondheid, slaap, eetlust en focus tijdens de trainingen het best zijn.
Persoonlijk heb ik het liefst gewoon compounds waarbij ik bijna niet merk dat ik on ben.
Doe nu zelf gewoon een hele lange ‘blast’.
Nu week zes op 200 test 150 primo en indien nodig verhoog ik de dosis lichtjes. Het doel is eigenlijk om alles zo laag mogelijk te houden. Mijn huid is nu ook eindelijk weer rustig.
Maar waarom meteen 2 middelen. Langzaam opbouwen is toch altijd het advies? Of zijn jullie te gretig voor dat soort regeltjes.De beste kuur is de kuur waarbij je mentale gezondheid, slaap, eetlust en focus tijdens de trainingen het best zijn.
Persoonlijk heb ik het liefst gewoon compounds waarbij ik bijna niet merk dat ik on ben.
Doe nu zelf gewoon een hele lange ‘blast’.
Nu week zes op 200 test 150 primo en indien nodig verhoog ik de dosis lichtjes. Het doel is eigenlijk om alles zo laag mogelijk te houden. Mijn huid is nu ook eindelijk weer rustig.
Beste zou altijd zijn om alleen te starten met test, ben ik wel met je eens
Gretig wordt je van zelf wel naar mate je kuurt, je wilt steeds meer, shit is verslavend