Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Maar waarom meteen 2 middelen. Langzaam opbouwen is toch altijd het advies? Of zijn jullie te gretig voor dat soort regeltjes.
Ik zeg niet dat je gelijk een hoge dosis moet runnen. Je kunt twee middelen pakken en op dezelfde totale dosis uitkomen als bij één middel.

Edit: jaren terug was 500 test standaard eerste kuur. Ik heb nog lichte gyno uit mijn puberjaren dus leek me verstandiger om een cycle te runnen met iets minder aromatisatie (350 test 200 mast)

Die wat lagere dosis maar langere blast beviel mij ook erg en na mn test/deca blast (afhankelijk hoe die gaat bevallen) denk ik dat ik dat gewoon blijf doen

Dat is hier zowat de trend

Enkele die 6 maand lang cruisen op 125mg en dan als ze blasten hele lange 20-26 weken maar "lagere" dosis runnen.
Mijn beste cycle was ook wel de eerste die ik serieus nam, wat de cycles ervoor gebeurde ga ik niet over beginnen.

Test 300
Deca 200
Voor 26 weken gaf mij hele dikke results.
Ik ga vaak te intensief op een kortere cycle. Houd qua LBM meer over op lange lage dosissen maar het is moeiljk om die gymfocus 26 weken lang vast te houden.. ipv tot 10 weken echt hard gaan.

Precies 1 jaar verschil
Bijna 9 maanden aan gear usage
Rechts wel stuk betere down lighting ofc

Verschil in huidkwaliteit is wel real :’)

21449400-0AD3-4B2F-B091-E741B87DE029.jpeg
Van Jochie naar... ;)

Week 4 hier, nog steeds een lelijke kop. In welke week zag je verbetering?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.590
Tenzij je elk jaar nu 5 jaar verouderd. Dat zie je ook wel vaak of komt dat vooral door (te) hoge doseringen?
Ja dat gaat wel gebeuren maar had echt een jong koppie dus het is nu in balans
Denk ook als er shit zoals groeihormoon in gaat enzo dat proces allemaal nog erger versneld wordt
MPMD had er een video over, of die vigorous steve idk

• #3.592
  • #3.593
Roaccutane is opgehaald
Vanaf vandaag 40mg
Heb ook verschillende vaselines gekregen voor huid, neus etc

Zal waarschijnlijk wel een opvlamming krijgen door blast naar cruise switch & introductie van roa

Maar eens kijken hoe het er over een paar maanden bij staat

Had ook het gevoel dat de laatste roa die ik had gebruikt niet real was want had ook geen sides zoals ik dat de eerste keer had

Nu heb ik die onzekerheid sowieso niet

• #3.594
Ritme is trouwens echt top
Jaar geen structuur gehad
Nu elke doordeweekse dag 09:00-17:30 en zondagen 09:00-18:15

Elke ochtend 05:30 uit bed, ik kijk hier oprecht naar uit, vind het echt een top begin van mn dag
Dan ‘s Avonds wandel ik nog door de natuur
Merk alleen wel weer dat ik elke dag toch wel smoke sinds een week opeens, dus dat moet ik even gaan minderen maar vind het heerlijk om in de natuur te lopen met wat muziek op

Ik wandel ook omdat mn honger gewoon nog steeds echt heel erg is en ik zo toch net wat meer kcal kan eten

Ritme is trouwens echt top
Jaar geen structuur gehad
Nu elke doordeweekse dag 09:00-17:30 en zondagen 09:00-18:15

Elke ochtend 05:30 uit bed, ik kijk hier oprecht naar uit, vind het echt een top begin van mn dag
Dan ‘s Avonds wandel ik nog door de natuur
Merk alleen wel weer dat ik elke dag toch wel smoke sinds een week opeens, dus dat moet ik even gaan minderen maar vind het heerlijk om in de natuur te lopen met wat muziek op

Ik wandel ook omdat mn honger gewoon nog steeds echt heel erg is en ik zo toch net wat meer kcal kan eten
Dus in de ochtend voor werk trainen?

Ja lekker zo doen als dat kan ivm werk en je je er lekker bij voelt.

Terug
Naar boven