Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Ritme is trouwens echt top
Jaar geen structuur gehad
Nu elke doordeweekse dag 09:00-17:30 en zondagen 09:00-18:15

Elke ochtend 05:30 uit bed, ik kijk hier oprecht naar uit, vind het echt een top begin van mn dag
Dan ‘s Avonds wandel ik nog door de natuur
Merk alleen wel weer dat ik elke dag toch wel smoke sinds een week opeens, dus dat moet ik even gaan minderen maar vind het heerlijk om in de natuur te lopen met wat muziek op

Ik wandel ook omdat mn honger gewoon nog steeds echt heel erg is en ik zo toch net wat meer kcal kan eten
Klinkt alsof het super goed gaat! Wat een chill berichtje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.603
  • #3.604
Heb ook het gevoel dat ik een stuk voller en groter ben dan een week geleden
Ik hoor wel eens dat mast en tren je flat kunnen maken maar ik eet 400-500 gram carbs op een dag dus lijkt me dat dat niet echt het geval kan zijn toch?
Ik cruise voor nu nog op sust die ik 4x per week inject tot m'n vial op is en dan ga ik denk ik switchen naar test E
Alhoewel ik niet echt persé een van de twee beter vind, qua acne kan ik er ook geen uitspraak over doen maar test E lijkt me dan wel de meer verstandige keuze denk ik?

• #3.605
Ochtendgewicht tussen 76 - 76,5
1663228414303.png

Vanochtend voor het eerst sinds tijden weer een soort van euforisch gevoel na het trainen

Pull up TuT
1x10
1x7

Smith Row
2x8x53,5

SA Pulldown
2x8x25

SA row
2x8x24

Flat
1x12x40
1x8x40

Incline
2x12x26

Flye
2x12x10

Lat prayer
2x15x25

Shrug
2x15x38

Heb ook het gevoel dat ik een stuk voller en groter ben dan een week geleden
Ik hoor wel eens dat mast en tren je flat kunnen maken maar ik eet 400-500 gram carbs op een dag dus lijkt me dat dat niet echt het geval kan zijn toch?
Ik cruise voor nu nog op sust die ik 4x per week inject tot m'n vial op is en dan ga ik denk ik switchen naar test E
Alhoewel ik niet echt persé een van de twee beter vind, qua acne kan ik er ook geen uitspraak over doen maar test E lijkt me dan wel de meer verstandige keuze denk ik?
De sides die je ervaart komen voornamelijk door de schommelingen in je bloedwaarden (vooral die 1000mg mast bijvoorbeeld :o).

https://www.steroidplotter.com/ probeer je bloedwaarden dus zo stabiel mogelijk te krijgen.

Denk dat het met EOD prikken weinig uitmaakt of je kiest voor sust of enanthaat

• #3.609
Wat doe je dan op tiktok? Sta je een beetje te flexen?
Heb vanaf m'n eerste prik (21 november 2021) tot nu toe gewoon elke week een video waar ik poseer + updates qua kcal en trainingen enzo
Beetje zoals hier maar dan in een video
Bedoeling was gewoon de gehele progressie naar de show te loggen maarja nu gaat die niet meer door :p

Maar twijfel om het te verwijderen, merk dat ik echt veel van m'n tijd verdoe aan social media en vind het eigenlijk gewoon zonde

Het is wel leuk want wordt wel gewoon herkend in het openbaar/op festivals terwijl ik niet eens veel volgers heb met mensen die dan komen zeggen goed bezig etc.

Heb vanaf m'n eerste prik (21 november 2021) tot nu toe gewoon elke week een video waar ik poseer + updates qua kcal en trainingen enzo
Bedoeling was gewoon de gehele progressie naar de show te loggen maarja nu gaat die niet meer door :p

Maar twijfel om het te verwijderen, merk dat ik echt veel van m'n tijd verdoe aan social media en vind het eigenlijk gewoon zonde
Misschien waard om een poging te doen voor het worden voor influencer? Social media is key voor marketing. Kan je goed helpen met toekomstige klanten :)

• #3.611
Misschien waard om een poging te doen voor het worden voor influencer? Social media is key voor marketing. Kan je goed helpen met toekomstige klanten :)
Hahaha ja heb wel wat guys die ik via TT ken op snapchat enzo die door hun influencer status gewoon met Urs Kalecinski enzo hebben getrained
Dat is wel echt dik
Maar ik ben heel open over m'n gear usage dus daarmee limiteer ik wel redelijk wat kansen

Hahaha ja heb wel wat guys die ik via TT ken op snapchat enzo die door hun influencer status gewoon met Urs Kalecinski enzo hebben getrained
Dat is wel echt dik
Maar ik ben heel open over m'n gear usage dus daarmee limiteer ik wel redelijk wat kansen
Hmmm tegenwoordig word het wel wat meer genormaliseerd, juist als je er open mee bent. Potientele klanten zijn dan mensen die willen kuren maar met begeleiding op een veiligere (spreek uit ervaring :P)

• #3.613
Hmmm tegenwoordig word het wel wat meer genormaliseerd, juist als je er open mee bent. Potientele klanten zijn dan mensen die willen kuren maar met begeleiding op een veiligere (spreek uit ervaring :P)
Ja maar vind dat wel redelijk dubbel
Aan de ene kant wil je iemand natuurlijk goed adviseren, aan de andere kant help je diegene wel aan de zooi
Heb denk ik wel 20+ gasten in m'n DM's gehad en ze er allemaal van afgepraat
20+ gasten waar ik wel easy geld op had kunnen vangen als ik geen f**k om hun en hun gezondheid gaf
Vind het beetje een lastige kwestie
Sommige guys gaan het sowieso gebruiken natuurlijk

Ja maar vind dat wel redelijk dubbel
Aan de ene kant wil je iemand natuurlijk goed adviseren, aan de andere kant help je diegene wel aan de zooi
Heb denk ik wel 20+ gasten in m'n DM's gehad en ze er allemaal van afgepraat
20+ gasten waar ik wel easy geld op had kunnen vangen als ik geen f**k om hun en hun gezondheid gaf
Vind het beetje een lastige kwestie
Sommige guys gaan het sowieso gebruiken natuurlijk
Tja begrijp je wel, maar sommige mensen zijn eigenwijs (waaronder ik). Ik ga sws gebruiken, maar wil het wel onder begeleiding van iemand met kennis en ervaring doen, vooral de eerste cycle(s)

• #3.615
Tja begrijp je wel, maar sommige mensen zijn eigenwijs (waaronder ik). Ik ga sws gebruiken, maar wil het wel onder begeleiding van iemand met kennis en ervaring doen, vooral de eerste cycle(s)
Er zijn heel veel mensen eigenwijs ja :roflol:
Heb ook bij sommige echt moeite moeten doen om door te dringen dat als jij 3 jaar geen progressie naturel maakt AAS ook niet veel voor je gaat betekenen

Het is wel leuk want wordt wel gewoon herkend in het openbaar/op festivals terwijl ik niet eens veel volgers heb met mensen die dan komen zeggen goed bezig etc.
Nee niet verwijderen man je gaat de goeie kant op geduld is the key 👌🏻

• #3.617
BSS om 7 uur 's Ochtends is toch wel een andere vorm van depressie
Nee zonder gekkigheid elke avond voor legday tot nu toe slaap ik slecht omdat ik gewoon zo een zin heb om op legday te knallen :roflol:
UB boeit me niet zoveel maar ik wil gewoon zo graag dikke legs
Vandaag ben ik vrij, alsnog 05:30 m'n nest uit omdat ik niet meer kon slapen en wilde gymmen lol

Denk dat ik deze week ongeveer 500 gram aan ga komen t.o.v vorige week zoals het er nu voorstaat

Voel me mentaal al wel een stuk beter, of dit placebo is geen idee maar ik voelde gisteren weer iets van euforie en dat heb ik al lang niet meer gevoeld

1663311924292.png

Hier leg foto's (wel met filter die het er allemaal net wat beter uit laat zien tho')

BSS
1x9x28 per kant
1x8x28 per kant
Zit nog beetje te kloten met afstand van het bankje en m'n stabiliteit
Heb soms een rep dat ik nog net niet omval maar kan mezelf altijd wel corrigeren, wel zonde want is wel redelijk wat energie wat je daar inlevert
Voel hem nu wel volledig gewoon in het voorste been waar ik hem eerst voor een best wel groot deel m'n tweede been voelde
Brace kan nog iets beter + rug mag consistenter recht blijven

Uni LP 3-4 sec N
1x11x80
1x9x80
Uitvoering was echt 10/10, heerlijk tot failure kunnen pushen, tot het gaatje gaan op deze voelt echt heerlijk

Leg Ext
1x10x72, teveel van het goede
1x10x56
Wil hier aimen voor 15 reps maar ben niet gewend dat m'n quads al zo dood zijn, met normaal squatten viel de fatigue echt een stuk erger mee lijkt het wel
Volgende keer lekker op 56 beginnen
Wil de 2e legday die hamstring focused is dan eerst beginnen met leg extensions op lagere rep-range om zo m'n quads te pre-fatiguen voor de legpress gezien ik die bijna uitgespeeld heb want ik doe hem dan bi-lateraal

LLC 3-4 sec N
1x8x56
1x5x56
Wil hier 8 reps aimen, dus volgende keer gewicht wat lager
De hamstring dag pak ik dan hogere rep range hier en op RDL lagere rep-range

Adductor
1x15x56
1x10x56
Weet even niet meer of de gewichten en rep range exact kloppen maar ik wil hier sowieso 15 reps behalen

RDL Dumbell
2x15x40
Geen onderrug pomp, vorm gaat top

Abductor
2xFailurex56
Zie best wel wat gemixte shit over hoe effectief deze oefening daadwerkelijk is voor glutes

Standing Calf Raise
3x15x60

• #3.618
Denk overigens voornamelijk dat m'n lackende hamstrings ook te danken zijn aan dat ik vroeger turnen, karate, kickbox etc heb gedaan
Ik was echt bizar lenig maar voor bodybuilding is dat nogal counter-productive

Ook heb ik 3 jaar lang ge-egolift op de lying leg curl met maar 50% ROM waardoor de helft niet eens gedeveloped was lol

Maar met de huidige oefening selectie heb ik er wel vertrouwen in dat dit goed gaat komen

Laatst met implementatie van barbell RDL's over de gehele hammies spierpijn de dag erna, dus ik target ze in ieder geval goed met die

BSS om 7 uur 's Ochtends is toch wel een andere vorm van depressie
Nee zonder gekkigheid elke avond voor legday tot nu toe slaap ik slecht omdat ik gewoon zo een zin heb om op legday te knallen :roflol:
UB boeit me niet zoveel maar ik wil gewoon zo graag dikke legs
Vandaag ben ik vrij, alsnog 05:30 m'n nest uit omdat ik niet meer kon slapen en wilde gymmen lol

Denk dat ik deze week ongeveer 500 gram aan ga komen t.o.v vorige week zoals het er nu voorstaat

Voel me mentaal al wel een stuk beter, of dit placebo is geen idee maar ik voelde gisteren weer iets van euforie en dat heb ik al lang niet meer gevoeld

1663311924292.png

Hier leg foto's (wel met filter die het er allemaal net wat beter uit laat zien tho')

BSS
1x9x28 per kant
1x8x28 per kant
Zit nog beetje te kloten met afstand van het bankje en m'n stabiliteit
Heb soms een rep dat ik nog net niet omval maar kan mezelf altijd wel corrigeren, wel zonde want is wel redelijk wat energie wat je daar inlevert
Voel hem nu wel volledig gewoon in het voorste been waar ik hem eerst voor een best wel groot deel m'n tweede been voelde
Brace kan nog iets beter + rug mag consistenter recht blijven

Uni LP 3-4 sec N
1x11x80
1x9x80
Uitvoering was echt 10/10, heerlijk tot failure kunnen pushen, tot het gaatje gaan op deze voelt echt heerlijk

Leg Ext
1x10x72, teveel van het goede
1x10x56
Wil hier aimen voor 15 reps maar ben niet gewend dat m'n quads al zo dood zijn, met normaal squatten viel de fatigue echt een stuk erger mee lijkt het wel
Volgende keer lekker op 56 beginnen
Wil de 2e legday die hamstring focused is dan eerst beginnen met leg extensions op lagere rep-range om zo m'n quads te pre-fatiguen voor de legpress gezien ik die bijna uitgespeeld heb want ik doe hem dan bi-lateraal

LLC 3-4 sec N
1x8x56
1x5x56
Wil hier 8 reps aimen, dus volgende keer gewicht wat lager
De hamstring dag pak ik dan hogere rep range hier en op RDL lagere rep-range

Adductor
1x15x56
1x10x56
Weet even niet meer of de gewichten en rep range exact kloppen maar ik wil hier sowieso 15 reps behalen

RDL Dumbell
2x15x40
Geen onderrug pomp, vorm gaat top

Abductor
2xFailurex56
Zie best wel wat gemixte shit over hoe effectief deze oefening daadwerkelijk is voor glutes

Standing Calf Raise
3x15x60
Klein ondeugend filtertje hoort er af en toe gewoon bij

Terug
Naar boven