BSS om 7 uur 's Ochtends is toch wel een andere vorm van depressie
Nee zonder gekkigheid elke avond voor legday tot nu toe slaap ik slecht omdat ik gewoon zo een zin heb om op legday te knallen

UB boeit me niet zoveel maar ik wil gewoon zo graag dikke legs
Vandaag ben ik vrij, alsnog 05:30 m'n nest uit omdat ik niet meer kon slapen en wilde gymmen lol
Denk dat ik deze week ongeveer 500 gram aan ga komen t.o.v vorige week zoals het er nu voorstaat
Voel me mentaal al wel een stuk beter, of dit placebo is geen idee maar ik voelde gisteren weer iets van euforie en dat heb ik al lang niet meer gevoeld
Hier leg foto's (wel met filter die het er allemaal net wat beter uit laat zien tho')
BSS
1x9x28 per kant
1x8x28 per kant
Zit nog beetje te kloten met afstand van het bankje en m'n stabiliteit
Heb soms een rep dat ik nog net niet omval maar kan mezelf altijd wel corrigeren, wel zonde want is wel redelijk wat energie wat je daar inlevert
Voel hem nu wel volledig gewoon in het voorste been waar ik hem eerst voor een best wel groot deel m'n tweede been voelde
Brace kan nog iets beter + rug mag consistenter recht blijven
Uni LP 3-4 sec N
1x11x80
1x9x80
Uitvoering was echt 10/10, heerlijk tot failure kunnen pushen, tot het gaatje gaan op deze voelt echt heerlijk
Leg Ext
1x10x72, teveel van het goede
1x10x56
Wil hier aimen voor 15 reps maar ben niet gewend dat m'n quads al zo dood zijn, met normaal squatten viel de fatigue echt een stuk erger mee lijkt het wel
Volgende keer lekker op 56 beginnen
Wil de 2e legday die hamstring focused is dan eerst beginnen met leg extensions op lagere rep-range om zo m'n quads te pre-fatiguen voor de legpress gezien ik die bijna uitgespeeld heb want ik doe hem dan bi-lateraal
LLC 3-4 sec N
1x8x56
1x5x56
Wil hier 8 reps aimen, dus volgende keer gewicht wat lager
De hamstring dag pak ik dan hogere rep range hier en op RDL lagere rep-range
Adductor
1x15x56
1x10x56
Weet even niet meer of de gewichten en rep range exact kloppen maar ik wil hier sowieso 15 reps behalen
RDL Dumbell
2x15x40
Geen onderrug pomp, vorm gaat top
Abductor
2xFailurex56
Zie best wel wat gemixte shit over hoe effectief deze oefening daadwerkelijk is voor glutes
Standing Calf Raise
3x15x60