MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

BSS
1x9x28 per kant
1x8x28 per kant
Zit nog beetje te kloten met afstand van het bankje en m'n stabiliteit
Heb soms een rep dat ik nog net niet omval maar kan mezelf altijd wel corrigeren, wel zonde want is wel redelijk wat energie wat je daar inlevert
Voel hem nu wel volledig gewoon in het voorste been waar ik hem eerst voor een best wel groot deel m'n tweede been voelde
Brace kan nog iets beter + rug mag consistenter recht blijven
Als je gaat zitten op het bankje en je been languit voor je neerzet heb je zowat altijd de goede afstand.
Vind even geen goed plaatje dat duidelijk maakt wat ik bedoel :emo:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.622
Als je gaat zitten op het bankje en je been languit voor je neerzet heb je zowat altijd de goede afstand.
Vind even geen goed plaatje dat duidelijk maakt wat ik bedoel :emo:
Die truc paste ik dus al toe :roflol:
Maar als ik mezelf dan film zie ik toch dat het afstand van mn ene been net iets te lang is

Daar ben ik het niet mee eens. Net het tegenovergestelde imo.
Bv Flex wheeler, Paul Lans

1663326261091.png

Maar ook Ronnie Colman (ja, echt) en Tom Platz.

Elke bodypart dat ik flexibeler heb gemaakt (enkel door full ROM te trainen) heeft betere progress gemaakt.
Idd, ben ook door het trainen vroeger een stuk leniger geworden. Enkel door alles full ROM te trainen, stretchen zo goed als niet

Je bent niet de enige met acne/uitslag 😉

5-E8-B2-BC0-FB80-437-A-BB21-D66-B066-D289-B.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.638
Kracht progressie gaat echt moker hard op triceps

Shape gaat echt met de dag vooruit nog steeds

Mentaal begin ik weer me oude zelf te worden maar het zijn opeens kneiter veel prikkels om te handelen voor me

Afgelopen maand had ik echt 0 interesse meer in vrouwen en opeens ben ik helemaal head over heels over een chick, herken mezelf niet eens meer joh, ben deze shit ton aan emoties sowieso niet meer gewend maar ik zit wel echt zooooveel beter in m'n vel
Het is alsof m'n hoofd elke dag een beetje lichter wordt

Gewicht vanochtend was 75,5 maar had een droge mond, te weinig water gedronken gisteren

Laatst met een meid bij haar gym gaan sporten en blijkbaar na die gym sessie hebben echt tig mensen gevraagd of ik natty was en dat terwijl ik alleen maar oversized shit droeg, dus ego boostje +1

Had ff voor de fun 1RM OHP geprobeerd 80kg (is jaar geleden ofzo), maar kreeg hem tot 90% omhoog daarna faalde ik
Tijd om onterfd te worden

1663402917180.png

Word nu wel een filter kechie :$

Incline DB
2x12x14

Hammer
1x12x14
1x10x14

Cable Cross

2x15x10

Tricep Ext
2x12x21

Tricep pushdown

2x8x12,5

Nieuwe JM Smith Banded Press Setup
2x8x50

Reverse EZ
2x15x17,5

Low Bicep Double Cable Curl
1x12x12,5
1x8x12,5
Ik ga die high cable curl oefening gewoon skippen, vind hem echt kut, deze is veel beter

Uni Shoulder Press
2x8x24

Side Raise - Rear Delt Cable shit tot failure

Hebt het waarschijnlijk al 100x verteld. Maar dat je je beter voelt is een resultaat van dat je aan het cruisen bent nu, toch? Op hoeveel test?

Terug
Naar boven