- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Dan krijg je zo'n tolerantie dat je 2g aan wiet nodig hebt in 1 avond...
Ik red het 2x per maand met 50-100mg.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan krijg je zo'n tolerantie dat je 2g aan wiet nodig hebt in 1 avond...
Ik red het 2x per maand met 50-100mg.Pff. Heftig. 2g aan wiet in een avond. Belachelijk.Dan krijg je zo'n tolerantie dat je 2g aan wiet nodig hebt in 1 avond...Ik red het 2x per maand met 50-100mg.
Ik krijg juist 0 honger van wiet, of nouja hasj, want van wiet wordt ik helemaal para
Ik ga nu niet m'n kcal verlagen nu ik net in cruise zit, kan de voeding nu net goed gebruiken, denk dat ik gewoon wat minder cafeïne in m'n nek moet gooien 's Ochtends
MKEetlust is trouwens helemaal weg overigens
Moet m'n maaltijden weer naar binnen forceren
Maar dat zou eigenlijk in deze fase nog nodig moeten zijn.MKMaar dat zou eigenlijk in deze fase nog nodig moeten zijn.
Het is kutspul maar voor eetlust is het echt top.
Wil voor nu gewoon nog wegblijven van de "hacks"Opbouwen met meer vloeibaar eten om je eetlust weer te kickstarten om daarna steeds meer vast eten een idee?

Metabolisme is iets hoger met meer AAS. Als gear omlaag gaat is het niet heel onlogisch als voeding ook iets omlaag gaat. Het is ook niet dat een paar dagen je hele rebound gaat verneuken, maar idd verlagen van caffeine intake kan wellicht iets schelen al.Ik krijg juist 0 honger van wiet, of nouja hasj, want van wiet wordt ik helemaal para
Ik ga nu niet m'n kcal verlagen nu ik net in cruise zit, kan de voeding nu net goed gebruiken, denk dat ik gewoon wat minder cafeïne in m'n nek moet gooien 's Ochtends
Prima aanpak. Zijn idd trucjes en middeltjes die je beter later inzet.
Ja niet normaal

Dat wel maar is wel iets hoger dan dat het naturel wasHeb je je bloeddruk niet regelmatig gecontroleerd dan?
Kan je altijd leuk bijverdienen door als levensgrote tomaat op te treden bij de plaatselijke groenteboer.Ja niet normaal
Zonnebank erbij en ik loop rond als een tomaat
Hoe lang trainde je hier al en wat waren je bodystats?Sla al m'n progressie en lift foto's/video's in snapchat op, elk jaar krijg je dan een herinnering
Is wel leuk
1 jaar geleden, natty
![]()
Wat me vooral opvalt is gewoon letterlijk m'n huidskleur die een stuk roder achtig is geworden nu (muv acne), maar vind het er wel beter uitzien
Zal wss wel met bloeddruk enzo te maken hebben? Geen idee
4 jaar, waarvan 2 jaar voeding en lifts tracken, was toen 67kgHoe lang trainde je hier al en wat waren je bodystats?
Wel bizarre groei toen je on ging
Vooral je schouders🥵4 jaar, waarvan 2 jaar voeding en lifts tracken, was toen 67kg
En ja klopt, 9 maanden aan gear usage heeft al wel redelijk vruchten afgeworpen moet ik zeggen (9kg verschil)
![]()
"Tren"