- Waardering
- 2.880
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zeggen altijd je eerste kuur reageer je het beste op. Kan je maar beter ineens een jaar doorgaan

Ja lol en ik kan je vertellen dat een jaar zo om is😂Ze zeggen altijd je eerste kuur reageer je het beste op. Kan je maar beter ineens een jaar doorgaan![]()
Dit is gewoon 1 grote blastJa lol en ik kan je vertellen dat een jaar zo om is😂
Ik zou er mee wachten en je geld aan nuttigere dingen bestedenZit er over na te denken over 9 maanden aan de GH te gaan, als ik eenmaal opleiding, acne etc heb gefixt. Maar goed dat zien we dan wel
Eens dat soort dingen kan altijd later nog.Ik zou er mee wachten en je geld aan nuttigere dingen besteden
Hier in de buurt zit een speciale saunclub voor jou. Tibet

Heb je een link? Misschien kunnen we eens samen gaanHier in de buurt zit een speciale saunclub voor jou. Tibet![]()
Heb je een link? Misschien kunnen we eens samen gaan
www.sauna-tibet.nl
Thiccc??
Puur voor het trainen met haar? Of hoop je hier misschien meer uit te slepen. Ken je haar uit de gym of hoe is dat gegaan. Jammer weer hoor, al dat anonieme.Gisteren getrained met powerlift chick en het was echt top
Spotten was 10/10
Bij bijv een lat pulldown als ik de laatste rep er bijna niet uit kreeg pushte ze net ff mee om hem toch forced eruit te krijgen
En dat vrijwel bij elke oefening waar nodig zonder dat ik er om had gevraagd
Bench
1x110 @ RPE 6
3x3x110 RIR aflopend 2-0
Toch weer bench implementeren denk ik
Heb opeens redelijk wat kracht daar (hoe zou dat toch komen)
Ochtendgewicht 75,2 tfoe
![]()
😏
Is mn gymcrushPuur voor het trainen met haar? Of hoop je hier misschien meer uit te slepen. Ken je haar uit de gym of hoe is dat gegaan. Jammer weer hoor, al dat anonieme.
Nice kerel, even gas gegeven en het heeft gewerkt! 💪😏
Is mn gymcrush
Bood aan om uiteten te gaan
Ze komt net uit n relatie dus ze zei dat ze geen behoefte had aan daten maar we wel als vrienden uiteten konden
Toen zei ik dat ik geen meerwaarde zie in vrienden zijn want ik kan ook gewoon met matties uiteten
Heb vervolgens gezegd dat ik de auto niet uitstap tot ze met mij mee uit eten ging
Nou 2 uur gepraat over waarom haar relatie uit ging (precies zelfde reden waarom die van mij uit ging), gebrek aan discipline en werkethiek van onze partners
Later was ze akkoord en vroeg ze zelfs of we onze outfits op elkaar af gingen stemmen dus zit wel goed
Der bazin en vriendinnen zeiden ookal of ik niets voor haar was dus ewaja
Ik ben normaal ook nooit zoNice kerel, even gas gegeven en het heeft gewerkt! 💪
That's how we do.😏
Is mn gymcrush
Bood aan om uiteten te gaan
Ze komt net uit n relatie dus ze zei dat ze geen behoefte had aan daten maar we wel als vrienden uiteten konden
Toen zei ik dat ik geen meerwaarde zie in vrienden zijn want ik kan ook gewoon met matties uiteten
Heb vervolgens gezegd dat ik de auto niet uitstap tot ze met mij mee uit eten ging
Nou 2 uur gepraat over waarom haar relatie uit ging (precies zelfde reden waarom die van mij uit ging), gebrek aan discipline en werkethiek van onze partners
Later was ze akkoord en vroeg ze zelfs of we onze outfits op elkaar af gingen stemmen dus zit wel goed
Der bazin en vriendinnen zeiden ookal of ik niets voor haar was dus ewaja
Cruise op 150mg Sust nuFf geen zin om alles terug te lezen nu, maar je cruised nu op hoeveel?
En geen coaching meer van Siem dus nu zelf training of wel push/pull/legs behouden?