Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Je respons is inderdaad behoorlijk goed

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.683
Zit er over na te denken over 9 maanden aan de GH te gaan, als ik eenmaal opleiding, acne etc heb gefixt. Maar goed dat zien we dan wel

Ja nee ik paal geen mannen meer nu ik al een tijdje vrij ben.

• #3.692
Gisteren getrained met powerlift chick en het was echt top

Spotten was 10/10

Bij bijv een lat pulldown als ik de laatste rep er bijna niet uit kreeg pushte ze net ff mee om hem toch forced eruit te krijgen

En dat vrijwel bij elke oefening waar nodig zonder dat ik er om had gevraagd

Bench
1x110 @ RPE 6
3x3x110 RIR aflopend 2-0
Toch weer bench implementeren denk ik
Heb opeens redelijk wat kracht daar (hoe zou dat toch komen)

Ochtendgewicht 75,2 tfoe

56333826-A0F2-4406-B36E-4D8848CF6AF9.jpeg

Gisteren getrained met powerlift chick en het was echt top

Spotten was 10/10

Bij bijv een lat pulldown als ik de laatste rep er bijna niet uit kreeg pushte ze net ff mee om hem toch forced eruit te krijgen

En dat vrijwel bij elke oefening waar nodig zonder dat ik er om had gevraagd

Bench
1x110 @ RPE 6
3x3x110 RIR aflopend 2-0
Toch weer bench implementeren denk ik
Heb opeens redelijk wat kracht daar (hoe zou dat toch komen)

Ochtendgewicht 75,2 tfoe

56333826-A0F2-4406-B36E-4D8848CF6AF9.jpeg
Puur voor het trainen met haar? Of hoop je hier misschien meer uit te slepen. Ken je haar uit de gym of hoe is dat gegaan. Jammer weer hoor, al dat anonieme.

• #3.695
😏
Puur voor het trainen met haar? Of hoop je hier misschien meer uit te slepen. Ken je haar uit de gym of hoe is dat gegaan. Jammer weer hoor, al dat anonieme.
Is mn gymcrush
Bood aan om uiteten te gaan
Ze komt net uit n relatie dus ze zei dat ze geen behoefte had aan daten maar we wel als vrienden uiteten konden

Toen zei ik dat ik geen meerwaarde zie in vrienden zijn want ik kan ook gewoon met matties uiteten

Heb vervolgens gezegd dat ik de auto niet uitstap tot ze met mij mee uit eten ging

Nou 2 uur gepraat over waarom haar relatie uit ging (precies zelfde reden waarom die van mij uit ging), gebrek aan discipline en werkethiek van onze partners

Later was ze akkoord en vroeg ze zelfs of we onze outfits op elkaar af gingen stemmen dus zit wel goed

Der bazin en vriendinnen zeiden ookal of ik niets voor haar was dus ewaja

😏

Is mn gymcrush
Ze komt net uit n relatie dus ze zei dat ze geen behoefte had aan daten maar we wel als vrienden uiteten konden

Toen zei ik dat ik geen meerwaarde zie in vrienden zijn want ik kan ook gewoon met matties uiteten

Heb vervolgens gezegd dat ik de auto niet uitstap tot ze met mij mee uit eten ging

Nou 2 uur gepraat over waarom haar relatie uit ging (precies zelfde reden waarom die van mij uit ging), gebrek aan discipline en werkethiek van onze partners

Later was ze akkoord en vroeg ze zelfs of we onze outfits op elkaar af gingen stemmen dus zit wel goed

Nice kerel, even gas gegeven en het heeft gewerkt! 💪

• #3.697
Nice kerel, even gas gegeven en het heeft gewerkt! 💪
Ik ben normaal ook nooit zo
Normaal denk ik ja laat maar zitten
Maar ik heb nog nooit een meid ontmoet met zoveel discipline en ambitie en zelfde interesses
Dus alles of niets it is 🤝

Ff geen zin om alles terug te lezen nu, maar je cruised nu op hoeveel?

En geen coaching meer van Siem dus nu zelf training of wel push/pull/legs behouden?

😏

Is mn gymcrush

That's how we do.

Niet daten met vrouwen met wie je niet wilt trouwen.

• #3.700
Ff geen zin om alles terug te lezen nu, maar je cruised nu op hoeveel?

En geen coaching meer van Siem dus nu zelf training of wel push/pull/legs behouden?
Cruise op 150mg Sust nu
Gestopt bij Siem idd, ik doe nu zelf training

Back/Chest A
Legs A
Arms/Shoulders A
Rust
Back/Chest B
Legs B
Arms/Shoulders B
Rust

Terug
Naar boven