- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja ik vind 180kg rack pull ook nog wel tegen vallen moet ik zeggen, gezien ik dat ook heb gedeadlift (of het was 175kg, weet ik even niet precies meer)Er is juist geen meerwaarde met een rackpull van 10cm. Geen haat naar jou verder hoor want je bent lekker bezig. Maar je kan nog geen BOR met 60kg maar doet wel rackpulls met 180kg, iets klopt er dan niet.

Daar heb je gelijk in maar persoonlijk zou ik het zonde vinden van de primo. Maargoed iedereen zijn voorkeur.Als je er nog andere middelen naast zet zoals testosteron en nandrolone, denk ik dat 200mg mast of primo prima is. Slow and steady kwaliteit gainen
Denk dat 200mg primo voor een eerste cycle ook gewoon meer dan voldoende is, alhoewel ik buiten wat vollere spieren (en of dit dan van de primo is of de vochtretentie van de test is weet ik ook niet) niet echt weet wat ik voorderest nog moet verwachten ervanDaar heb je gelijk in maar persoonlijk zou ik het zonde vinden van de primo. Maargoed iedereen zijn voorkeur.
Voor je eerste cycle is het zeker prima hoor daar doelde ik ook niet op. Persoonlijk vind ik ook dat je eerste cycle gewoon laag moet beginnen om op die manier kennis te maken met aas dus het is zeker geen aanval naar jou toe hoor. Maar als je wat meer cycles gerund hebt dan vind ik dat je aan 200mg primo gewoon weinig hebt en daarbij komt het goedje in mijn ogen niet tot zijn recht.Denk dat 200mg primo voor een eerste cycle ook gewoon meer dan voldoende is, alhoewel ik buiten wat vollere spieren (en of dit dan van de primo is of de vochtretentie van de test is weet ik ook niet) niet echt weet wat ik voorderest nog moet verwachten ervan
Sowieso geen strength gains in ieder geval
Na week 3/4 begon ik wel kracht toename te merken, maar kan ook wellicht aan me calorie overschot liggen en het lichaamsgewicht wat ik aankwam. Moeilijk om de vinger op 1 iets te leggen als er meerdere factoren de oorzaak kunnen zijn.Denk dat 200mg primo voor een eerste cycle ook gewoon meer dan voldoende is, alhoewel ik buiten wat vollere spieren (en of dit dan van de primo is of de vochtretentie van de test is weet ik ook niet) niet echt weet wat ik voorderest nog moet verwachten ervan
Sowieso geen strength gains in ieder geval
Haha geen stress bro, zag het ook niet als aanvalVoor je eerste cycle is het zeker prima hoor daar doelde ik ook niet op. Persoonlijk vind ik ook dat je eerste cycle gewoon laag moet beginnen om op die manier kennis te maken met aas dus het is zeker geen aanval naar jou toe hoor. Maar als je wat meer cycles gerund hebt dan vind ik dat je aan 200mg primo gewoon weinig hebt en daarbij komt het goedje in mijn ogen niet tot zijn recht.
Verder kan je van primo gewoon slow and steady gains verwachten doordat het weinig vocht vasthoudt. Ook geeft het je wel een mooie gepolijste look indien je vp in check is . Aangezien jij mooi droog gestart bent zul je dit ook eerder zien.
Ja heb met m'n domme hoofd niets gemeten want heb nog steeds geen meetlint maar ik volg sowieso je log met alle interesseNa week 3/4 begon ik wel kracht toename te merken, maar kan ook wellicht aan me calorie overschot liggen en het lichaamsgewicht wat ik aankwam. Moeilijk om de vinger op 1 iets te leggen als er meerdere factoren de oorzaak kunnen zijn.
Aanstaande donderdag is week 10 voorbij van mijn cycle dan zie je wat je eventueel kan verwachten van jou kuur zal er ook bijzetten in cm”s of er toename is van bepaalde spieren.

Ja steady gains sowieso lieverIk had met verschillende sarms oa: LGD4033 en S23 en RAD140 in week 3 toch wel meer dan 20 tot 30% meer kracht maar ik denk dat bij jou nog wel komt heeft gewoon nog even tijd nodig. Maar gaat lekker... steady gains toch dat is wat je wil toch?![]()
Degene die blijft cruisenBen echt benieuwd wie er aan de eindstreep het meest overhoud ookal verschilt dat natuurlijk per persoon

Als je doel puur hypertrofie voor je rugspieren is, heb je wel wat meer baat bij rack pulls. Neemt niet weg dat Deadlifts ook een uitstekende oefening ervoor is.Er is juist geen meerwaarde met een rackpull van 10cm. Geen haat naar jou verder hoor want je bent lekker bezig. Maar je kan nog geen BOR met 60kg maar doet wel rackpulls met 180kg, iets klopt er dan niet.
KletsAls je doel puur hypertrofie voor je rugspieren is, heb je wel wat meer baat bij rack pulls. Neemt niet weg dat Deadlifts ook een uitstekende oefening ervoor is.
😏 😏 😏
Dat mag jij vinden maar ik kan me er zeker wel in vinden. 200mg primo is gewoon niet zo sterk, en dan kun jij dat wel belachelijk vinden maar ik vindt het nergens op slaan om 200mg primo in een cycle te zetten. Persoonlijk vindt ik dat primo dan niet echt tot zijn recht komt qua shape, looks en progress. Waarvoor kuur je uberhuapt op die 200mg primo ? Om een kilootje te winnen ofwat?
Legg press is zeker niet plate loaded dan kan je nog altijd unilateraal proberen voor progressie.Leg Press
1x8x145
1x8x185
1x12x185
Dit gaat eigenlijk veel te makkelijk zelfs vanuit startpositie, dus ga de reps maar opschroeven I guess, heb niet veel keuze voorderest
Highbar Squat
2x8x90
Vind highbar nog steeds kut, voel sowieso niet heel veel quad activatie bij een squat
Leg Ext 2 sec hold
2x10x86
Adductor 2 sec hold
1x15x54
1x13x54
SLDL
2x12x90
LLC 1 sec hold
1x12x51
1x8x51
Unilateral Seated Calf Raise
4x12x12,5
Is niet plate loaded dus max is 200Ja dat kan toch ook makkelijk zwaarder lijkt mij, de chicks hier pressen al ez met 200+

Nope niet plate loaded idd, unilateraal is wel een goeie jaLegg press is zeker niet plate loaded dan kan je nog altijd unilateraal proberen voor progressie.
Ja dat kan toch ook makkelijk zwaarder lijkt mij, de chicks hier pressen al ez met 200+