MuscleMeat

One Cycle Won't Hurt

Er is juist geen meerwaarde met een rackpull van 10cm. Geen haat naar jou verder hoor want je bent lekker bezig. Maar je kan nog geen BOR met 60kg maar doet wel rackpulls met 180kg, iets klopt er dan niet ;).

• Topic Starter Topic Starter
Er is juist geen meerwaarde met een rackpull van 10cm. Geen haat naar jou verder hoor want je bent lekker bezig. Maar je kan nog geen BOR met 60kg maar doet wel rackpulls met 180kg, iets klopt er dan niet ;).
Mja ik vind 180kg rack pull ook nog wel tegen vallen moet ik zeggen, gezien ik dat ook heb gedeadlift (of het was 175kg, weet ik even niet precies meer)
Met een deadlift zou ik ook hamstrings secundair meepakken en dan heb je weer kans dat ik daar tijdens legdays last van heb (en ik doe op legdays zelf stiff leg deadlifts)
Betreft die BOR, daar heb ik nog steeds geen beredenering voor :p

Daar heb je gelijk in maar persoonlijk zou ik het zonde vinden van de primo. Maargoed iedereen zijn voorkeur.
Denk dat 200mg primo voor een eerste cycle ook gewoon meer dan voldoende is, alhoewel ik buiten wat vollere spieren (en of dit dan van de primo is of de vochtretentie van de test is weet ik ook niet) niet echt weet wat ik voorderest nog moet verwachten ervan
Sowieso geen strength gains in ieder geval

Ik had met verschillende sarms oa: LGD4033 en S23 en RAD140 in week 3 toch wel meer dan 20 tot 30% meer kracht maar ik denk dat bij jou nog wel komt heeft gewoon nog even tijd nodig. Maar gaat lekker... steady gains toch dat is wat je wil toch? :D

Denk dat 200mg primo voor een eerste cycle ook gewoon meer dan voldoende is, alhoewel ik buiten wat vollere spieren (en of dit dan van de primo is of de vochtretentie van de test is weet ik ook niet) niet echt weet wat ik voorderest nog moet verwachten ervan
Voor je eerste cycle is het zeker prima hoor daar doelde ik ook niet op. Persoonlijk vind ik ook dat je eerste cycle gewoon laag moet beginnen om op die manier kennis te maken met aas dus het is zeker geen aanval naar jou toe hoor. Maar als je wat meer cycles gerund hebt dan vind ik dat je aan 200mg primo gewoon weinig hebt en daarbij komt het goedje in mijn ogen niet tot zijn recht.

Verder kan je van primo gewoon slow and steady gains verwachten doordat het weinig vocht vasthoudt. Ook geeft het je wel een mooie gepolijste look indien je vp in check is . Aangezien jij mooi droog gestart bent zul je dit ook eerder zien.

Na week 3/4 begon ik wel kracht toename te merken, maar kan ook wellicht aan me calorie overschot liggen en het lichaamsgewicht wat ik aankwam. Moeilijk om de vinger op 1 iets te leggen als er meerdere factoren de oorzaak kunnen zijn.

Aanstaande donderdag is week 10 voorbij van mijn cycle dan zie je wat je eventueel kan verwachten van jou kuur zal er ook bijzetten in cm”s of er toename is van bepaalde spieren.

Voor je eerste cycle is het zeker prima hoor daar doelde ik ook niet op. Persoonlijk vind ik ook dat je eerste cycle gewoon laag moet beginnen om op die manier kennis te maken met aas dus het is zeker geen aanval naar jou toe hoor. Maar als je wat meer cycles gerund hebt dan vind ik dat je aan 200mg primo gewoon weinig hebt en daarbij komt het goedje in mijn ogen niet tot zijn recht.

Verder kan je van primo gewoon slow and steady gains verwachten doordat het weinig vocht vasthoudt. Ook geeft het je wel een mooie gepolijste look indien je vp in check is . Aangezien jij mooi droog gestart bent zul je dit ook eerder zien.
Haha geen stress bro, zag het ook niet als aanval
Ben wel heel erg benieuwd naar die primo/gepolijste look waar iedereen het idd over heeft, maar las dat primo pas echt shined op echt een heel laag body fat %
Ik gok mezelf nu rond de 12% ofzo, maar die steve zei dat het onder de 9% echt tot z'n recht komt iirc

Na week 3/4 begon ik wel kracht toename te merken, maar kan ook wellicht aan me calorie overschot liggen en het lichaamsgewicht wat ik aankwam. Moeilijk om de vinger op 1 iets te leggen als er meerdere factoren de oorzaak kunnen zijn.

Aanstaande donderdag is week 10 voorbij van mijn cycle dan zie je wat je eventueel kan verwachten van jou kuur zal er ook bijzetten in cm”s of er toename is van bepaalde spieren.
Ja heb met m'n domme hoofd niets gemeten want heb nog steeds geen meetlint maar ik volg sowieso je log met alle interesse :p

Ik had met verschillende sarms oa: LGD4033 en S23 en RAD140 in week 3 toch wel meer dan 20 tot 30% meer kracht maar ik denk dat bij jou nog wel komt heeft gewoon nog even tijd nodig. Maar gaat lekker... steady gains toch dat is wat je wil toch? :D
Ja steady gains sowieso liever
Die vriend van mij met 500mg test cycle is nu 13kg aangekomen in totaal, hij is nu klaar met z'n cycle
Ben echt benieuwd wie er aan de eindstreep het meest overhoud ookal verschilt dat natuurlijk per persoon

Als je doel puur hypertrofie voor je rugspieren is, heb je wel wat meer baat bij rack pulls. Neemt niet weg dat Deadlifts ook een uitstekende oefening ervoor is.

Dat mag jij vinden maar ik kan me er zeker wel in vinden. 200mg primo is gewoon niet zo sterk, en dan kun jij dat wel belachelijk vinden maar ik vindt het nergens op slaan om 200mg primo in een cycle te zetten. Persoonlijk vindt ik dat primo dan niet echt tot zijn recht komt qua shape, looks en progress. Waarvoor kuur je uberhuapt op die 200mg primo ? Om een kilootje te winnen ofwat?

300 tot 400mg elke week vind ik persoonlijk de sweetspot. Als je echt veel meer nodig hebt dan dat, dan is je voeding, training of je gear gewoon ruk.

Leg Press
1x8x145
1x8x185
1x12x185
Dit gaat eigenlijk veel te makkelijk zelfs vanuit startpositie, dus ga de reps maar opschroeven I guess, heb niet veel keuze voorderest

Highbar Squat
2x8x90
Vind highbar nog steeds kut, voel sowieso niet heel veel quad activatie bij een squat

Leg Ext 2 sec hold
2x10x86

Adductor 2 sec hold
1x15x54
1x13x54

SLDL
2x12x90

LLC 1 sec hold
1x12x51
1x8x51

Unilateral Seated Calf Raise
4x12x12,5

• Like
Waarderingen: Apw
Ja dat kan toch ook makkelijk zwaarder lijkt mij, de chicks hier pressen al ez met 200+

• Like
Waarderingen: Apw
Leg Press
1x8x145
1x8x185
1x12x185
Dit gaat eigenlijk veel te makkelijk zelfs vanuit startpositie, dus ga de reps maar opschroeven I guess, heb niet veel keuze voorderest

Highbar Squat
2x8x90
Vind highbar nog steeds kut, voel sowieso niet heel veel quad activatie bij een squat

Leg Ext 2 sec hold
2x10x86

Adductor 2 sec hold
1x15x54
1x13x54

SLDL
2x12x90

LLC 1 sec hold
1x12x51
1x8x51

Unilateral Seated Calf Raise
4x12x12,5
Legg press is zeker niet plate loaded dan kan je nog altijd unilateraal proberen voor progressie.

Ja dat kan toch ook makkelijk zwaarder lijkt mij, de chicks hier pressen al ez met 200+
Is niet plate loaded dus max is 200 :o
Dus probeer nu heel veel TuT en narrow stance en allemaal andere capriolen uit te halen om het zwaar te maken

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven