- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke daar zit het dus inIs niet plate loaded dus max is 200
Dus probeer nu heel veel TuT en narrow stance en allemaal andere capriolen uit te halen om het zwaar te maken
In dat geval begin je toch eerst met een andere oefening? Hier gaan de db's maar tot 40, dus dan zorg ik dat ik al voorvermoeid ben voordat ik ze aanraak.Yes, pre-exhausten is idd ook wel een goeie, misschien eerst squatten dan kan ik daar ook wat meer progressie op boekenOke daar zit het dus inIn dat geval begin je toch eerst met een andere oefening? Hier gaan de db's maar tot 40, dus dan zorg ik dat ik al voorvermoeid ben voordat ik ze aanraak.
jup die onder rug pomp en scheen pomp kun je wel missen je eerste kuur ( of altijd wel ) . gewoon ouderwets test only
Verstandiger voor wat? Gainsbehouden of gezondheid😅😏 😏 😏
Hij wilde hierna in februari ofzo een cycle test & deca gaan doen maar wilde nu wel pct'en, leek mij verstandiger dat hij gewoon cruised maar goed
GainsVerstandiger voor wat? Gainsbehouden of gezondheid😅
Ik heb al squatschoenen, heupmobiliteit is wel een issue jaAls ik jou was zou ik beginnen met goede squat shoes te kopen en werken aan mobiliteit en flexibiliteit van heupen, enkels en hamstrings en me echt toeleggen op (leren) squatten. Je benen lopen behoorlijk achter op je bovenlichaam en nu je aan het kuren bent en zelf aangeeft niet goed je benen te kunnen trainen momenteel gaat die onbalans alleen maar groter worden. Voor je het weet ben je de nieuwe Bert en dat wil je echt niet hebben. Zeker met jouw lengte moet je toch echt wel in staat zijn om een paar flinke poten je laten groeien.
En toevallig dat je dit zegt, heb het hier ook met andere over gehad gisterenmomenteel gaat die onbalans alleen maar groter worden.

Ik had hetzelfde toen ik net begon met gear, omdat ik als natty nauwelijks mijn benen pakte. Gewoon kwestie van meer volume. Een groot voordeel van gear is het herstel, dus je kunt vaker je spieren trainen met meer volume zonder dat je cucked wordt.En toevallig dat je dit zegt, heb het hier ook met andere over gehad gisteren
M'n boven lichaam groeit echt een stuk harder dan onderlichaam
En zoals je zegt, ik wil alles behalve op een standaard gym bro lijken die zn benen niet traint
De leg press gaat iig unilateraal worden, de squats blijf ik doen
Moet alleen wat meer mobiliteits werk voor mn heupen en enkels gaan doen
Reden dat ik squatschoenen heb is ook namelijk enkel mobliteit issues
Ik heb vroeger nooit een legday geskipt maar heb ze wel minder intens gedaan dan push/pull dagen en minder gefocust op progressive overloadIk had hetzelfde toen ik net begon met gear, omdat ik als natty nauwelijks mijn benen pakte. Gewoon kwestie van meer volume. Een groot voordeel van gear is het herstel, dus je kunt vaker je spieren trainen met meer volume zonder dat je cucked wordt.
Tijdens mijn eerste cycle begon ik daarom meteen met 2-3x per week benen pakken. En dat hielp gelukkig enorm.
Ik had hetzelfde toen ik net begon met gear, omdat ik als natty nauwelijks mijn benen pakte. Gewoon kwestie van meer volume. Een groot voordeel van gear is het herstel, dus je kunt vaker je spieren trainen met meer volume zonder dat je cucked wordt.
Tijdens mijn eerste cycle begon ik daarom meteen met 2-3x per week benen pakken. En dat hielp gelukkig enorm.
True, heb ik achteraf ook wel spijt van omdat sindsdien mijn knieën helemaal fucked zijn. Maar goed, was ook mijn eigen domme fout, gezien het feit ik zo dedicated was om massa erop te plakken ik alle pijn negeerde en niet de adequate rust nam.3x in de week benen lijkt me nogal kut, pff.
Af en toe periodes met 2x per week doe ik ook, dat gaat nog wel.
Daar zal de hoge trainingsfrequentie inderdaad niet de enige oorzaak van zijn.True, heb ik achteraf ook wel spijt van omdat sindsdien mijn knieën helemaal fucked zijn. Maar goed, was ook mijn eigen domme fout, gezien het feit ik zo dedicated was om massa erop te plakken ik alle pijn negeerde en niet de adequate rust nam.
Daar zal de hoge trainingsfrequentie inderdaad niet de enige oorzaak van zijn.
Niets mis met 3x per week benen trainen, zolang je het volume er op aanpast, maar dat kan wel lastig zijn. In theorie kan je met een hogere frequentie wel een hoger volume per week aan.