Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.981
Verwacht je vandaag bloeduitslag ?
Yess, wordt over 5 minuutjes gebeld als het goed is
Wel beter idd dat het weer goed gekomen is. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat je weer je vingers aan tren durft te branden :p of ga je nu je komende blasts minder heftige middelen gebruiken?
Tren raak ik niet meer aan tenzij ik behoefte heb om geen emoties meer te hebben
Komende blast wil ik alleen nog NPP proberen en voorderest hou ik het gewoon lekker bij test & primo denk ik
Orals liggen me ook niet

Grote kans dat NPP zelfde gezeik gaat opleveren. Je bent nog geen 80 kg. Houd t voorlopig lekker bij test oid.

Grote kans dat NPP zelfde gezeik gaat opleveren. Je bent nog geen 80 kg. Houd t voorlopig lekker bij test oid.

Beetje NPP kan geen kwaad toch. Is natuurlijk erg persoonsgebonden allemaal, maar echte sicke psychische sides van NPP heb ik nog nooit gehoord lol.

Boldenone kan ie ook nog proberen…

Wilde net zeggen, NPP/deca staat er nou ook niet perse om bekend om mild te zijn op emoties e.d.

• #3.985
Daarom;
wil echt graag npp proberen maar heb aan de andere kant geen zin om in dezelfde mentale shitshow van tren te zitten,
Lees ook weer veel verhalen dat mensen juist heel goed op NPP gaan die slecht gingen op tren
Maar is sowieso nog een paar maanden weg

Lol dit inderdaad. 100% dat je mentale bullshit met NPP krijgt als je die ook krijgt van tren.

NPP fuckte ook hard met mij zoals ik je al eerder had verteld. En voor mij fuckte npp/deca met mijn slaap. Test blijft gewoon best.

Als je erover nadenkt is het sowieso fucking absurd dat wel al die mentale struggles moeten doorstaan voor wat gains lol. Maar toch blijven we het doen.

• #3.989
Ik had op deca regelmatig last van een soort van paniekaanvallen of dat ik opeens heel onrustig en paranoïde werd, lol. Op NPP helemaal geen last van.

Maar nogmaals ik zou het idd zelf gewoon proberen… het voordeel van npp is dat het ook vrij snel weer uit je systeem is als het kut wordt

30mg NPP ED kan goed in nieuwe kuur.
(60mg eod)

Dus je gaat binnen een jaar aan de tren, krijgt bovendien al de jackpot qua sides, maar plant nu toch weer een flinke blast, terwijl je waarschijnlijk met een hele basic kuur nog prima progressie kunt boeken?

Als je recreatief drugsgebruik leuk vind, dan moet je het lekker doen, maar het het is verre van een duurzame bodybuilding aanpak.

• #3.994
Bloedwaarden zijn binnen, alles is eigenlijk bijna volledig hersteld naar referentiewaarden

ASAT is van 72 naar 39 gegaan, referentiewaarde <35
HDL is van 0.41 naar 0.85 gegaan waar referentiewaarde >0.9 is
Hematocriet is van 0.52 naar 0.51 waar referentiewaarde 0.40-0.50

Bloedwaarden zijn binnen, alles is eigenlijk bijna volledig hersteld naar referentiewaarden

ASAT is van 72 naar 39 gegaan, referentiewaarde <35
HDL is van 0.41 naar 0.85 gegaan waar referentiewaarde >0.9 is
Hematocriet is van 0.52 naar 0.51 waar referentiewaarde 0.40-0.50
Mooi, gaat de goede kant op.

Daarom;

Lees ook weer veel verhalen dat mensen juist heel goed op NPP gaan die slecht gingen op tren
Maar is sowieso nog een paar maanden weg
Ik vond NPP (voor zover t echt npp was) een prima middel, niet in de buurt van mentale side ivm tren. in tegendeel voelde me er kiplekker door.

Nou nou, ik zou gewoon 100 eod doen minimaal.

Anders heb je er geen reet aan.
TS is niet zo zwaar, dat kan prima. kom je op 210mg EW. verhogen kan altijd nog
Dus je gaat binnen een jaar aan de tren, krijgt bovendien al de jackpot qua sides, maar plant nu toch weer een flinke blast, terwijl je waarschijnlijk met een hele basic kuur nog prima progressie kunt boeken?

Als je recreatief drugsgebruik leuk vind, dan moet je het lekker doen, maar het het is verre van een duurzame bodybuilding aanpak.
Waar lees je dit ?

• #3.999
Mooi, gaat de goede kant op.
Ja sta eigenlijk wel versteld hoe snel het is hersteld
Ik vond NPP (voor zover t echt npp was) een prima middel, niet in de buurt van mentale side ivm tren. in tegendeel voelde me er kiplekker door.
Dit lees ik dus idd best veel
Aan de andere kant gaan mensen weer slecht op NPP en goed op tren
het voordeel van npp is dat het ook vrij snel weer uit je systeem is als het kut wordt
Exact de reden dat ik ook geen deca wilde doen maar npp

Ja die tren was niet helemaal 100% mijn keuze hè (tuurlijk ben ik er wel zelf mee ingestemd), als ik zelf m'n eigen cycles had gedesigned had ik wss geen tren aangeraakt

Terug
Naar boven