- Waardering
- 27.885
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja gaat kei lekker zelfs, maar elke dag 10 foto’s maken en constant vergelijken met dagen ervoor kost me veel te veel tijd dagelijks

voorruit kijken .......dus go go go 😉 💪Ja gaat kei lekker zelfs, maar elke dag 10 foto’s maken en constant vergelijken met dagen ervoor kost me veel te veel tijd dagelijks![]()
Dan begin je meer op Meeuw te lijken met al die foto'sJa gaat kei lekker zelfs, maar elke dag 10 foto’s maken en constant vergelijken met dagen ervoor kost me veel te veel tijd dagelijks![]()

Ja het is niet dat ik ze post overal, is puur voor mezelf, maar vind dat ik in dit log ook al redelijk veel foto's spam en ik vind het gewoon "te" wordenDan begin je meer op Meeuw te lijken met al die foto's![]()
En hoe gaat het met je powerlift girl? Die 'dwong' je tot een etentje 😁Zo gezegd, zo gedaan
Laatste fysiek update voor de komende 3 maanden (op 21 november na)
Ben zelf ook veel te obsessief bezig met hoe ik eruit zie elke dag dus mentaal is dit ook even goed
Gewicht: 75,6kg gemiddelde
Quad volume ga ik iets omhoog gooien want voor m'n gevoel nemen ze af sinds ik gestopt ben met squatten
![]()
Incline DB Curl
1x14x14
1x12x14
Assisted Hammer Curl
1x12x14
1x10x14
Tricep Ext Overhead
1x12x25
1x10x25
Single Handed Pushdown
2x8x15
Cable Ext
1x15x9
1x12x9
Face Away Curls
1x14x12,5
1x12x12,5
Shoulder Press Machine
1x8x77
1x6x77
Side raise, rear delt, bicep & tricep -
Ja zeker haar woord nagekomen, was gezellig maar zoals ik al in m'n log aangaf had ik nogal last van mentale shit de afgelopen weken, kreeg een soort van mania episode (althans alle symptomen kwamen daarmee overeen) midden die dag en dat was echt heel fuckedEn hoe gaat het met je powerlift girl? Die 'dwong' je tot een etentje 😁
Is ze haar woord nagekomen?
Jammer kerel. Toch goed dat je het opschrijft. 👍Ja zeker haar woord nagekomen, was gezellig maar zoals ik al in m'n log aangaf had ik nogal last van mentale shit de afgelopen weken, kreeg een soort van mania episode (althans alle symptomen kwamen daarmee overeen) midden die dag en dat was echt heel fucked
Heb al het een en ander gezegd hier over wat die tren met me heeft gedaan de afgelopen weken dus wellicht dat je daar zelf conclusies uit kunt trekken
Geen zin om hier alles te loggen, eigenlijk al geen zin om dit uitgelegd te hebben maar doe het maar onder het mom van World Mental Health Day
Achjaaa, ik voel me nu weer mentaal goed dus ben daar echt heel blij meeJammer kerel. Toch goed dat je het opschrijft. 👍
Kunnen anderen idd wat van opsteken.

Nog steeds s'ochtends aan het trainen? Zo ja, bovenstaande pluspunten hetzelfde?Yess, veel meer energie
Alles tot mn beschikking
En kan cafeine nuttigen
Nog steeds dit ritme idd, bevalt nog steeds super manNog steeds s'ochtends aan het trainen? Zo ja, bovenstaande pluspunten hetzelfde?
Laatst 1 keer gelukt om te gaan om 06:00 maar juist echt weinig energie. Binnenkort paar dagen vrij dus dan eens vol op doorzetten om ook in het ritme te komen.
Merk dat de vicieuze cirkel pre nemen > blowen om te slapen > moe wakker worden om 05:30 erg moeilijk te onderbreken is.

Gaat de goede richting uitVoor de geïnteresseerde
Dit is nu 1 maand aan de roaccutane:
![]()
Acne is niet persé minder qua hoeveelheid, maar wel een stuk minder agressief
Buiten droge handen en lippen na ook geen sides
Shape gaat echt goed, heb een beetje de volle primo look die ik m'n eerste kuur had, maar dan zonder primo
1 nadeel is wel dat ik een permanent gat heb in m'n chest door een geklapte abces, gelukkig zie je hem niet heel goed, maar wel jammer

Bij mij begon het pas na 3 maanden echt af te nemen. De eerste maand werd het alleen maar heftiger 😵Voor de geïnteresseerde
Dit is nu 1 maand aan de roaccutane:
![]()
Acne is niet persé minder qua hoeveelheid, maar wel een stuk minder agressief
Buiten droge handen en lippen na ook geen sides
Shape gaat echt goed, heb een beetje de volle primo look die ik m'n eerste kuur had, maar dan zonder primo
1 nadeel is wel dat ik een permanent gat heb in m'n chest door een geklapte abces, gelukkig zie je hem niet heel goed, maar wel jammer
Omdat ik deze acne pas heb sinds het kurenBij mij begon het pas na 3 maanden echt af te nemen. De eerste maand werd het alleen maar heftiger 😵
Waarom neem je het nu pas op je 24e? Dit had je jaren geleden al kunnen nemen? Had je een hoop ellende bespaard.
Je had eerder moeten beginnen met kuren dan had je dit gezeik allemaal al achter de rug😜
Wel beter idd dat het weer goed gekomen is. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat je weer je vingers aan tren durft te brandenAchjaaa, ik voel me nu weer mentaal goed dus ben daar echt heel blij mee
Voor hetzelfde geld was het permanent aangehouden was ik nog verder van huis geweest![]()
of ga je nu je komende blasts minder heftige middelen gebruiken?